Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

teocharis

interesant!

deci AECOM a reusit sa dovedeasca "matematic" ca harta TEN-T Core nu este fundamentata stiintific


north

Păi... când jumătate de țară (+ R. Moldova) este izonată de Europa dpdv. TEN-T Core (și nu, nu cred că este logic a i se pretinde cuiva de la Cluj sau Bistrița să meargă la Budapesta via Timișoara pe "Core") doar pentru că la momentul elaborării TEN-T Core pe tronsonul Borș - Cluj  avea contract o anume firmă non-europeană al cărei nume începe cu "B" și se termină cu "echtel" (dar în condițiile în care DN 1 Cluj - Oradea este cf. MZA 2010 cel mai aglomerat drum spre frontiera de vest)... în aceste condiții nu cred că mai trebuia demonstrat că TEN-T Core nu este fundamentată științific.
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling



cutter

Adineauri, am făcut greșeala să deschid televizorul...

Reporter: "Cum se face că numărul km de autostradă a scăzut în Masterplan?"
Ponta: "Deci să explicăm oamenilor, Masterplanul se referă doar la autostrăzile finanțate de UE prin Fondul de Coeziune. Restul, ce facem noi, de la buget, spre exemplu autostrada Transilvania, pe care ați văzut că am început-o, e altceva."
Reporter: "Sibiu-Pitești de ce-a fost retrogradat la drum expres?"
Ponta: "Pentru că atît finanțează UE, dacă vrem noi să o facem autostradă e pe banii noștri."

[Dacă mai e nevoie să o spun, pentru cineva care citește și nu cunoaște domeniul, ambele răspunsuri sunt niște neadevăruri flagrante]

adiarc

si cand te gandesti ca suntem condusi de asemenea specimene...of Doamne...ce soarta crunta  :)
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

#1251
Incearca sa inoculeze ideea ca, inca o data "marsavii de la CE actioneaza impotriva interesului national"...

Drum expres sa ramana din partea mea. Atata vreme cat se fac mai repede sectoarele din "core" (aici intrand Sibiu-Pitesti, Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau, Lugoj-Calafat)... sa se faca A3 cand imi voi vedea eu ceafa.

adiarc

Ce este cu adevarat trist , este ca ne vom trezii in 2021 , la fel ca in 2014...cu bani ramasi de cheltuit care se vor intoarce la UE
oricum , pe cat de dezastruos acest Master Plan , si este intradevar CATASTROFAL , daca ne vom tine de el si prioritatile vor ramane aceleasi indiferent de putere , e un pas inainte
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

#1253
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18212942-este-drum-expres-cum-aseamana-sau-deosebeste-autostrada.htm

Normativul drum expres:

http://media.hotnews.ro/media_server1/document-2014-09-30-18212733-0-normativ-cnadnr-pentru-drumurile-expres.pdf

> Drumurile expres pot fi dezvoltate in autostrazi si vor avea ca dotari: spatii de parcare, baze de intretinere si garduri de protectie.

Deci fara gard? Cam periculos. Si pe Dn6 langa Filiasi au pus gard de protectie la modernizarea de anul trecut.

heydee

Am si eu o intrebare...
Aceste linii trase pe harta(nu prea poate fi numit master plan) vor fi supuse spre dezbater in parlament, dupa care aprobat de guvern si creat o legea ca urmatoarele guverne sa construiasca dupa el?
Mai pe scurt, trebuie respectat de orice alte viitoare guverne?

In rest, nu prea am ce spune despre....trist!


teocharis

care este totusi harta corecta in desantul de drafturi din ultimele zile?!?

in ultima versiune Buc-Alexandria-Craiova a fost upgradat de la statusul de TransRegios(what the fuck is this?!) la omniprezentele  drumuri "exprese"(din nou, o denumire vaga din care fiecare intelege ce vrea)

o concesie de ultim moment facuta lui Dragnea si baronilor rosii din sud ptr voturile din toamna

ma repet: nu ne putem indigna cu sens decat in cabina de vot

rocklee

nu stiu de ce ne agitam atita cu acesti ''domni'' de la MT .....pentru ca ei au dreptate in ROMANIA nu sunt autostrazi ...sunt numai drumuri expres ....autostrazile sunt de la 3 benzi in sus pe sens ...la noi tot ce e numit autostrada au 2+2 ...adica drum expres .... :o ;)

dr4qul4

Ma uit pe harta si vad un singur lucru bun: au aparut numeroase "variante de ocolire" fata de draft-ul din ultimele zile.
In schimb ma uit cu groaza la drumul expres Turda-Cluj, care pare sa aiba exact acelasi traseu cu actualul DN1. Iar daca ma gandesc ca A3 trece prin stanga si tocmai ce au facut centura Valcele-Apahida prin dreapta, tare mi-e teama ca ceea ce vedem ca drum expres va deveni DN european cu 2 benzi pe sens....

Desi la momentul acela parea imposibil, Romania 100, arata mai bine decat asta...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

delacroix

Quote from: dr4qul4 on September 30, 2014, 08:35:43 PM
Ma uit pe harta si vad un singur lucru bun: au aparut numeroase "variante de ocolire" fata de draft-ul din ultimele zile.
In schimb ma uit cu groaza la drumul expres Turda-Cluj, care pare sa aiba exact acelasi traseu cu actualul DN1. Iar daca ma gandesc ca A3 trece prin stanga si tocmai ce au facut centura Valcele-Apahida prin dreapta, tare mi-e teama ca ceea ce vedem ca drum expres va deveni DN european cu 2 benzi pe sens....
Nu vezi bine! Somes Expres e exact DE cerut de clujeni pentru a putea folosi autostrada :Cariera Sandulesti-Tureni-Apahida

radutm

Mie acele "drumuri expres" imi miros a "profil de autostrada". In final ne vom trezi cu un fel upgrade pe bani multi a actualelor DN-uri, fara ocolirea localitatilor si cu mari lipsuri. La o adica, daca noi ne retogradam obiectivele, probabil ca si acel normativ se poate modifica in sens negativ...
cont inchis