[CS] Transportul public in Resita

Started by Dominik, April 07, 2018, 12:24:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vlad94

#60
Un clip cu evoluția șantierului. Merită.


TibiV

#61
Intamplator am dat peste niste filmari cu refacerea retelei de tramvai in Reșița...

- Descărcarea celui de al treilea tramvai la Reșița -12.06.2023

- A doua zi de probe pentru omologare a noilor tramvaie din Reșița -13.06.2023

- REȘIȚA, Linia de tramvai Lunca Bârzavei - Stadiu lucrări 25.06.2023

- REȘIȚA, Linia de tramvai Lunca Pomostului - Stadiu lucrări 25.06.2023

Mi-ar fi placut ca si numerosii primari din capitala Romaniei sa aiba macar jumatate din inteligenta dovedita la Resita - desi ar fi  foarte dificil: trebuie impartit IQ-ul la 1+6 primari...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

#62
Un update cu refacerea rețelei de tramvai din Reșița. Filmari cu drona realizate de frameDFuturePRODUCTIONS care surprind tronsoanele Depou-Intim și Intim-Centru (probabil a filmat și Centru-Muncitoresc ca data trecută)


Un filmuleț realizat de Valter Patrick cu tot șantierul:

La cum arată progresul pe cele două șantiere, nu văd de ce nu ar finaliza primul lot (de la depou până la intrarea în Lunca Pomostului, la acel macaz) până la sfârșitul anului.

Vlad94

#63
O filmare cu tramvaiele sosite până acum la Reșița!

traveler

De vizita in Resita astazi, am filmat lucrarile


Vlad94

Săptămâna trecută am realizat o vizită la Reșița și nu m-am putut abține să nu trec să văd cum se prezintă lucrările de pe șantierul liniei de tramvai. Vă atașez primul meu fotoreportaj:
Începem cu depoul de tramvaie:



















Powered by API/PUM imgur uploader

Lucrările în depou sunt în plină desfășurare. Tramvaiele (12 din 13 sosite) sunt ținute într-un spațiu acoperit. Rețeaua aeriană nu a fost încă instalată în depou, probabil pentru a nu încurca utilajele care lucrează în interior.
Urmează stația terminus Kaufland, care a înlocuit bucla de la fabrica Renk.




Powered by API/PUM imgur uploader
Câteva poze de la bucla Renk. Probabil va fi dezafectată, deoarece nu mai are nicio utilitate:












Powered by API/PUM imgur uploader

Următoarea oprire este stația nr 3: Moto Velo, pe Bulevardul Republicii, la circa 500 de metri de capătul liniei și stația Victoriei, sau centrul cartierului Govândari.










Powered by API/PUM imgur uploader
Ajungem la stația Victoria. Ălături de stațiile Confecții, Moto Velo, Miorița, Intim și terminalul de la Muncitoresc, sunt singurele care dețin stații cu peron central.













Powered by API/PUM imgur uploader

Am ajuns la ultima stație din Govândari, Intim. Până aici se desfășoară testele noilor tramvaie.
















Powered by API/PUM imgur uploader

Vlad94

Următoarele tronsone nu sunt atât de avansate, dar nici mult nu mai e. Podul peste Bârzava și calea ferată este finalizat parțial, dar se circulă pe ambele sensuri. Linia de tramvai este montată pe pod. De la pod până aproape de Centrul Civic, linia este montată, având strat de uzură aproape peste tot:



Zona Triaj, se lucrează la drum, se circulă pe linia de tramvai.



Pe strada Revoluția din Decembrie:









Powered by API/PUM imgur uploader

Probabil în primăvară vor prelungi testele tramvaielor până la intrarea în cartierul Lunca Pomostului, unde există un macaz care permite trecerea tramvaielor de pe un sens pe altul.

Ajungem în centrul civic, diverse stadii de execuție:


























Powered by API/PUM imgur uploader

Deoarece s-a întunecat, nu am ajuns să pozez zona Muncitoresc, dar lucrurile stau cam așa:
-Linia este montată peste tot
-Terminalele pentru tramvaie și autobuze din Piața Republicii au structura finalizată
-Circulația se desfășoară deviat în Pieței Republicii
-Linia veche se continuă de la Piața Republicii cam un kilometru și ceva până în zona Stavila, linie ce nu se va mai folosi.
Cam asta ar fi evoluția șantierului. Sigur voi reveni în primăvară și vor fi progrese și mai importante.