Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

andrei@buc

Quote from: dr4qul4 on August 17, 2017, 10:37:20 AM
Mai degraba celor de la Spear+Tecnic le da cu virgula realizarea SF-ului pentru sectiunile 3 si 4 si nu au chef sa duca la bun sfarsit contractul.
Cand au licitat, au crezut ca vor putea sa predea un SF la fel ca si pana acum, fara studii geo amanuntite.
este foarte probabil. am mai spus si pe alte thread-uri: daca cnair-ul a obisnuit firmele sa predea studii facute superficial se poate sa nu isi fi facut calculele ca este chiar nevoie de foraje.

in alta ordine de idei,din surse din zona (nu sigure, doar observatii ale unui localnic neimplicat) nu s-au vazut urme de utilaje prin loturile 3-4. nu e o investigatie, doar ce a observat prin zona, cum mai vorbesc oamenii intre ei. se poate ca aceste informatii sa fi ajuns si la minister daca se vorbeste de planul "B", adica rezilierea contractului si executarea "in regie proprie"

dr4qul4

CNAIR nu poate face un SF in regie proprie. Daca se anuleaza, atunci se va relicita
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cristi5

#4517
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html

Am adaugat informatii despre reziliere, finantare (nu la autostrazi deocamdata), stadiul fizic pe centuri rutiere, Acord de Mediu (lipsa: rosu inchis, AM=rosu-portocaliu), Proiect Tehnic aprobat, dar nu inca AC (portocaliu). Progresul fizic e in nuante de turcoaz, mai putin 0% care e gri. Cand o sa am timp, o sa reprezint progres fizic si la CF. Cine vrea sa ajute, vedeti acest topic. Daca vedeti vreo greseala, o voi corecta :)



Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Din cate stiu ciotul ala de drum de legatura din cadrul contractului pentru lot 5 din CoBra ar trebui sa fie pana in DN73, nu doar pana in DN73B asa cum e figurat pe harta.

mmc0103

Astăzi am făcut și eu niste modificări minore. În principal legate lotul 5 din Pitești - Sibiu, care era reprezentat incomplet pe harta (am vrut sa extind marcajul cu roșu până la Curtea de Arges). Dar modificările nu se vad in harta proiectelor. Mi-a scăpat mie ceva ce trebuia sa fac? Nu știu exact de ce fiindcă a fost prima data când am contribuit.

Sent from my Nexus 5 CAF using Tapatalk


teocharis

gata, s-a reziliat, se pare ca CNANDR va realiza SF-ul PISI in regie proprie.

cristi5

#4521
Quote from: mmc0103 on August 17, 2017, 06:13:03 PM
Dar modificările nu se vad in harta proiectelor. Mi-a scăpat mie ceva ce trebuia sa fac? Nu știu exact de ce fiindcă a fost prima data când am contribuit

Harta citeste din OSM in fiecare noapte. Apar maine :)

Eu modificari de traseu OSM fac dupa o sursa "autorizata", de obicei din documentatia de licitatie (SF sau proiect)

@pasadia, stii vreo harta pentru legatura aceea la Rasnov-Cristian? Merci!

Ionut

Cele 11 sisteme inteligente montate pe autostrăzile României

O listă a acestor sisteme din categoria ITS (Intelligent Transport System – Sistem Inteligent de Transport) a fost întocmită de reprezentanţii Companiei naţionale de administrare a infrastructurii pentru tronsonul de autostradă Orăştie – Sibiu, construit în perioada 2011 – 2014. În zona oraşului Sălişte (judeţul Sibiu) a fost construit, de asemenea, un centru de întreţinere şi coordonare, de unde sunt operate şi comandate de la distanţă cele 11 componente ale sistemului ITS. Componente care, cel puţin teoretic, au rolul de a creşte gradul de siguranţă pentru cei aflaţi în trafic.

VEH este prescurtarea folosită de cei de la CNAIR pentru sistemul de măsurare a traficului. Acesta utilizează senzori pentru detectarea numărului de maşini, a vitezei de deplasare, a tipurilor de vehicule (clasificare realizată în funcţie de lungimea maşinilor), dar şi a diverşilor timp de aşteptare. Totodată, pe autostrăzi mai sunt instalate staţii meteorologice. ,,Subsistemul utilizează camere foto/video profesionale, special concepute pentru recunoaşterea plăcuţelor de înmatriculare. Prin intermediul reţelei de telecomunicaţii, datele achiziţionate sunt transmise în dispecerat către echipamentele de înregistrare, stocare, afişare şi alarmare, dedicate acestui subsistem", descriu reprezentanţii CNAIR.

,,Subsistemul integrează senzorii de monitorizare a temperaturii în interiorul cabinetelor, senzorii de fum, senzorii de efracţie, senzorii de umiditate instalaţi la nivelul punctelor de concentrare şi un sistem de alarmare în cazul lipsei tensiunii de alimentare", mai precizează cei de la CNAIR. Aceştia amintesc şi de sistemele de măsurare a vitezei în vederea acordării de sancţiuni. ,,Sistemul de detecţie a vitezei permite detecţia radar, dar şi măsurarea distanţelor. Ca rezultat al acestui fapt, subsistemul măsoară simultan viteza mai multor autovehicule, care se deplasează pe mai multe benzi de circulaţie, oferind garanţia unei detecţii corecte pentru fiecare dintre vitezele detectate", explică reprezentanţii Companiei.

Adevarul


iulius

Si cand te gandesti ca chinezii au vrut sa construiasca COBRA, poate la ora actuala ar fi fost terminata... Da, na prea multe interese si nu mai continui...

dr4qul4

Si marmota invelea ciocolata in staniol si nici acum nu a terminat
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

Quote from: cristi5 on August 17, 2017, 08:05:48 PM
@pasadia, stii vreo harta pentru legatura aceea la Rasnov-Cristian? Merci!

Dacă nu e prea târziu, vezi aici.

Ionut

#4528
Uite aici ^^

original image

Powered by API/PUM imgur uploader

^ Mi se pare mie sau e tot muzeu? La sud nodul este in afara proiectului.

cristi5

Multumesc, niciodata nu e prea tarziu :) Am adaugat segmentul, apare pe harta cel tarziu poimaine.