[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

Da Tibi, parapetele inalt e pe podul peste Durbav. Pozele sunt facute dinspre viaductul peste triaj inspre DJ103A si sunt puse in ordine.

Dupa cum se vede parapetii New Jersey sunt prezenti cam toti (nu ca pe lotul VIAROM), parapetii laterali metalici sunt montati (dar nu pe intreaga lungime, insa nu stiu daca chiar erau prevazuti peste tot). Nu exista marcaje deocamdata, dar banuiesc ca nici nu are rost sa le fac cat timp nu le pot executa si peste cele 2 pasaje ce sunt inca in lucru. Bine, de fapt cred ca nici stratul de uzura nu e asternut inca.

@ Horatiu: in mare parte italienii nu prea mai au alte lucrari majore in afara pasajelor peste triaj si DN11. Ca atare e firesc sa fie concentrati in acele zone. Oricum din discutia cu ei a rezultat ca in vara va fi inaugurarea, nu au cum sa termine mai repede.
A, si acea masina de turnat rigole (pozata in urma cu 2 luni cred) poate executa pana la 150ml /zi. Ceea ce chiar imi pare mult, nu cred ca manual se poate executa la fel de repede.

user201

Mersi de update.Se pare că pe aceste loturi nu vor mai fi atâtea sensuri giratorii ca pe lotul deja deschis.
Păcat că va fi gata doar la vară, dar mă gândesc că cel puțin parțial unul din loturi va fi dat în folosință mai devreme.

pasadia

Intersectiile de pe centura Brasov:

- capatul Darste, unde are prioritate traficul dinspre Predeal (DN1) fata de traficul dinspre Sacele  (DN1A). Intersectie foarte periculoasa, cu mult trafic si destule accidente. Totodata o solutie foarte proasta pentru traficul dinspre centura spre Sacele sau Brasov, trafic care are prioritate fata de traficul Sacele -> DN1 si fata de traficul Brasov - Sacele.
Zona probabil va trebui sistematizata de cele 2 APL-uri (Brasov si Sacele) printr-un proiect comun.

- 4 intersectii in T cu drumuri secundare de mai mica importanta consecutive; in ciuda traficului foarte mic prezinta pericol pentru ca virajul la stanga nu este blocat prin prezenta parapetilor mediani. Nu am auzit sa existe vreun proiect de achizitie si montare a acestora parapeti in aceasta zona.

- no 1 sens giratoriu, aflat in executie de catre Primarie, pe fonduri Regio, pentru asa-numita "ocolitoare de shopping". Probabil va fi inaugurat tot anul viitor.

- intersectie in jumatate de T in capatul tronsonul I aflat acum in curs de executie

- no. 2 sens giratoriu la intersectia cu DJ103A

- intersectie cu DN11 denivelata, cu acces controlat si cu posibilitatea de a vira doar la dreapta. Pe DN11 va exista un sens giratoriu - intersectie e copie fidela a intersectiei DNCB - DN1 de la Otopeni (inclusiv prin prezenta unei CF alaturi)

- intersectie cu DJ103 denivelata, cu acces controlat si posibilitatea de a vira doar la dreapta (in zona respectiva exista acum un sens giratoriu care a inlocuit pe perioada santierului semaforul montat in urma cu 2 ani). Se vor executa 2 sensuri giratorii pentru accesul dinspre DJ103

- intersectie cu DN13 denivelata cu acces controlat si posibilitatea de a vira doar la dreapta; Pe DN13, sub pasaj, exista un sens giratoriu care permite distribuirea fluxurilor de trafic; cam aglomerat acel sens giratoriu, dar inca se circula decent prin el.

- no.3 sens giratoriu, intersectie cu str. Plugarilor

- no. 4 sens giratoriu, intersectie cu str. Lanii (unde s-a ales solutia gresita de a pastra directa legatura Brasov - Stupini prin pasaj suprateran pe str. Lanii)

- pasaj peste centura pentru str. Institutului (deci deocamdata in zona nu exista intersectie, dar se vorbeste despre crearea unei legaturi intre centura si un nou drum care ar urma sa deserveasca aeroportul Brasov si totodata sa se constituie in centura pentru Ghimbav

- no. 5 sens giratoriu in capatul centurii de unde legatura spre DN73 se face printr-o intersectie in T iar legatura spre DN1 se face prin cel de-al VI-lea sens giratoriu.

La cum numar eu doar 2 intersectii sunt ok (DJ103 si DN11), una e acceptabila pentru moment (DN13) si celalte fie pot fi imbunatatite, fie sunt solutii dezastruoase.

user201

Deci sunt și pe aceste loturi 5 sensuri :(( . Poate în următorii 2-3 ani, după ce o deschid vor transforma sensurile în noduri cu supra traversări,cum am văzut de exemplu pe centura Oradea, deși personal sun fanul unor noduri făcute bine de la început.

Dori14

Salutare.
Vizibil nu par a fi progrese prea mari, pe portiunea intre DJ103 si DN13.
Ce am remarcat a fost faptul ca s-a lucrat pe pasajul de la DJ103 si sambata si duminica, iar in aceasta dimineata, pe pasajul peste CF erau aliniate multe trailere cu parapeti de tip New Jersey plus o macara.

Dori14

Au inceput sa puna parapetii New Jersey pe pozitie, incepand cu pasajul peste CF (dar doar de la jumate) catre E . Pe coborarea catre V, inca sunt decalati.
Au mai montat niste glisiere in zona podului peste Timisul Sec.

Dori14

http://www.viarom.ro/uploads/files/Buletin%20informativ%20noiembrie2015.pdf

Sunt parapeti NJ de la Pasajul peste CF (doar coborarea spre E) pana la intersectia cu DJ103.
Pe pasaj se lucreaza, inclusiv sambata.

Cipi

#262
A fost construit giratoriul de la intersectia dintre bucata cea mai veche de centura si "ocolitoarea de shopping" (parca asa i-au zis). Azi dimineata traficul era deja deviat prin giratoriu.

Cele doua benzi din sensul Bucuresti - Brasov au ramas neatinse de giratoriu (ceea ce, din postura de sofer, mi se pare un element de risc - pe-acolo se circula tare, de multe ori mult peste cei 70km/h reglementati, iar faptul ca giratoriul este construit in afara benzilor nu ii obliga pe cei care vin de pe centura sa incetineasca). Pe de alta parte, benzile din sensul Brasov - Bucuresti par a fi scoase mult spre camp (nu am circulat inca din sensul respectiv, dar cumva senzatia de la volan a fost ca va fi 'interesant' de negociat pentru autovehiculele de mare tonaj).

Ramane de vazut care va fi "rata" de accidente din zona. Pana de curand (au fost montati niste parapeti NJ intre timp) am vazut prea multi soferi trecand direct prin santierul de la intersectia dintre DN11 si centura (scutind astfel bucla si giratoriul de langa pasaj) pentru a imi face iluzii ca nu vor fi destui cei care vor ocoli giratoriul prin stanga lui. 

Cipi

... si avem o noua data de finalizare: iunie 2016 : http://www.bzb.ro/stire/ocolitoarea-brasovului-ramane-in-santier-pana-la-jumatatea-lui-2016-a93348


Intre timp am circulat in giratoriul din comentariul anterior si pe sensul Bucuresti - Brasov. Imi mentin parerea ca e destul de incomod pentru autovehiculele mari, mai putin cea ca ar putea fi destui tentati sa il ocoleasca prin stanga.

pasadia

Am circulat si eu prin el. In sine arata ca naiba, cei care vor circula dinspre Sacele probabil nu prea vor acorda prioritate celor ce vin de pe aceasta "centura de shopping" (bine, in continuare cred ca centura respectiva va fi foarte putin folosita).

Dori14

La multi ani!
Pauza totala pe centura, nu se mai lucreaza nimic de dinainte de Craciun.
Aveti idee cand vor relua?

Cipi

#266
In dimineata aceasta, dupa o lunga pauza, era ceva activitate la pasajul peste DJ103 (7-8 muncitori care lucrau la structura de fier beton).

Update - ora 13: era miscare si la pasajul peste DN13 (la fel, fierar - betonisti, un excavator care smulgea straturi vechi de asfalt pe sub pasaj si, importat, doua compactoare care nivelau material proaspat adus pe rampa de dincolo de calea ferata.

(In alta ordine de idei, la giratoriul cu ocolitoarea de shopping  - extrem de neiluminat si prost semnalizat - au inceput sa apara accidentele de noapte. Acum vreo doua saptamani reusise un Audi "de Bulgaria" sa il "parcurga" direct, fara sa il mai ocoleasca.)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Nimic special. Asteptam expropierile suplimentare (fusese anuntat HG-ul pe topicul de national - cred ca la finalul lui februarie e programat sa treaca prin Guvern). Fara ele nu se poate lucra la rampele de la nodul cu DJ103 - se lucreaza la pasaj, si acolo si la cel peste DN11, insa lent. In rest VIAROM-ul nu s-a tinut de cuvant si nu a deschis circulatia pe 2*2 - se circula pe firul nou, dar in conditii de 1+1.

Dori14

S-au mai sapat niste gropi de fundatie in zona pasajului de la DJ103, pe dreapta si pe stanga, presupun eu pt a muta niste stalpi LEA.
Ce mi se pare ciudat, este faptul ca noile pozitii mi se par foarte apropiate de cele actuale, si pana la finalizare nu o sa-mi dau seama ce se castiga cu ele. Dar probabil toate au un sens :)

In rest se mai lucreaza sporadic pe lateralele sensurilor, iar pe sensul vechi (care este inchis circulatiei in mom de fata), cel putin pe portiunea intre DJ103 si DN13 mai trebuie montate glisiere, sunt zone in care lipsesc cu desavarsire .
Pe pasajul de la DJ103 nu pot sa-mi dau seama de progres, dar ceva ceva se misca si acolo.

Pana una alta, traficul dinspre Bod/Sanpetru spre centura este criminal dimineata, uneori stau pana la 20 de min de la placuta de Sanpetru sa ies centura. Abia astept sa termine pasajul..