News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[BV] Centura Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:31:32 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

4est

asa ceva. santul are cam 80cm latime si cam 60 adancime

pentium10

Quote from: Vice33 on April 09, 2017, 04:49:17 PM
Nu mai este mult si se da drumul la podul dela Sanpetru-Benzinarie peste ocolitoarea Brasovului. Speram sa ne faca o surpriza dupa Sarbatorile Pascale.

conform siteul DRDP Brasov:
Deschiderea traficului din Nodul rutier și Recepția la Terminarea Lucrărilor programată pentru data de 25 Aprilie 2017
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

JohannDB

Quote
Quote from: pasadia on April 10, 2017, 07:36:07 AM
Adica nu e montat rostul de dilatare.

...................Încă nu este........Dar e "pe aproape"........ Însă pentru cine mai dorește să vadă ce mai este pe pod, aveți câteva imagini.....
    Oricum, pentru pietoni, constructorul are recomandarea mersului pe partea de mijloc, evitarea mersului pe margini, sub "sancțiunea" unei eventuale căderi în gol (deși întregul pasaj are balustrada exterioară montată.....
     
    Mai bine să lăsăm imaginile să "vorbească" :


     Începem cu asta, pentru a știi încotro mergem......Aici este "capătul".....dinspre "Rulmentul", în giratoriul de aici.


    O privire din capul rampei, către "înălțime"......(cu spatele tot la "Rulmentul"). Balustradele exterioare sunt fixate, dar glisierele sunt în curs de montaj. De asemenea și "gardul antisinucidere" este aproape complet fixat.


     Un pic de "zoom"-uleț către "vârf".... ce fain arată a pistă de săniuș sau de dat cu placa pe role și nu numai.... :)


      Detaliu la protecțiile de pe pod.....

JohannDB


       Partea dreaptă (pe sensul spre Sânpetru); aici "peretele"antifonic spre motelul stației de alimentare "Rompetrol".....


       ..................no comment........


      Rostul de dilatație dinspre "Rulmentul".......


     Rostul de dilatație dinspre "Rulmentul" partea spre "Rompetrol"......


    Același rost de dilatație, privit în "adâncul" lui.


   Trotuarul din stânga pe sensul spre Sânpetru, destul de îngust (ca și cel din dreapta); doi oameni umăr la umăr nu pot trece simultan......


   Același trotuar stâng.....; mai sunt de montat glisierele spre carosabil, dar se vede că deja au pregătit carosabilul pentru marcarea cu vopsea albă.


JohannDB


       Partea dinspre Sânpetru, cu rostul de dilatație de pe partea cu "Rompetrol"-ul.....


      "Rostul" dinspre Sânpetru, partea opusă "Rompetrolului.....


        O privire în "adâncul" rostului de dilatație dinspre Sânpetru.... În partea de jos a pozei se vede o parte din ceea ce este o mică "podină" pusă de constructori pentru cei ce traversează pe jos sau cu bicicleta....


       Partea stângă spre Sânpetru..... (ca și dreapta) nu are încă tot "gardul antisinucidere" montat....!


       Partea dreaptă spre Sânpetru, în aceeași stare ca stânga; mai este nevoie de gardul anti-săritori și glisiere. Marcajul median este deja punctat.


       Detaliu prindere balustrade exterioare !


JohannDB


     O privire "aruncată", mai "hăt" încolo.....spre Sânpetru; camioneta galbenă este a echipei care lucrează (și lucra la pod la ora la care este luată imaginea, deși era duminică / băieții se ocupau cu trasarea punctelor de reper pentru "stropitoarea" (mașina) de vopsit, pe bretelele de lângă și de sub pod.


     Aceeași imagine....; se pare că trebuie să iau un aparat cu-n zoom mai bun (îl am dar este mai voluminos/incomod, la manevrare).


    O privire spre oraș / "Rulmentul", care din păcate nu spune prea multe; obiectivul s-a focalizat pe baliză și pe banda de avertizare..... :-[
     
Quote
Quote from: pentium10 on April 10, 2017, 04:46:31 PM
Quote from: Vice33 on April 09, 2017, 04:49:17 PM
Nu mai este mult si se da drumul la podul dela Sanpetru-Benzinarie peste ocolitoarea Brasovului. Speram sa ne faca o surpriza dupa Sarbatorile Pascale.

conform siteul DRDP Brasov:
Deschiderea traficului din Nodul rutier și Recepția la Terminarea Lucrărilor programată pentru data de 25 Aprilie 2017

     Făcând o tură pe bretelele de sub pod am dat de băieții la lucru, ocupați cu marcarea punctelor pentru trasaj și mi-au spus și ei că deschiderea este prevăzută pe sfârșitul lunii aprilie (luna curentă).
     În subsidiar, la remarca prin care "Sânpetrenii" i-ar mai "blagoslovi" pentru ocolurile ce, încă, le fac pentru a ajunge în oraș, mai glumeau spunând ce-i mai înjură șoferii pe DN1 sectorul Gilău-Aleșd, unde firma are de pus în "operă" proiectul (pe care nici ei nu-l agreează, dar deh, este de luat un ban) al acelor borduri mediane și insule de tot felul, care vor duce la  o creștere substanțială a evenimentelor rutiere (și au deja "sesizări").

JohannDB

După ce am plecat de la pasaj am ajuns la parcările de pe varianta brașoveană. Și pentru că la-ndemână a fost parcarea din dreapta spre DN11/DN1/DN1A, m-am oprit la ea.....


                 Intrarea în parcare.....În spate au rămas Rompetrol/Rulmentul/Sânpetru.




                   Aici partea din spate a parcării....


             Intrarea în parcare; în spate stânga se vede clădirea de la "Rompetrol și în fundal "Măgura Codlei".


            Partea din spate a grupului sanitar.... Mai sunt trebuincioase niște trepte, între clădire și trotuarul parcării, plus ceva pământ vegetal.....


       Drăguțe mesele cu parasolar, dar niște copăcei și-un gard viu care să mai țină vântul de pe câmp, n-ar fi lucruri rele.....


       Gata de plecare, o ultimă privire la parcare, din partea din față... În fundal "Rulmentul"/Rompetrol/Măgura Codlei (în dreapta).
     
        Așteptăm sfârșitul acestei luni, ca să vedem totul terminat și dat în folosiință. Are de-acum și Brașovul o centură așa cum trebuie, dar nu chiar așa de spectaculoasă ca centura Oradei...! Rămâne însă, cel puțin, giratoriul cu DJ 103A cam neinspirat, la fel ca și conexiunea tronsonului I cu vechiul tronson I (patru benzi)......

pasadia

Chiar atat de stramt e trotuarul ala? Noi chiar nu suportam pietonii deloc, facem tot posibilul sa ii descurajam...
Parca la pasajul spre Institutul Cartofului e mai larg trotuarul. Si oricum nu exista acel gard anti-sinucidere al carui utilitate e cel putin indoielnica.

4est

la fata locului nu mai este asa stramt trotuarul. desigur, daca il fac cu "sens unic"
nu mi-a placut prinderea balustradelor pe suruburile alea inalte de 20cm in aer...

Ah, si sa vezi ce distractie va fi cand vor trece biciclistii pe pod: pe trotuar nu prea au cum, asa ca vor trece....pe carosabil, pe pista de biciclete care....au uitat sa o faca?
Eu la pe rampa urc cu ~10km/h, poate altii si mai incet.  Fain pentru masinile din spate....

JohannDB

#729
^^
      Din păcate (cum am mai spus) doi oameni umăr-la-umăr, nu pot trece unul pe lângă altul, fără a se-ntoarce față-n față (ca la raportul companiei) și pășind lateral să se devanseze unul pe altul.... Problema este dacă vine o persoană "corpolentă"/supraponderală.... ; atunci îi "bai mare". Ori dai cu "spatele" (marchearriere), ori te strecori pe carosabil pe sub glisiere sau te faci mic, mic, între stâlpii glisierelor... :doh:
      Cât privește gardul "anti-parașutiști", ținând cont de valorile de trafic și de "oportunitățile" căutate de un prezumtiv "renunțător la viață și la taxe și impozite" (mai ales că-i la-ndemână și aproape), nu s-ar putea spune că nu-i de folos.... Nu este deloc plăcut să te trezești cu un "colet" de 80-100 kg pe capote/parbriz la vreo 80+/km/h în zonă....
     Ahhhh....și să vezi "plăceri" pentru pietoni, la iarnă, când tot acest trotuar va avea o jumate de metru de zăpadă dată de pluguri pe el, zăpadă pe care numai dezghețul de primăvară o va face să dispară..... Recidivele, brașovenii, le-au putut gusta și pe podul Dârste (zăpadă a fost destulă în iarna asta). Să nu zică primăria că o va curăța cu cei de la "ajutorul social" sau cu cine se ocupă de "gospodărire" că nu-o cred; pentru că n-o s-o facă (mărturie: podul Dârste, ca și celelalte poduri din oraș).
     Și problema bicicliștilor este chiar de mare actualitate; rampă/pantă accentuată, nu toți sunt campioni naționali (măcar) la ciclism, așa că "noduri" vor fi destule pe acest pod... Trotuare mai late cu 1m ar fi fost suficiente...... Dar ! :hm:
     Întrebare : oare de or fi necesare glisierele dintre trotuar și carosabil înalte de 1,60 m ? Pe podul Zizinului sunt la 0,70m și-s suficiente....

myid

ce ne facem cu panourile alea ruginite?
Au innebunit ?

voicul

#731
^^
E modalitatea constructorilor de a facilita socializarea si comunicarea intre oameni. :)

Mai trebuie sa te gandesti si ce trafic de oameni va fi pe acolo.
Se poate si mai rau: in B pe podul Basarab nu s-au deranjat cu trotuare - au pus interzis pietonilor si gata.

cristi5

Mai exista efectul secundar: chiar daca omul ar avea intentia sa faca miscare, cand se gandeste ca pe trotuar e ca la inchisoare, renunta si la mers pe jos si la bicicleta, mai sta 10-15 min in plus la tv si ia masina, ca doar e parcare din belsug la Coresi...

JohannDB

#733
Trecând pe Centura Brașovului (VO 1K), mi-a "sărit în ochi" un lucru  ce mi s-a părut nepotrivit...... Să fie două cursuri de apă diferite sau aceeași "apă", dar cu două nume ??


        Rulând dinspre DN13 până la pasajul cu DJ 103 (Sânpetru), spre Nodul DN11, pe la KM 8+, avem "DURBAV"...................


      Rulând mai departe și trecând peste pasajul Triaj, urmează iar apa, de data asta, DĂRBAV, pe la KM 6-7, spre Săcele/Predeal ........
      Să nu  mai spun că-n "limbajul  local" al celor din Săcele, acest curs de apă ce adună mai multe pâraie de pe versanții Bunlocului, mai e numit "Dârbav"......
      Acum care este numele real (de privești pe hartă, avem "aceeași Mărie" cu "trei pălării") ?? :hm: :hm: :hm:.......

      Această "apă" provine inițial din pârâul ce coboară din munte pe str. Canalului din Baciu/Săcele, iese în câmp , trece pe sub DJ 103A (Drumul Tărlungeniului), apoi pe sub VO 1K pe sub podul de la KM 6-7( dintre DJ 103A și Podul Triaj) cu numele DĂRBAV, trece pe sub liniile Triajului, după care trece pe sub DN 11 pe stânga stației Lukoil si-a serviceului "Martax" și de aici în câteva sute de metrii trece din nou pe sub varianta de ocolire brașoveană (aici are numele DURBAV)......
     
   

pasadia

Pasajul de la Sanpetru e marcat, practic e terminat complet din cate imi dau seama.