[BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 11:17:23 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

Daca te referi la modificarile de aici, atunci imi e greu sa cred ca se vor mai intampla. Principalii beneficiari ar fi sacelenii, proprietarii de drumuri sunt CNAIR, proprietarii de teren sunt intr-un vechi conflict (naiba stie daca a mai fost rezolvat in instanta)...

Oricum de acum 3 ani nu s-a mai auzit nimic despre asta. Nu cred ca intereseaza cu adevarat pe nimeni si sincer sa fiu nici nu vad ce beneficiu ar putea aduce. Din punctul meu de vedere acea centura a Sacele-ului, acel debut de DN1A, e extrem de prost facut (foarte ingust, printre multe proprietati, etc...). Solutia ar fi o reala centura pentru Sacele care sa ocoleasca localitatea pe la nord si sa se intepe in noul tronson al centurii Brasov deschis anul trecut. In genul asta:



cu negru noua centura, cu galben drumurile existente, cu rosu spre est centura noua (spre vest ar fi o continuare a ei spre Brasov).

Intersectia, gandita astfel incat sa nu existe conflicte de trafic si sa permita transferul traficului in 5 directii diferite:



Rezultatul final ar fi asta:


myid

http://www.bzb.ro/stire/primaria-a-deschis-astazi-parcarea-de-tranzit-catre-poiana-brasov-a112217

vad ca de tabla si stalpi ieftini de fier nu putem scapa :(  >:(

Sunt foarte curios cata lume o sa o foloseasca la iarna. Foarte curios

1
5
4
3
2

dumbravaandrei

Eu zic ca o sa fie plina in sezonul de ski... erau zile cand urcam in Poiana si imi lasam masina la Caprioara si de acolo luam autobuzul pana la partie pentru ca pana acolo erau lasate masinile pe marginea strazii...
Daca ar pune si transbordarea gratuita (ma rog, pe baza tichetului de parcare) pentru cei ce-si lasa masinile acolo, ar fi cu adevarat folosita.

Io

Eu cred ca fara un skibus care sa faca circuit intre parcarea asta, cea mare si gondola va fi mai tot timpul goala. In timpul saptaminii sint goale oricum, mai toata lumea prefera sa parcheze la drum, cit mai aproape de Rossignol si sa mearga pe jos. Sigur, ca sa intre un autobuz pina la instalatii inseamna sa nu fie permisa parcarea pe drum, stinga dreapta, la bucla de la Rossignol.
Nu stiu in weekend ca nu merg, e prea aglomerat.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

coco.serban

Un drum forestier nou şi alte patru reparate cu bani europeni



Primăria Braşov a obţinut finanţare nerambursabilă pentru reabilitarea a patru drumuri forestiere şi construcţia unuia nou, care va face legătura între Şchei şi Valea Cetăţii. Proiectul Primăriei Braşov s-a clasat pe locul şase din 63 de proiecte aprobate. Proiectul poartă denumirea ,,Investiţii pentru dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii silvice în fondul forestier proprietatea publică a Municipiului Braşov" şi este finanţat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală, prin Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale - Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale. Valoarea totală a proiectului (inclusiv TVA) este de 1,8 milioane euro, din care valoarea eligibilă, finanţată nerambursabil integral, este de 1,469 milioane euro. Actul prevede extinderea şi dezvoltarea reţelei de drumuri forestiere, pe o lungime de peste 20 de kilometri.

Drum de legătură între Şchei şi Valea Cetăţii

,,Proiectul a fost depus în luna aprilie şi săptămîna trecută am primit notificarea privind selectarea cererii de finanţare. Este primul proiect depus şi aprobat din noul ciclu bugetar european, cu o valoare eligibilă de 1,469 milioane de euro şi o finanţare nerambursabilă de 100%. Mă bucur că sîntem pe locul al şaselea în raportul de selecţie, cu 70,49 de puncte, dintr-un total de 63 de proiecte aprobate şi că am adus încă o finanţare nerambursabilă la Braşov. Avem la dispoziţie şase luni pentru întocmirea documentaţiei în vederea semnării contractului, apoi vom semna contractul şi vom derula acest proiect", a spus primarul George Scripcaru. Proiectul va duce la reabilitarea şi dezvoltarea reţelei de drumuri forestiere din fondul forestier al Primăriei Braşov, pe o lungime totală de 20,64 km, dintre care 11 kilometri reprezintă construcţia unui drum nou. Lucrările de reabilitare vizează drumurile forestiere Baer (3,167 km), Pîrîul Cailor (2,631 km) şi Roşca (2,6 km) - aflate pe teritoriul administrativ al municipiului Săcele, însă în fondul forestier al Municipiului Braşov şi în administrarea Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt, precum şi drumul forestier Valea Căldării (1,243 km), aflat pe teritoriul comunei Cristian, însă tot în fondul forestier administrat de RPLP Kronstadt. De asemenea, va fi construit un drum de legătură între Şchei (Pietrele lui Solomon) şi Răcădău (Valea Cetăţii), cu lungimea totală de 11 km.

Drumurile forestiere servesc şi la accesul în caz de incendii

Lucrările propuse vor avea în vedere proiectarea drumurilor la parametrii de funcţionalitate necesari unui drum forestier, conform Normativului Departamental PD 003-11 privind proiectarea drumurilor forestiere pentru circulaţia autovehiculelor precum şi a Ghidului de bune practici pentru planificarea, proiectarea şi construcţia drumurilor forestiere. Proiectul îşi propune să contribuie la implementarea cerinţelor UE referitoare la sectorul forestier, deoarece o zonă forestieră inaccesibilă scoate din circuitul economic resurse lemnoase şi nelemnoase apreciabile, stînjeneşte şi chiar blochează executarea unor lucrări de silvicultură, creează un potenţial de risc ecologic ridicat, limitează turismul şi dezvoltarea economică a zonei. Drumurile vor căuta să rezolve necesităţile de accesibilitate ale bazinetelor deservite, pe întreaga durată a anului. Va fi propusă varianta constructivă optimă, ce va asigura siguranţă în exploatare, cu un efort investiţional minim, raportat la natura terenului străbătut, precum şi o întreţinere uşoară după darea în exploatare. Drumurile forestiere servesc şi la accesul în caz de incendii, deoarece zonele în care sînt amplasate drumurile forestiere sînt zone foarte frecventate de turişti.

http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=eveniment&s_id=174515&Finantare-nerambursabila-Un-drum-forestier-nou-si-alte-patru-reparate-cu-bani-europeni


pasadia

Quote from: cristi5 on September 16, 2017, 07:17:10 AM
Stie cineva ce "lucrare" e asta?

https://www.facebook.com/merlinra/videos/1575740902477091/
Mno, ce zice Radu, autorul clipului, e complet adevarat dpmdv. Nu de alta dar partial eu sunt de vina pentru vorbele spuse de el.

Da, si mie imi pare a fi o sifonare de bani. Vezi ca e o serie de filme, 3 de aseara si unul din seara dinainte.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


ashbird

#157
nu inteleg de ce cei care filmeaza nu pot sa nu intre in conflict cu cei care executa lucrari... mai ales ca acestia pot sa devina foarte usor violenti fizic

De ce nu raporteaza corect faptele si apoi pleaca. Cred ca un clip de 2 minute e suficient.

Am vazut si clipul acesta si cel care filmeaza ar putea sa depuna plangere la politie:
https://www.facebook.com/nelu.corbu/videos/vb.673159505/10155059839974506/?type=2&theater

Later edit: E legal sau nu sa filmezi muncitorii / persoanele de pe trotuar ?
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

pasadia

Cel care a filmat ultimul clip pus de tine (Nelu Corbu) a depus plangerea la politie.
E domeniu public, evident ca poti filma pe oricine, atat de pe trotuar cat si de pe strada. Ce poti reprosa ar fi accesul pe carosabil (dar asta e treaba Politiei Rutiere sa constate) sau in santier (dar pentru asta ar fi trebuit sa existe un santier corect delimitat).

In rest ma bucur ca ai inteles pe deplin toata povestea. Niste idioti incurca bravii muncitori ai patriei aflati in plin proces de consum de asfalt. Nu ai nici o problema cu faptul ca strazile alea nu aveau nevoie de interventii, nu ai nici o problema cu zecile de strazi de Pamant de prin superbele dezvoltari imobiliare ale orasului, nu ai nici o problema cu faptul ca aceste lucrari sunt date tot la aceleasi firme de casa, etc...
Ce sa zic? Dute si voteaza-l pe Scripcaru in continuare...

dumbravaandrei

Quote from: pasadia on September 25, 2017, 01:21:48 PM

E domeniu public, evident ca poti filma pe oricine, atat de pe trotuar cat si de pe strada. Ce poti reprosa ar fi accesul pe carosabil (dar asta e treaba Politiei Rutiere sa constate) sau in santier (dar pentru asta ar fi trebuit sa existe un santier corect delimitat).

Gresit. Pe domeniul public ai voie, cu autorizatiile de rigoare sa pozezi si sa filmezi ceea ce esti autorizat sa filmezi. In rest, fara acceptul persoanelor si a tutorilor legali, nu ai voie sa publici imagini cu persoane private. Asa ca daca vroia sa filmeze trotuarul si strada, trebuia sa filmeze doar atat. Fara fete, fara elemente ce pot individualiza si contextualiza identitatea si prezenta intr-un loc la o anumita ora intr-un anumit loc.

pasadia

Exista vreun text de lege in sensul asta? Nu din Germania sau Austria, acolo stiu ca exista, dar in Romania...

4est


Ionut


Vice33

Situația podului de la Sânpetru care mai este? E sub monitorizare...? Dacă da, cât timp? De ce nu se semnează recepția pentru a da drumul și la parcări?

JohannDB

Chiar așa..... PARCĂRILE !!!!!!!!  Cât o să mai stea închise ?? Am văzut recent că pe sensul de intrare în parcări, acestea au fost blocate cu niște "New Jersey"....
    Chiar nu se poate face ceva gen "subcapitol" la o recepție nenorocită, pentru a lăsa oamenii să stea în condiții decente la pauză și nu numai ?? Este total deranjant ca pe o lungime de 20 de km să nu poți să te oprești, la "ușa" unui oraș de "talia" Brașovului... Pericolul pentru cei care sunt nevoiți volens-nolens să se oprească aici, pe benzile de intrare-ieșire sunt în mare pericol de-a fi luați în bot de careva care "mai poate adormi" o clipă!! Dar, na, asta nu contează.... Contează numai să stea radarul acolo, pentru că tot este o zonă de restricție !