Author Topic: [BV] [Constructie] Centura Brasov  (Read 150067 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

4est

  • Junior
  • **
  • Posts: 92
  • Karma: +17/-28
Re: [BV] [Constructie] Centura Brasov
« Reply #900 on: October 25, 2017, 07:08:01 PM »
Am remarcat ca au dispărut plăcile cu drum în lucru și limita de 30 la pasajul sanpetru.

S-au înțeles oare și au declarat finit pasajul?

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.726
  • Karma: +2651/-556
Re: [BV] [Constructie] Centura Brasov
« Reply #901 on: November 11, 2017, 02:42:54 AM »
Foarte, foarte bune poze...
Vazute prin ochii bucuresteanului care "ia centura" spre Tg.Mures.
Pozele sunt de saptamana aceasta...
Nu pun pozele (sunt prea multe), pun doar linkul de la "colegii electrici"...
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=318&t=4140&p=258687#p258685

Earthchild

  • Senior
  • ****
  • Posts: 268
  • Karma: +82/-42
Re: [BV] [Constructie] Centura Brasov
« Reply #902 on: November 15, 2017, 10:37:16 AM »
Mda. Nu pot remarca decat proiectarea (stupida in economia ei) cu giratorii pe centura sub pasaje de drum judetean.

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.144
  • Karma: +1203/-527
Re: [BV] [Constructie] Centura Brasov
« Reply #903 on: November 15, 2017, 12:40:43 PM »
Eh, din pacate in unele planuri se propune introducerea unor noi giratii - mai exact la intersectia cu str. Institutului, in ideea de a crea acces facil spre ipoteticul spital regional care se doreste in acea zona.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
« Last Edit: November 15, 2017, 01:46:44 PM by pasadia »

dumbravaandrei

  • Hero
  • *
  • Posts: 824
  • Karma: +272/-96
Re: [BV] [Constructie] Centura Brasov
« Reply #904 on: November 15, 2017, 01:02:27 PM »
Daca vorbim de giratia de la Stupini 2, problema cred ca a fost cu totul alta...
Constructuorul respectiv a facut o optimizare de costuri si a facut podul cu 2 pile mediane ==> solutia de tot rasul. Conform normativelor actuale, greu de facut cale directa pe actualul amplasament (din cauza pilelor ... alea ale podului)

Am mai scris pe aici, ca o solutie foarte ieftina este sa se adopte configuratia de la podul de la Sanpetru. Cost: 2 giratii si calea de rulare a centurii.
Aceeasi solutie trebuie adoptata si la giratia de la Stupini 1 si la intersectia cu drumul spre Zizin. Dar sigur in urmatorii 10 ani nu se intampla nimic.
Nadlac - Munchen - 8 ore, legal (900 Km) | Brasov - Nadlac - 6 ore, Ilegal (470 Km)
Satu Mare  - Munchen - 11 ore, legal (1100 Km) | Satu Mare - Iasi - 9 ore, Ilegal (500 km)
Brasov - Mangalia - 4,5 ore, legal (430 Km) | Brasov - Dorohoi - 7 ore, Ilegal (380 km)
Infrastructura, frati si surori!