News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

#345
Cu totii suntem dezamagiti de cum se construieste la centura asta.
Multe chiar nu mai sunt de facut. Adica pe bune... la trecerea peste DN11 niciodata nu am vazut mai mult de 10 oameni. De obicei sunt 5 din care unul doar observa... Drumurile alea provizorii de 2 ani sunt adevarate transee (devierea de la DN 11 si cea de la Sanpetru)...
Dar pozele frumoase... ca-s din avion...

pasadia

Anul trecut au tras bine italienii, as zice ca comparativ anul asta au facut doar 10% din cat au facut anul trecut. Si din cate cred, ei nu au scuza de pe loturile de autostrada (aia cu lipsa AC-urilor si nevoia de a opri lucrarile pe perioada evaluarii celor facute fara AC). Si da, la pasajul peste DN11 tot timpul au lucrat cu frana trasa, dar macar anul trecut au avut scuza cu stalpii noi pentru LEA.

user201

Sincer și eu credeam că vor găta centura nouă pe toate loturile rămase până la 1 Iulie 2016, dar văd că își lasă timp pe toate loturile. Am fost în 28 Iunie pe porțiunea dintre DN13 și DN11 și nu am văzut nimic nou față de pozele de la începutul lunii. E cumva lipsă bani?

pasadia

Nu, lipsa de expropieri. Vezi ca e explicat si mai sus in topic: au fost facute expropierile suplimentare necesare pentru benzile de la nodul cu DJ103 si pentru mutatul utilitatilor (LEA) la inceput de aprilie.

user201

Am înțeles, dar totuși de ce nu se circulă pe câte 2 benzi între noduri, că acolo exproprierile cred că sunt făcute?
Eu am trecut pe centură în jur de 9:30 și atunci veneau 2 microbuze cu muncitori de la Viarom, de exemplu.

Dori14

Quote from: yetiman on June 16, 2016, 04:22:40 PM
QuoteComunicat de presă
16.06.2016
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România anunță că a în data de 14 iunie
2016 a fost emisă "Notificarea intenției  de expropriere" pentru obiectivul de investiție de
utilitate publică "Construcția variantei de ocolire Brașov".

Astfel,  în termen  de  20  de  zile  calendaristice  de  la data  notificării  prevăzute  la  art
8,  alin.  (1), proprietarii imobilelor cuprinse în listă au obligaţia prezentării la sediul
expropriatorului, în vederea stabilirii unei juste despăgubiri.

În conformitate cu prevederile art. 9 din Legea nr. 255/2010, expropriatorul emite Decizia de
Expropriere.

Decizia de expropriere constituie titlu executoriu pentru predarea bunului imobil, atât împotriva
celor expropriaţi, cât şi împotriva celor care pretind un drept legat de bunul imobil expropriat,
până la soluţionarea definitivă şi irevocabilă a litigiului legat de proprietatea bunului imobil
expropriat. Contestaţia asupra deciziei de expropriere nu suspendă transferul dreptului de
proprietate asupra bunurilor imobile în cauză.

După intabularea  dreptului  de proprietate  al Statului  Român asupra imobilelor  expropriate  se
vor întocmi și aviza documentațiile  cadastrale  de dezmembrare  a fiecărei parcele.  Despăgubirea 
va fi încasată de persoana îndreptățită după dovedirea calității de titular al dreptului de
proprietate sau al altui  drept  real  în  fața  comisiei  legal  constituită  la  sediul 
consiliului  local  și  după  încheierea procesului verbal și emiterea Hotărârii de despăgubire

De asemenea, precizăm că tot în data de 14 iunie 2016 a fost emisă și "Notificarea intenției  de
expropriere" pentru obiectivul de investiție de utilitate publică "Construcția variantei de ocolire
Carei" în conformitate cu art. 8, alin 1 din Legea nr. 255/2010 privind exproprierea pentru cauza
de utilitate   publică,  necesară   realizării   unor  obiective   de  interes  național,  județean
și  local,  cu modificările și completările ulterioare.
CNADNR SA

http://cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2016%2006%202016%20decizie%20de%20expropriere.pdf

Chiar daca e off topic, pe caz conctret, scrisorica emisa in 14 iunie a ajuns la destinatar ieri (29 iunie).
Daca cele 20 de zile calendaristice se calculeaza de la data de 14 iunie (poate interpretez eu gresit aici), mai raman 5 zile pentru prezentare la sediul expropriatorului, din care 2 de weekend. 

Dori14

Quote from: user201 on June 30, 2016, 12:52:27 PM
Am înțeles, dar totuși de ce nu se circulă pe câte 2 benzi între noduri, că acolo exproprierile cred că sunt făcute?
Eu am trecut pe centură în jur de 9:30 și atunci veneau 2 microbuze cu muncitori de la Viarom, de exemplu.

E simplu. Pt ca nu sunt gata. Cel putin pe sectorul intre DJ103 si DN13, au lucrat alternativ pe cele 2 sensuri pentru borduri, glisiere, scurgeri etc. Si inca nu sunt gata, acum fac pe sensul nou, cred ca au terminat la podul peste Timis si s-au mutat catre pasajul peste CF.
Mie unul mi s-a parut un mers foarte lent al acestor lucrari..

Cipi

#352
De cateva zile se vede o miscare ceva mai intensa pe capetele lotului 1 in zona nodului cu DN11. Avem un giratoriu nou in formare sub pasaj si destul de multa miscare pe pasaj (din pacate, trec rapid prin zona si nu am cum sa opresc sa vad exact ce fac). De asemenea, s-a asfaltat sensul din stanga pana la podul peste Durbav (e drept, pare sa lipseasca suprafata de uzura).

De asemenea, la capatul dinspre Bucuresti / bucata veche de centura: s-a reasfaltat toata bucata de centura veche (mediocru as zice!) si s-au rachetat in vederea uniformizarii cu bucata veche capetele de centura.

Pe lotul II (Viarom), miscare destul de intensa (in special in dimineata aceasta), cu destul de multi muncitori in diverse puncte (cei mai multi lucrand la borduri si alte amenajari de siguranta rutiera). Se lucreaza, asa cum ziceam si zilele trecute, la terasamentul bretelei Sanpetru - Centura, sunt aproape ajunsi la nivel.

Pe lotul Viarom (in sensul de parcurgere est-vest), circulatia a fost deviata din nou pe stanga intre Durbav si Sanpetru si se circula pe sensul din dreapta al centurii de la Sanpetru la DN13.

Cipi

Iar miscarea intensa de ieri s-a transformat in week-end inca de vineri dimineata, desi vremea este impecabila. 4 muncitori, in total, pe lotul Viarom - sprijinind lopata (la propriu) si alti cativa care pareau destul de relaxati  pe lotul 1 in zona intersectiei cu DN11.

Dori14

Salutare !
Aveti cumva planul actualizat al nodului de la Sanpetru ?

bgd77

Acesta e planul nodului din documentatia de la CNADNR. Nu stiu daca s-au efectuat modificari.


Dori14

Merci, pe asta il stiu de aici de pe forum.
Dar zicea cineva mai sus ca au fost necesare exproprierei suplimentare datorita modificarilor proiectului initial.  (motivatia pentru intarzierile mari..)

horatiu.cosma

#357
Se da maine AC pentru exproprierile suplimentare.

Cipi

Si avem efectele AC-ului pe lotul Viarom. Se lucreaza la terasamentul bretelei Brasov - Centura (prin spatele benzinariei Rompetrol). Mai sunt ceva sapaturi in dreapta, spre Sanpetru, dar acolo pare sa fie, mai degraba ceva retelistica.

In alta ordine de idei, pe lotul Chirulli, dupa giratoriul de la baza vestica a viitorului pasaj peste DN11 a fost excavata intreaga suprafata asfaltica (pana la terasament) de pe sensul DN11 - Sanpetru. Tot in aceeasi zona, sub pasaj se contureaza din ce in ce mai bine giratoriul care zilele trecute era doar la nivelul unui strat de asfalt peste terasament. Am vazut azi (cam in fuga, ca de obicei), deja finalizat(?) un fel de trotuar (!?!) exterior giratoriului.

Poate are cineva timp sa opreasca si sa pozeze...

Am mai remarcat ceva pe lotul Viarom, undeva in zona strazii Ciceu se lucra in afara spatiului centurii (cam in dreptul unei viitoare parcari, cred). Stie cineva despre ce e vorba? O viitoare benzinarie?

Dori14

Quote from: Cipi on July 14, 2016, 01:15:02 PM
Si avem efectele AC-ului pe lotul Viarom. Se lucreaza la terasamentul bretelei Brasov - Centura (prin spatele benzinariei Rompetrol). Mai sunt ceva sapaturi in dreapta, spre Sanpetru, dar acolo pare sa fie, mai degraba ceva retelistica.


Intradevar, par a fi si sapaturi de retelistica, dar de asemenea paralel cu DJ103 au sapat , au umplut cu pietris si au tasat o bucata de viitor drum care seamana cu ce e incercuit in imaginea de mai jos.

De asemenea, langa acel depozit de cherestea de pe partea cealalta de DJ103, era o duba de Viarom si montau ceva stalpi verzi. Nu stiu exact de ce, dar vom vedea in zilele ce urmeaza.

Intrebarea mea este urmatoarea: cum vii pe DJ103 si faci dreapta pe VO, au trasat o bucatica de bretea/banda de accelerare. Eu pe aceasta n-o regasesc in planul initial. Face parte din modificarea planului initial? Sau vad eu rau?