News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

4est

Era mai rău cu prostia aia de giratoriu minuscul

4est

Sper sa nu aveți drum pe centura acum....

Vice33

Deci vin si eu cu intrebarea mister...ce au grinzile prefabricate ale podului de se zvoneste ca se darama podul...? Mie chiar imi vine greu sa cred ca acele grinzi au probleme si ca de aceea s-ar tine inchis podul. CNAIR de ce nu detaliaza care ar fi acele "neconformitati" transmise constructorului pentru remediere...?

Problema nu cred ca sta in acele deformatii de la marginea peretelui sub placa trotuarului, ceva ne scapa si nimeni nu vrea sa spuna...

@dumbrava-andrei: nimeni nu te obliga sa incalci normativele, nimeni nu iti impune cum sa te organizezi (prost) si apoi sa dai vina pe altii pentru greselile (prostiile) din executie!! Aici trebuie trasi la raspundere: sefii de lot, dirigintele de santier, sefii care au semnat pe acte ca e OK, si eventual firma de consultanta care din cate am inteles trebuia sa fie cu ochii pe ei...

Cum spunea cineva mai sus, se pot remedia aceste neconformitati fara sa se darame podul, asa cum unii ziaristi locali ar insinua in articolele lor.

Asteptam a doua jumatate a lunii Mai sa vedem ce se mai intampla.

voicul

Era intradevar mai de mult, dar o singura directie. Acum, adica de azi de ieri, sunt 2 directii, pe o sectiune ;)

4est

astazi a fost un protest pe centura, si timp de 2 ore nu s-a circulat

continuarea anchetei:


interesant, apare un punct de vedere al consultantului care spune ca e ok, ca si constructorul
CNAIR se face ca ploua cu privire la circulatia pe pod

pasadia

4est: baietii astia de la brasovtv imi pare reesapati din vechile trusturi media de partid local, fie Nova, fie Mix. Nu stau acum sa xaut pe cine servesc ei, dar efectiv imi e sila de tonul pe care il adopta in conditiile in care ei nu au aflat nimic semnificativ.

pasadia

#816
O filmare mai interesanta de la protestul de vineri de la Prefectura avand in prim-plan prefectul Brasov-ului, PSD-istul Rasaliu (fost parlamentar PDL) si purtatorul de cuvant al CNAIR (cel cu barbison).

pasadia

Iar azi la 8:40 era deschis pasajul. Naiba ii mai intelege pe astia, cand il inchid, cand il deschid.

4est

Eu am fost de fata la filmarea de la prefectura.

pasajul este oficial INCHIS, adica sunt semne de interzis la ambele capete.
Cu toate acestea, politia s spus ca nu pot (probabil moral) sa amendeze pe cei care traverseaza podul. Legal este 60 zile suspendare permis + amenda

Asa ca a ramas inchis doar scriptic.  O solutie ok zic eu.

chelule

Dimineața nu mai erau semnele cu "drum închis".


Sent from my iPhone using Tapatalk

pasadia

Pentru ca am avut ocazia sa il intalnesc pe dl. Popescu de 2 ori, imi permit sa spun ca exagerezi cumplit. Nu e nici o nulitate, sunt convins ca ai avea multe de invatat de la el.
Cat priveste interviul - a raspuns civilizat la o convorbire telefonica pe care nu o dorea. Nu e treaba lui sa faca conferinte de presa (din pacate in privinta asta toti antreprenorii romani gresesc cumplit, zici ca au interdictie de a vorbi cu presa / publicul). In rest a precizat de la inceput ca nu vrea sa discute cu presa, a raspuns ambiguu la o intrebare care l-ar fi pus in dificultate (cea cu circulatia pe pod) si a inchis telefonul cand a fost luat in legatura cu paza santierului (ceea ce as fi facut si eu in locul lui caci nu e treaba unui antreprenor sa dea socoteala presei). In conditiile in care el trebuie sa faca fata si autoritatilor dar si oamenilor din Sanpetru care protesteaza aproape zilnic, eu sincer sa fiu il inteleg.

Daca vrei sa injuri pe cineva, ti-as recomanda sa iti indrepti atentia spre functionarii DRDP Brasov si CNAIR / CNADNR. Ei sunt cei care:
- nu pregatesc proiectele corect din faza de licitare
- nu pregatesc expropierile in timp util
- nu comunica publicului solutiile tehnice proiectate si aprobate
- dau de fiecare data termene gresite de finalizare a proiectelor
- aproba prostii precum acel trotuar de 80 de centimetri
- nu comunica nici acum in mod clar ce reproseaza constructorului

Spre diferenta de VIAROM, ei chiar sunt platiti din bani publici. Ei trebuie sa iti dea socoteala tie ca cetatean si presei, si nu un antreprenor.

pasadia

#821
Ma rog, imi racesc gura degeaba. Tipa in continuare cat vrei.

LE: erau doua mesaje mai sus la care eu am raspuns. Nu stiu cine le-a sters, autorul sau Ionut, stiu ca acum raspunsurile mele arata aiurea, dar asta e.

dumbravaandrei

#822
Total de acord cu pasadia. De asta am zis si eu ca lumea "bate" la usa gresita...
Nu uitati ca orice activitate in santier a antreprenorului trebuie dispusa si avizata de catre Inginer si Beneficiar.

In alta ordine de idei:

1) VIAROM nu este proprietarul podului (ci CNAIR). In acest sens, Antreprenorul nu poate inaugura / da in folosinta acel pod fara cel putin o autorizare prealabila din partea Beneficiarului. CNAIR va trebui sa faca asta
2) CNAIR nu poate da in folosinta podul pana nu il receptioneaza. In acest sens are suficiente parghii inclusiv de a refuza receptia (ceea ce pare sa si faca).
3) Receptia in sine presupune niste etape (verificari, auditari, note de conformitate etc)
4) Nefiind o lucrare receptionata, acel pod nu poate intra in regim de "drum public". De asta Politia Rutiera nu poate sanctiona pe cineva daca circula pe acolo. In schimb cei de la Ordine Publica oricand pot dispune sanctiuni iar in functie de gravitate se poate merge chiar mai departe
5) Pentru temerarii care muta balizele si circula pe acolo atat pot sa va spun: daca se intampla ceva (orice) cu voi cat sunteti pe podul inca nedat in folosinta, sper ca sunteti constienti ca nimeni nu o sa va despagubeasca cu nici macar 1 leu. Chiar dimpotriva, va vor cere si daune



Vice33

#823
Quote from: pasadia on May 09, 2017, 12:32:21 PM
Ma rog, imi racesc gura degeaba. Tipa in continuare cat vrei.

De ce tii partea celor de la VIAROM in aceasta problema dificila? Daca tu angajezi un meserias sa iti puna parchet si el nu ti l-a pus bine, nu este normal si logic ca meseriasul sa isi asume responsabilitatea, greseala si sa remedieze pe costurile lui eroare cauzata de el...?

Tot asa, cei de la VIAROM au gresit niste lucruri (pe care CNAIR nu ni le spune concret!) dar nu vor sa isi asume aceasta greseala. Este normal asa ceva sa se tot dea vina de la unul la altul...ce vina are CNAIR? CIne a construit podul VIAROM sau CNAIR? Degeaba te superi pe mine dar nu e normal ca, constructorul (adica VIAROM) sa nu rezolve pe cheltuiala lui si sa nu isi asume direct aceste greseli...Aici sta toata problema, cine isi asuma greselile de executie?

dr4qul4

Tu vrei sa-si asume public o greseala pe care publicul nu o cunoaste?
Esti sigur ca e greseala lor? Sau ca macar e o greseala?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024