[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

madsnowman

am dat ieri o tura cu bicicloanta pe lotul 1 al ocolitoarei si e asfaltata, podurile, exceptandu-l pe cel care ar face legatura cu tronsonul 2, sunt ridicate si mai trebuie facut giratorul de pe drumul Tarlungeniului.... e pacat ca s-au oprit sau au dat faliment, probabil ar fi fost gata si tronsonul asta. am facut si poze, dar nu reusesc sa le urc... :D

madsnowman

In asteptarea zilei de maine cand ar trebui sa fie dat in folosinta tronsonul 3 al ocolitoarei, cateva poze cu lotul 1:
















Atat de aproape, dar atat de departe de finalizare....

Ionut

Santierul pare parasit... sau doar asa ai prins pozele?

bogdymol

Quote from: Ionut on November 17, 2013, 06:29:04 PM
Santierul pare parasit... sau doar asa ai prins pozele?

Pozele sunt de pe lotul 1, a lui Alpine.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

madsnowman

Alpine care a declarat faliment, normal, dupa ce a stricat si ce aveam ca centura :((. Nu puteau ei sa lase alea 4 benzi in pace si sa intre in faliment dupa?


In alta ordine de idei, cand se da drumul la circulatie pe lotul 3? Am facut azi la drumuri pe acolo, doar, doar se da drumul la trafic, dar nimic...

Remus_av

se pare ca maine la 11.00 am, va fi deschiderea circulatiei pe tronsonul III al centurii Brasovului!

Remus_av



madsnowman

In sfarsit!!!!  Totusi domnul ing. Viorel Costea numeste tronsonul 3 autostrada? Ma bucur ca l-au facut, probabil si ei sunt fericiti ca au reusit sa-l termine, dar totusi sa-l numesti autostrada.... cu 2 giratorii, fara banda de siguranta si cu o limita de 80km/h e un pic exagerat. In orice caz, bine ca s-a facut si asteptam cu nerabdare dublarea lotului 2 si terminarea lotului Alpine!

madsnowman

Asadar, s-a incheiat evaluarea ofertelor pentru terminarea lotului 1 al centurii si dublarea lotului 2:


coco.serban

Tronsonul II din Ocolitoarea Braşovului, dublat în 15 luni

Sursa : http://www.monitorulexpres.ro/?mod=monitorulexpres&p=eveniment&s_id=138309&Investitie-cu-fonduri-UE-Tronsonul-II-din-Ocolitoarea-Brasovului-dublat-in-15-luni

Cîştigătorii licitaţiei au la dispoziţie trei luni pentru proiectare şi încă 12 pentru execuţia propriu-zisă a lucrărilor care vor transforma Tronsonul II al Ocolitoarei într-un drum cu patru benzi

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale a semnat contractul de proiectare şi execuţie pentru Tronsonul II al Ocolitoarei municipiului Braşov, care leagă DN 11 de DN 13. Acest tronson există în prezent însă în varianta de stradă cu două benzi. Dublarea lui este motivată de faptul că Tronsoanele I şi III ale Ocolitoarei municipiului Braşov sînt proiectate şi construite cu patru benzi (cîte două pe sens). Cîştigătorii licitaţiei au la dispoziţie trei luni pentru proiectare şi încă 12 pentru execuţia propriu-zisă a lucrărilor care vor transforma Tronsonul II al Ocolitoarei într-un drum cu patru benzi.

Contractat la jumătate din suma estimată

Contractul pentru proiectarea şi execuţia Tronsonului II al Ocolitoarei municipiului Braşov a fost semnat la o valoare de 64,416 milioane lei fără TVA, faţă de estimarea iniţială de 128,816 milioane lei fără TVA. 85% din suma pentru această investiţie reprezintă o finanţare nerambursabilă acordată de Comisia Europeană prin Fondul European de Dezvoltare Regională, iar restul sumei este completată de la bugetul de stat. Cîştigătorul licitaţiei deschise organizate de CNADNR este Asocierea SC VIAROM CONSTRUCT SA - SC BETA COPS SRL - SC MAXIDESIGN SRL, proiectul urmînd să fie implementat în maximum 39 de luni. Trei luni din această perioadă sînt destinate proiectării, iar 12 luni execuţiei. Restul de 24 de luni reprezintă perioada de garanţie oferită de constructori. Tronsonul II al Ocolitoarei, care leagă DN 11 de DN 13, are o lungime de 4,924 de kilometri, pe două benzi (cîte una pe sens) şi a fost construit printr-o investiţie de 81,8 milioane lei.

Tronsonul I, încă în conservare

Contractul pentru dublarea Tronsonului II este parte din proiectul integral al Ocolitoarei municipiului Braşov, cu cele trei tronsoane, DN 1 - DN 11 (TI), DN 11- DN 13 (TII) şi DN 13 - DN 1 (TIII), finanţate din fonduri europene, pe Programul Operaţional Sectorial-Transporturi. Pînă acum, singurul tronson finalizat integral este TIII, inaugurat la sfîrşitul anului trecut. Lucrările pentru realizarea Tronsonului I sînt încă în conservare, după ce constructorul care a început proiectul a intrat în insolvenţă şi a reziliat contractul cu CNADNR. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale are în prezent în derulare licitaţia pentru desemnarea unui constructor care să reia aceste lucrări, ce au fost executate în proporţie de 56%, pînă la momentul închiderii şantierului.
La termenul limită din martie, CNADNR primise 16 oferte pentru contractul de execuţie al Tronsonului I, estimat la 88,355 milioane lei fără TVA. Tronsonul I al Ocolitoarei va avea o lungime de 7,29 kilometri.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

coco.serban

Am trecut pe acolo saptamana trecuta, nicio miscare! :(

ashbird

trecut ieri .. nici o miscare pe ambele loturi.
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

ashbird

Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!