Author Topic: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov  (Read 70392 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #15 on: January 26, 2013, 12:41:38 AM »
O şosea ocolitoare de 15,9 milioane de lei, pentru zona de shopping a Braşovului

Sursa : http://newsbv.ro/2013/01/24/sosea-ocolitoare-15-9-milioane-lei-zona-shopping-brasovului/



Dacă până acum, pentru a ajunge la hipermarketurile de pe Calea Bucureşti erai obligat să tranzitezi tot oraşul, edilii braşoveni propun o arteră directă între această zonă şi centura Braşovului, pentru a facilita totodată, şi accesul maşinilor de mare tonaj care trebuie să ajungă în zonă şi încurcă tot traficul.

Astfel, Primăria a întocmit studiul de fezabilitate al viitoarei artere ce va lega strada Poienelor de şoseaua Timiş-Triaj (Centura Braşovului). Noua stradă ar urma să porneasă de lângă uzina Roman, din drumul care merge spre cartierul Noua (prelungirea străzii Poienelor), să treacă pe sub pasajul de pe Calea Bucureşti şi să ajungă la Macro Mall şi apoi, la Cazinoul Vesuvius. De aici, drumul ar urma să continue pe câmp până la centura de ocolire a Braşovului. Şoseaua ar urma să fie amenajată de fapt pe traseul fostei căi ferate care făcea legătura între magistrala CFR şi uzina de autocamioane.

Costul investiţiei este estimat la suma de 15,9 milioane de lei, respectiv 3,6 milioane de euro. Edilii urmează să găsească însă, şi o sursă de finanţare pentru a realiza acest proiect, deocamdată, în şedinţa de Consiliu Local de astăzi urmând să fie supus aprobării doar costul necesar realizării investiţiei.

Sensurile giratorii nu lipsesc din plan

Artera propusă va avea o lungime de 2,145 km , trei sensuri giratorii, o lăţime de 7 m cu o bandă pe sens, flancată de zona verde, piste de biciclişti pe o parte şi trotuar pe cealaltă parte. Traseul va fi iluminat parţial până la intersecţia cu magistrala de cale ferată. De-a lungul traseului sunt prevăzute şi trei perechi de staţii pentru transportul în comun.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #16 on: February 22, 2013, 12:21:53 AM »
Licitaţie pentru parcarea supraetajată din Poiana Mică

Sursa : http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=eveniment&s_id=123741

• 4 aprilie 2013 este termenul de depunere a ofertelor din partea firmelor interesate să execute investiţia estimată la 24,474 milioane lei

Primăria municipiului Braşov scoate la licitaţie proiectul de extindere a capacităţii de parcare din Poiana Braşov, cu construcţia unui terminal de transport public în Poiana Mică. Termenul de depunere a ofertelor din partea firmelor interesate să execute această investiţie, estimată la 24,474 milioane lei (fără TVA), este 4 aprilie 2013. Proiectul este finanţat prin Programul Operaţional Regional (POR), primăria asigurînd o cofinanţare de 2% din valoarea proiectului şi cheltuielile neeligibile. „Pe 17 decembrie a fost semnat contractul de finanţare după mai multe luni în care a aşteptat lucrurile la Agenţi de Dezvoltare Centru (ADR) să se aşeze la locul lor. Parcarea şi terminalul vor fi realizate în Poiana Mică, vis-a-vis de Cabana Junilor şi, odată cu finalizarea investiţiei, vom putea reorganiza traficul auto din staţiune”, a declarat primarul municipiului Braşov, George Scripcaru.
Conform proiectului, parcarea din Poiana Braşov va avea atît o zonă subterană cît şi una supraterană, creînd în total, 434 de locuri pentru autoturisme, şase locuri pentru microbuze, două pentru autobuze şi şase pentru autocare. Parcarea va avea o suprafaţă de 9.958 de metri pătraţi, cu locuri la subsol pe 2.956 de metri pătraţi. Conform planului, parcarea va avea demisol şi parter, ambele pe 2.887 de metri pătraţi şi o terasă de 203 metri pătraţi. În zonă vor fi amenajate şi spaţii verzi, pe o suprafaţă de 2.354 de metri pătraţi. Proiectul presupune şi amenajarea unor piste de biciclete pe aproape 80 de metri pătraţi, şi o parcare de 50 de metri pătraţi pentru acestea. Proiectanţii susţin că această variantă de parcare multietajată este mai avantajoasă, întrucît presupune costuri mai mici comparativ cu o parcare automatizată. Un alt avantaj ţine de valorizarea pantei naturale a terenului, care face să nu fie nevoie de rampe de acces sau de ieşire din parcare. Accesul în viitoarea parcare se va putea face din DN 1E sau din drumul asfaltat din partea de nord-vest a clădirii, iar ieşirea se va face prin partea de sud-vest. Autocarele care vin dinspre Braşov vor avea acces tot prin DN 1E şi vor parca în zona special amenajată pentru ele, pe latura de nord-est a clădirii. Autobuzele din transportul public vor avea şi ele parcări special amenajate pe latura de sud-vest. Autoturismele dotate cu GPL nu vor avea acces în parcarea multietajată din Poiană.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #17 on: February 22, 2013, 12:23:37 AM »
Conducerea CJ cere clasarea drumului Şercaia-Hoghiz

Sursa : http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=actualitate&s_id=123745

Preşedintele Consiliului Judeţean, Aristotel Căncescu, şi vicepreşedintele Mihai Pascu, vor fi astăzi la Bucureşti pentru a cere Guvernului clasarea drumului judeţean DJ 104 Şercaia-Hochiz în drum naţional şi preluarea lui de către Ministerul Transporturilor, care prin Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Publice să îl refacă. Consiliul Judeţean a aprobat deja o hotărîre pentru clasarea DJ 104 în drum naţional, bazată pe faptul că artera leagă două drumuri naţionale. Pentru a fi clasat însă, este nevoie şi de o Hotărîre de Guvern similară. „Consiliul Judeţean Braşov a emis o hotărîre pentru clasarea acestei artere, dar ministerul nu ne-a dat aviz favorabil încă. Vom merge la Bucureşti, pentru a rediscuta posibilitatea aprobării unei hotărâri de Guvern, privind includerea DJ 104 în categoria drumurilor naţionale”, a declarat vicepreşedintele CJ, Mihai Pascu. Potrivit estimărilor CJ, DJ 104 Şercaia-Hoghiz ar avea nevoie de o investiţie de aproximativ 40 de milioane de euro pentru a fi reparat în întregime, avînd în vedere că acesta este un drum fără fundaţie, pe care ani de zile au circulat ani de zile vehicule de mare tonaj. Singura variantă pentru această investiţie este preluarea lui de către Guvern şi finanţarea de la bugetul de stat, susţin autorităţile braşovene.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #18 on: February 25, 2013, 08:56:26 PM »
Guvernul nu dă bani pentru drumul Şercaia-Hoghiz

Sursa: http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=actualitate&s_id=123857

DJ 104 care leagă Şercaia de Hoghiz a primit aviz negativ din partea Guvernului, după ce Consiliul judeţean Braşov a încercat să obţină clasificarea lui în drum naţional, pentru a-l putea repara cu bani de la bugetul naţional. CJ Braşov a dat deja o hotărîre de clasificarea a drumului, din judeţean în naţional, şi pentru ca procedura să fie dusă la final era nevoie de o hotărîre similară şi din partea Guvernului.
DJ 104, care este construit fără fundaţie şi este folosit de autovehicule de mare tonaj rămîne astfel, în continuare în grija autorităţilor judeţene, care au obligaţia de a-l întreţine. Reparaţiile acestei artere şi aducerea ei la standarde a făcut obiectul mai multor promisiuni electorale din partea USL, în campania pentru alegerile parlamentare. Aleşii PSD au declarat vineri că probabil avizul negativ pentru clasarea DJ 104 are la bază decizia Guvernului de a nu face alte investiţii pînă nu vor fi finalizate toate proiectele aflate în curs de finalizare. Deputatul Ioan OChi spune, de asemenea, că „Guvernul nu are cum să finanţeze un drum care nu duce nicăieri!”, iar pe viitor, Ministerul infrastructurii va veni cu o strategie de dezvoltare a infrastructurii rutiere din România, pentru a prioritiza investiţiile în drumuri. Reamintim că DJ 104 Şercaia-Hoghiz a făcut obiectul unei promisiuni venite şi din partea fostului ministru al Transporturilor, Ovidiu Silaghi, care în 2012, într-o vizită la Braşov, înainte de alegerile locale, a promis sprijin pentru această arteră.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #19 on: March 11, 2013, 10:13:34 AM »
Banii alocaţi de Guvern pentru reparare drumurilor judeţene nu ajung nici de „plombe”



Sursa: http://newsbv.ro/2013/03/10/banii-alocati-guvern-reparare-drumurilor-judetene-ajung-nici-plombe/

Consiliului Judeţean Braşov i-a fost alocat de la bugetul de stat, din cotele de TVA, 6,42 de milioane de lei pentru întreţinerea şi repararea drumurilor judeţene. Banii sunt insuficienţi în comparaţie cu nevoile, de exemplu, numai pentru repararea drumului care face legătura între Şercaia şi Hoghiz, DJ 104, fiind necesare 40 de milioane de euro, din cauza faptului că şoseaua trebuie refăcută din temelii.
Consilierii judeţeni vor supune aprobării în şedinţa de mâine introducerea acestei sume în bugetul judeţului pe acest an şi speră ca la viitoarele rectificări vor mai primi unele sume de bani.

Totodată, edilii judeţeni speră că vor obţine bani pentru modernizarea infrastructurii rutiere din judeţ de la Uniunea Europeană, în sesiunea de finanţare 2014 – 2020. În portofoliul de proiecte pentru această tranşă de finanţare au fost incluse mai multe drumuri strategice din judeţ în vederea reabilitării printre care şi DJ 104 (Şercaia – Hoghiz), dar şi DJ 104 A (Perşani – Victoria – Ucea de Jos), DN 73 A ( Tohanu Vechi – Şinca Veche), DJ 105 A (Rupea – Cincu – Toarcla – Sibiu),  DJ 132 (Homorod – Jimbor – Harghita), DJ 131 B ( Homorod – Ioneşti – Harghita), DC 55 (Victoria – Sibiu), DJ 112 (Hărman –Podu Olt – Covasna), DJ 105 (Cincu – Voila), DJ 104 D (Făgăraş – Şoarş – Sighişoara). Toate acestea nu au mai beneficiat de reparaţii capitale de câteva decenii şi se află într-o stare tot mai deplorabilă de la un an la altul, dar, ţinând cont de actualul buget alocat de Guvern, banii nu vor ajunge nici măcar de „plombe”.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #20 on: March 23, 2013, 10:52:33 PM »
Giratoriul cu numărul 41 se va amenaja, vara aceasta, lângă fostul Fartec



http://newsbv.ro/2013/03/19/giratoriul-cu-numarul-41-se-va-amenaja-vara-aceasta-langa-fostul-fartec/

Până în toamna anului trecut, pe străzile Braşovului fuseseră amenajate 40 de sensuri giratorii, iar planurile de resistematizare a circulaţiei pe model occidental nu se opresc aici.

Astfel, anul acesta, se va amenaja un nou sens giratoriu în zona Fartec, respectiv la intersecţia străzii Stadionului cu B-dul Griviţei. Acesta va fi executat, ca şi în cazul celui de la Hidromecanica, pe banii unei firme private, respectiv dezvoltatorul imobiliar polonez care şi-a anunţat de mai mulţi ani intenţia de a amenaja un mall pe fost platformă industrială Fartec. Amenajarea intersecţiei de la Hidromecanica a costat două milioane de euro, după cum au anunţat reprezentanţii Companiei Braşov Estate SRL, firma prin care firma „Cora România” realizează complexul comercial din Braşov.

Sensul giratoriu este proiectat pentru a asigura accesul spre viitorul centru comercial, Korona Mall, iar dezvoltatorul a anunţat municipalitatea că intenţionează să înceapă lucrările din vara aceasta.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #21 on: April 14, 2013, 06:19:31 PM »
În Poiana Braşov vor fi construite două piste noi pentru biciclişti



Sursa : http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=eveniment&s_id=125527

 Cele două trasee noi vor avea 7 kilometri, iar investiţia în valoare de 4,685 milioane lei se va face în 22 de luni

Primăria municipiului Braşov a identificat două trasee pe care va construi piste de biciclete în Poiana Braşov. Municipalitatea intenţionează să amenajeze 7 kilometri de piste în Poiană, după ce la sfîrşitul lunii martie, Consiliul Local a aprobat studiul de fezabilitate pentru această investiţie. „Urmează să facem şi proiectul tehnic pentru pistele de biciclete din Poiană şi în acest an să pornim investiţia, în măsura în care vom avea la dispoziţie şi finanţarea necesară“, a declarat purtătorul de cuvînt al primăriei Braşov, Sorin Toarcea. Întreaga investiţie pentru amenajarea pistelor din Poiană este estimată la 4,685 milioane de lei (TVA inclus), iar costurile anuale de întreţinere şi exploatare, 42.234 de lei. Investiţia se va realiza în 22 de luni.

Traseu de 5.4 kilometri din Poiana Mică pînă la Rossignol

Primul dintre traseele care vor fi construite în Poiana Braşov va avea 5.474 de metri, fiind alcătuit din trei tronsoane. Tronsonul 1 (2.935 metri) începe în Poiana Mică, din zona restaurantului Căprioara, continuă pe drumul de pămînt prin pădure pînă la hotelul Ruia şi apoi pe drumul asfaltat de la Complexul Favorit, spre restaurantul Capra, pînă la restaurantul Rossignol. Proiectanţii propun ca pe acest tronson, drumul de pămînt prin pădure, care are 1.124 de metri, să fie asfaltat, iar artera asfaltată, existentă deja dintre Ruia şi Rossignol, cu o lungime de 1.820 de metri, să fie lărgită. Tronsonul 2 al traseului (524 metri) începe de la intersecţia cu tronsonul 1, din zona hotelului Ruia şi urmăreşte drumul existent pe lîngă vila „Viorel“ pe toată lungimea drumului asfaltat. Tronsonul 5 (2.116) care alcătuieşte primul traseu este propus a se realiza la lizieră 2.116 metri şi va fi cuprins între Rossingol şi vila „Viorel“, urmînd a fi un tronson destinat exclusiv recreerii.

Platforme de odihnă şi zone de belvedere pe cele două trasee

Cel de-al doilea traseu identificat pentru pistele din Poiană va avea 1.475 de metri, fiind alcătuit din tronsonul 3. Tronsonul 3 porneşte de la restaurantul Căprioara şi urmăreşte drumul existent pînă la ansamblul Silver Mountain din intersecţia DN1A. Porţiunea de la restaurantul Căprioara la Silver Mountain este prevăzut în PUZ cu o lungime de 1.412 metri. „Pe ambele trasee vor exista amenajările necesare pentru biciclişti, semnalizări corespunzătoare, locuri de staţionare şi suport pentru parcarea bicicletelor. Platformele de odihnă vor fi amenajate în zone cu belvedere, distanţa dintre ele fiind de maxim 1,5 kilometri. Pe primul traseu vor exista cinci astfel de platforme, iar pe al doilea, una“, a declarat Sorin Toarcea.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #22 on: April 23, 2013, 11:56:40 AM »
Braşovul are, în sfârşit, „parcare prin SMS”, dar… taxa este aproape dublă!

Sistemul de taxare a parcării prin SMS a devenit, într-un final, funcţional şi la Braşov, după ce fusese deja implementat în mai multe oraşe mari din ţară. Decizia modernizării acestui sistem a fost luată de către consilierii locali vara trecută, iar operatorul privat care are concesionat acest serviciu a reuşit, de curând, să implementeze noul sistem. Astfel, braşovenii sau turiştii care vor să achite taxa de parcare o pot face de acum trimiţând un simplu SMS cu numărul de înmatriculare al maşinii, urmând să fie înregistraţi în sistem.

Comoditatea se plăteşte totuşi, astfel costul achitării parcării prin SMS, cel puţin pentru o oră, este aproape dublu faţă de metoda clasică de plată, prin care o oră de parcare în centru este taxată cu 1,5 lei. Totuşi, este o alternativă bună pentru cei care nu au mărunţiş să plătească la parcometru sau nu vor să mai alerge după taxator. Astfel, costul de unei ore de parcare taxată prin acest sistem este de 0,4 euro + TVA, aproximativ 2,2 lei cu tot cu taxa pe valoare adăugată, dacă luăm în considerare un curs de 4,39 de lei pentru un euro, şi de 2,6 euro + TVA, pentru o zi întreagă, respectiv 14 lei cu tot cu TVA, faţă de 12 lei cât este în mod normal. Preţurile sunt similare cu cele din Târgu-Mureş.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #23 on: May 16, 2013, 07:46:13 PM »
Drum asfaltat pînă la zona de picnic de la Pietrele lui Solomon



Sursa : http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=index&s_id=126518

Drumul care duce spre Pietrele lui Solomon a fost asfaltat. Infrastructura drumului a fost realizată încă de anul trecut. Tot anul trecut a fost asfaltată şi porţiunea de la strada Învăţătorilor - intersecţie cu Podul Creţului, pînă la drumul După Grădini. Din această lună, porţiunea de asfalt a fost prelungită, de la staţia RAT La Moară, pînă la intrarea în parcarea de la Pietrele lui Solomon. Drumul are 700 de metri şi cîte o bandă pe sens, însă autorităţile atrag atenţia că artera tocmai asfaltată nu este destinată vehiculelor de mare tonaj, întrucît stratul de beton este subţire.

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #24 on: August 29, 2013, 11:22:43 AM »
Incă un pas pentru „şoseaua de shopping“


• Drumul cu o lungime de 2,145 km, va lega cartierul Noua de zona comercială de la capătul cartierului Astra şi va costa circa 15,6 milioane de lei

Primăria Braşov a mai depăşit o etapă în intenţia de a obţine finanţare pentru construirea „şoselei de shopping“, drumul care va lega cartierul Noua cu zona comercială de la capătul bulevardului Saturn şi cu primul tronson al ocolitoarei, spre Săcele. Noua arteră de circulaţie va permite locuitorilor cartierului Astra să ajung mult mai repede în zona comercială, iar automobiliştilor să se deplaseze mai uşor spre Săcele şi, de acolo, pe DN1A spre Cheia şi Ploieşti. Reprezentanţii Primăriei spun că specialiştii Agenţiei de Dezvoltare Regională Centru au finalizat evaluarea tehnică a proiectului de finanţare depus de municipalitate în urmă cu cîteva luni. Acum, urmează să fie efectuată vizita pe teren, ultima fază a aprobării finanţării acestui proiect important pentru Braşov. „Acestea sînt ultimele formalităţi înainte de semnarea contractului de finanţare, după care va urma organizare alicitaţiei de atribuire a lucrărilor“, a precizat purtătorul de cuvînt al Primăriei, Sorin Toarcea. Municipalitatea a obţinut finanţare europeană şi pentru Drumul Coresi, care porneşte din Triaj şi iese în cartierul Tractorul şi trece prin fosta platformă industrială Tractorul.
Proiect de 15,9 milioane lei
Costul executării celor peste 2 kilometri ai „şoselei de shopping“ este estimat la circa 15,9 milioane de lei (3,6 milioane de euro) proiectul fiind depus spre finanţare prin Planul Integrat de Dezvoltare. Noua arteră de circulaţie va porni din strada Prunului, din Noua, şi va urma traseul vechii linii ferate uzinale, care aparţinea uzinei Roman, cale ferată dezafectată de cîţiva ani buni. Drumul va avea cîte o bandă de circulaţie pe sens, va avea o lăţime de 7 metri. Pe unul din sensurile de circulaţie va fi amenajată o pistă petnru biciclişti, pe celălat sens urmînd a fi construit trotuarul pentru pietoni. Pe lungimea celor peste doi kilometri ai noii şosele vor fi amenajate şi trei sensuri giratorii: primul va fi la intersecţia cu drumul care leagă str. Poienelor cu cartierul Noua, în apropierea magazinului „Decathlon“. De aici, drumul va trece pe sub pasajul de pe Calea Bucureşti şi va ieşi în spatele restaurantului „Vesuvius“ şi hipermarketurilor din zonă. Aici, proiectul prevede amenajarea unor străzi de legătură cu clădirile aflate în zona „Brasov Business Park“, dar şi spre Dîrste, la intersecţia acestor drumuri fiind prevăzută construirea celui de-al doilea sens giratoriu. Amenajarea străzilor de legătură sînt prevăzute în Planul de Urbanism Zonal aprobat de Consiliul Local, dar nu vor fi finanţate prin acest proiect, ci vor fi realizate, cel mai probabil, din fonduri proprii ale municipalităţii.
Drumul face joncţiune cu ocolitoarea la Dîrste
„Şoseaua de shopping“, cum deja este denumită această arteră de circulaţie, va trece pe sub calea ferată şi va continua, cîtva sute de metri paralel cu calea ferată spre Dîrste, pe traseul actualului drum nemodernizat din zonă, unde, în zona staţiei de betoane va face joncţiunea cu ocolitoare, la intersecţia celor două drumuri urmînd să fie amenajat al treilea sens giratoriu.

monitorul expres

iuli

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.202
  • Karma: +612/-74
    • My blog
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3

coco.serban

  • Officer
  • ***
  • Posts: 193
  • Karma: +11/-3
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #27 on: December 18, 2013, 02:45:40 PM »
A inceput constructia drumului de legatura dintre str Poienelor si Centura Brasov.

doryan93

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 696
  • Karma: +127/-7
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #28 on: January 06, 2014, 10:33:10 AM »
Italienii şi spaniolii vor să facă tunelul rutier şi parcarea subterană de la Râşnov, un proiect unic în judeţul Braşov.
Oraşul intră în şantier, iar tot centrul istoric va fi reamenajat cu o investiţie de 18 milioane de lei. Anul viitor Râşnovul va fi o adevărată cetate medievală. Două firme, una din Italia şi alta din Spania, şi-au depus ofertele pentru a realiza complexul proiect de amenajare a unei parcări subterane şi a unui tunel rutier prin centrul Râşnovului, investiţie unică la nivelul judeţului Braşov.Tunelul care va avea o lungime de 316 metri şi va străbate centrul Râşnovuluiva transfera astfel în subteran traficul auto din zona istorică a oraşului. Practic, după modelul Sighişoara, tot centrul oraşului va deveni pietonal. Până la finele anului 2014, Râşnovul va deveni cu adevărat un oraş medieval. Va exista şi o parcare subterană de 100 de locuri.

Sursa aici.






ashbird

  • Senior
  • ****
  • Posts: 280
  • Karma: +51/-17
Re: [BV] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Brasov
« Reply #29 on: April 04, 2014, 03:37:07 PM »
Amenajarea unei noi benzi pe 15 noiembrie de la intersectia cu Tepes pana la Agriselor
http://goo.gl/maps/0VfBV

efectiv se taie coltul acela de trotuar si se desfinteaza parcarile : http://goo.gl/maps/qiuGV  bonus: sa se observe politia care sta la trecerea de pietoni mai tot timpul :)

Pozele

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!