[HR] Centura Miercurea Ciuc

Started by Horațiu 87, July 12, 2018, 03:44:22 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horațiu 87

Va mai aduceti aminte de acest proiect ??



Am trecut ieri pe acolo si ghiciti ce ?? Cineva are probleme cu matematica si nu stie cat inseamna 120 de zile  :lol: :lol: adica se lucreaza in dulcele stil romanesc, incet si foarte incet. Se lucreaza la giratoriul care va face conexiunea dintre noua centura si DN 12 adica aici




pentium10

din cate stiu acolo s-a asteptat sa fie terminat un mic pod
care incurca nu stiu ce parte a lucrare

a fost terminat, cam asa:



dupa asta sau apucat de amenajaraea giratoriului

in presa locala se zica ca din cauza ploilor recente, lucrarea va fi gata la inceputul lunii august
alte poze aici https://szekelyhon.ro/aktualis/nemsokara-teljesen-elkeszul-a-taplocai-elkerulo-ut
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

b1

CNAIR a semnat protocolul de colaborare pentru realizarea VO Miercurea Ciuc de către autorităţile publice locale

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a semnat, miercuri, cu Primăria Miercurea Ciuc protocolul de colaborare pentru relansarea proiectului VO Miercurea Ciuc de către autorităţile publice locale.

Conform reprezentanţilor CNAIR, unităţile administrativ teritoriale ce urmează a fi traversate de Varianta de ocolire Miercurea Ciuc sunt comunele Siculeni, Sâncrăieni şi Racu. ,,Potrivit protocolului semnat astăzi la sediul CNAIR, Primăria Miercurea Ciuc urmează să deruleze procedurile de atribuire a unui contract pentru reactualizarea Studiului de Fezabilitate, precum şi pentru elaborarea Proiectului Tehnic şi a Documentaţiei pentru obţinerea autorizaţiei de construire. Scopul protocolului încheiat vizează şi elaborarea documentaţiei de natură tehnico – economică.   Precizăm că acest proiect este în conformitate cu strategia de dezvoltare a infrastructurii rutiere asa cum a fost aprobată prin HG 1312/2021 ca parte a Planului Invetiţional.", transmite sursa citată. Sursa de finanţare pentru etapa de proiectare provine din fondurile europene alocate în cadrul POIM 2014-2020, iar execuţia lucrărilor va fi finanţată prin Programul Operaţional de Transport 2021-2027.

Elaborarea documentaţiei se va realiza cu suportul tehnic permanent al CNAIR SA prin structurile dedicate fluxului de dezvoltare a unui proiect de infrastructura rutieră. Documentaţia în forma sa finală va respecta rigorile de finanţare a unui proiect cu finanţare nerambursabilă. ,,VO Miercurea Ciuc reprezintă un alt exemplu de bună practică pentru implementarea proiectelor de infrastructură rutieră,  în temeiul prevederilor OUG 88/2020, prin implicarea unităţilor administrativ teritoriale în scopul dezvoltării acelor obiective care intră pe raza administrativă a  acestora.", mai transmite Compania.   Potrivit sursei citate, demersul se înscrie în strategia Ministerului Transporturilor pentru gestionarea unor obiective împreună cu autorităţile locale, ceea ce va permite CNAIR creşterea capacităţii administrative în implementarea unor proiecte de infrastructură rutieră.

La sfârşitul lunii decembrie, ministrul Trasporturilor, Sorin Grindeanu, anunţa, după o întâlnire la Consiliul Judeţean Dâmboviţa că CNAIR şi-a depăşit capacitatea de gestionare a proiectelor şi că se doreşte descentralizarea anumitor lucrări. ,,Dorim să descentralizăm anumite lucrări, printre care şi Variantele Ocolitoare. În judeţul Dâmboviţa vorbim despre Variantele Ocolitoare Târgovişte, Pucioasa-Fieni şi Găeşti. Am trimis înştiinţări în acest sens către toate autorităţile locale, nu doar la Dâmboviţa. Autorităţile locale se vor ocupa de bunul mers al acestor obiective iar noi, cei de la MT, plătim. Este clar că, la ora actuală, CNAIR şi-a depăşit capacitatea de gestionare a proiectelor, care sunt foarte multe.", a explicat ministrul Transporturilor.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

EugenRo

#3
^


elphax

Aparent traseul dubleaza actuala ruta de tranzit pe partea de Vest a orasului. Aparent, (sau teoretic) era mai buna o centura pe partea de Est, dar acolo sunt dealuri, locuinte, partii de ski, incusiv zona Bazilicii unde se fac pelerinaje an de an. Deci este de inteles de ce au ales sa faca tot pe vest
- bucla de jos incepe in zona benzinariei (Luk). Acolo clar va fi un nod denivelat pentru ca trebuie sa se treaca si peste CF. Sper sa nu taie mult din copaci.
- traseul pare sa vina chiar pe langa firul Oltului si evita 2 poduri
- in zona de Nord se dubleaza actualele sosele care sunt un fel de centura, si nodul probabil va fi legat de giratoriul actual - aceasta zona din oras se va dezvolta accelerat din acest motiv
- si mai la Nord se ocoleste si localitatea Ciceu, practic este centura pt 3 localitati daca socotim si Jigodin-Bai

EugenRo

^^ LE: Am adaugat cu albastru portiunea de centura care face legatura cu DN 12A si care nu aparea in schita originala.

pasadia

Portiune care exista deja in teren, nu va fi nevoie sa fie construita.

EugenRo

#7
^
Exact (doar ca ar fi trebuit sa fie existenta si pe schita lor)

tom_sawyer

[CN1047917] ACTUALIZARE STUDIU DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC, DTAC VARIANTA DE OCOLIRE MIERCUREA-CIUC

Autoritate contractanta: MUNICIPIUL MIERCUREA CIUC

Valoarea totala estimata: 19.022.086 lei

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 14.11.2022

Durata de prestare a serviciilor prevazute in cadrul etapei I si etapei II este de 10 luni si 2 saptamani (5 luni si 1 saptamani pentru etapa I + 5 luni si 1 saptamani pentru etapa II). Durata etapei III este pe pe tot parcursul executiei lucrarilor.

tom_sawyer

Oferte:

1. Ofertant unic : GEOTESTING C.I.

2. Asociere : TQM Management (Leader), INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL

3. Asociere : Civil Engineering Institute "Macedonia" JSc. Skopje (Leader), DONPREST COM

4. Asociere : SC EXPLAN SRL (Leader), D P CONSULT


https://www.e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100185102

NGC

"ACTUALIZARE STUDIU DE FEZABILITATE SI PROIECT TEHNIC, DTAC VARIANTA DE OCOLIRE MIERCUREA-CIUC"

Umbla vorba prin targ ca aici catigatorul initial este asocierea condusa de EXPLAN. Mai confirma cineva? Poate gaseste cineva prin presa vreo mentiune.

tom_sawyer

27.03.2023

Primăria Municipiului Miercurea-Ciuc a semnat contractul pentru proiectarea unui inel de circulație semicircular, care să ocolească orașul prin vest respectiv localitățile învecinate Ciceu și Siculeni prin est. Proiectantul din Cluj-Napoca trebuie să actualizeze vechiul studiu de fezabilitate și să elaboreze proiectul tehnic. Varianta de ocolire de 16,9 km va face parte din viitorul drum de legătură cu autostrada A8 (Ungheni–Târgu-Mureș).

Costul estimat al variantei de ocolire este de peste 150 de milioane de euro. Contractul cu Explan SRL din Cluj-Napoca, în valoare de 18,33 milioane de lei, prevede actualizarea studiului de fezabilitate din 2010 (inclusiv actualizarea studiului de trafic din acel an), și elaborarea proiectului tehnic (PT), respectiv a documentației tehnice pentru obținerea autorizației de construire (DTAC). Dacă o serie de studii preliminare nu se vor dovedi necesare, iar avizele instituționale vor fi eliberate fără probleme, planurile vor fi gata în acest an.

Varianta de ocolire se va ramifica în apropierea intrării în oraș dinspre Sâncrăieni, va traversa un pasaj peste drumul european și calea ferată, apoi va urma râul Olt spre nord, ocolind Ciceu și Siculeni, urmând să revină pe drumul european în apropierea comunei Siculeni. Studiul de fezabilitate va oferi un răspuns cu privire la modul în care se va gestiona secțiunea de ocolire deja construită. Studiul de trafic va oferi soluții privind  numărul benzilor de circulație care vor fi construite. Șoseaua va include trei pasaje peste calea ferată, patru sensuri giratorii și patru poduri peste pârâuri. Lungimea totală al drumului este de 16,9 km, dintre care 6,9 km vor trece prin teritoriul municipiului.

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) va acoperi 98% din costuri, restul de 2% fiind acoperit din bugetul propriu al municipiului.

https://miercureaciuc.ro/ro/stiri/incepe-planificarea-variantei-ocolitoare/119