[BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 11:17:23 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

coco.serban

Ciudat este limitade viteza la 50 ora. Nu inteleg cine este maestrul care a gandit asta!

pasadia

Pai daca 3/4 din ea trece prin zone locuite, cu case si activitati comerciale si de-a stanga si de-a dreapta si cu accese create catre strazi secundare la fiecare 300 de metri, ce alta viteza maxima ai fi vrut tu?

Dan027

Asteptam o noua conexiune cu actuala centura a Brasovului ...

dumbravaandrei

Poate in regim de drum expres desi si asa e tras de par. Autostrada cu giratorii in mijloc nu am vazut nicaieri...
Sper ca podul peste timisul sec din dreptul cet-ului sa fie refacut de la 0

Dan027

Quote from: pasadia on January 29, 2017, 10:17:39 PM
ps: Si ca sa fie lucrurile clare, sa spunem ca excedentul bugetar al Primariei Brasov pe anul 2016 bate spre 30 milioane euro. La care se adauga cele 20 de milioane de anul trecut.
In ritmul asta pana la alegerile din 2020 primaria o sa stranga suficienti bani cat sa faca o linie metrou, una scurta  :lol:

dumbravaandrei

Quote from: pasadia on January 29, 2017, 10:17:39 PM
ps: Si ca sa fie lucrurile clare, sa spunem ca excedentul bugetar al Primariei Brasov pe anul 2016 bate spre 30 milioane euro.
excedent pe buget realizat sau prognozat? Ca din cate stiu pe cel realizat au si aparut ceva credite (desi diferenta intre cel prognozat si realizat e cam pe la 45 mil Eur). S-au pierdut unele sume din imposibilitatea justificarii investitiei si din frica de CC nu au mai executat acele surse (multe probleme vin din partea de termoficare).

@Dan: iti garantez ca din costurile a 1,5 KM de metrou, bagi auto-tramvai in tot orasul si rezolvi multe din problemele orasului. Si mai asiguri si costurile de rulare pentru 2 ani cel putin :)

Dan027

#111
^ era doar o gluma... eu cu banii aia as dezvolta un sistem de transport feroviar in zona metropolitana.  :-[

L.E: Si totusi daca au un excedent atat de mare de ce nu aloca vreo 2-3 mil de euro sa faca transportul public complet gratuit, ar mai rezolva si din problema traficului...

dumbravaandrei

pentru ca excedentul este mai mult ca sigur pe prognozat nu pe realizat. Adica ai avut sursele de finantare asigurate dar nu le-ai contractat. Asta nu inseamna ca ti-au si intrat banii in cont ;)
Exemple in ambele sensuri se pot gasi la modul de raportare si intocmire a bugetului tarii. Cand am avut excedent de 1,9% si practic banii nu au fost in cont (2015-VVP, excedent pe prognoza) sau cand banii vor intra in cont in T1 al urmatroului an dar au fost trecuti ca lipsa la T4 in anul bugetar curent (celebra "gaura" de 10 mld, guv tehn.)
Sunt jocuri de contabilitate care nu exprima decat umflari artificiale astfel incat cineva sa dea bine indiferent de situatie.

georgec

este o prostie a unui consilier local Macedonschi care nu stie sa citeasca punctele si care a transformat 30000 euro in 30 milioane euro. Acest domn consilier nu a facut diferenta intre semnul punct si virgula sau poate nu a vrut.

Intreg bugetul Municipiului brasov  este de 100 milioane eruro din cate stiu eu, deci e clar ca e aberatie ce a spus Macedonschi.

pasadia

#114




Eu din acest act deduc ca este vorba de executie, nu de prognoza.

@georgeac - nu mai crede orice spune Ovidiu Vranceanu. El si altii reactioneaza aiurea la orice spusa de-a lui Mace (justificat de multe ori) dar asta nu inseamna ca si judeca inainte de a reactiona. Cat privesc datele bugetare, ai in prezentare bizbrasov cateva informatii aici.

dumbravaandrei

:O HFS!!!! :O daca pe realizat e asa... :O :O :O e record NATIONAL post-decembrist sa ai un excedent asa de mare ca primarie...

myid

 :jawdrop: :jawdrop:
Shocked !
Seriously ? Mama ce minunatie de linie de tramvai as face cu banii astia :D


Dan027

^ eu as incepe "timid" cu o gratuitate pe RATBv  O:-)

pasadia

Nu cred ca gratuitatea pe RATBv ar creste "ridership"-ul. Oamenii care nu folosesc in prezent RAT-ul nu o fac din cauza pretului (modic pana la urma, 2 RON/calatorie, parca 70 abonament lunar pe toata liniile) ci mai degraba din cauza conditiilor proaste oferite. Si asta include multe amanunte:

- nerespectarea orarului 100% (sa spunem ca e respectat cam in 80%)
- lipsa climatizarii in TOATE mijloacele de transport folosite (ma rog, ocazional pe unele troleibuze mai nimeresti caldura)
- lipsa legaturilor eficiente (la modul in care e construita retea si modul in care se tarifeaza calatoria sunt destul de multi calatori care ar trebui sa lege 2 mijloace de transport, adica 2 linii (8 si 32, sau 7 si 31 de exemplu pentru a ajunge din Tractoru in Racadau), dar nu au legaturi eficiente si asteapta in statii improprii.
- lipsa corelarii intre necesarul de transport (numarul de calatori) si capacitatea mijloacelor de transport (fie sunt prea mici, cum e cazul pe liniile 6, 36 sau 8 la anumite ore, fie sunt prea mari - 17, 5, si alte linii la alte ore). 

In plus mai introducem si conditia dezastruoasa a pietonului, expus la orice trecere de pietoni, fapt care determina multi parinti sa isi duca odraslele pana in gura scolii (desi acestia, intr-o societate normala, ar fi folosit mijloacele de transport in comun sau bicicletele) si avem un tablou mai exact cu privire la neutilizarea RAT-ului. Tablou in care NU pretul e problema. Din contra, cred ca multa lume ar plati si un pret mai mare daca serviciul oferit ar fi cu adevarat corespunzator.

dr4qul4

Daca tot aveti  bani, de ce nu va ganditi la un proiect nou, mare, pe fonduri europene macar 50%.

Ori un tramvai rapid (metrou usor). Ori ceva pe rutier, cu pasaje subterane prin centru.
Sau pur si simplu pasaje peste centura acolo unde aveti sensuri giratorii acum. Sau peste CF prin oras.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024