[BV] Poduri si pasaje in Brasov

Started by coco.serban, May 05, 2012, 07:25:07 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Sau daca telefonul pierde receptia gps, tinde sa raporteze ultima pozitie unde a avut receptie...

pasadia

Neh, unele poze au localizarea corecta. Si toate sunt facute din acelasi loc. Alta trebuie sa fie explicatia.

cristi5

#62
Corect, credeam ca doar prima are pozitia gresita, dar mai e una, tot aiurea.

Mai jos sunt informatiile EXIF extrase din poze (se vad sub poza la click pe forum). Cea de la secunda 53 (prima) si cea de la secunda 31 (a patra) au exact aceeasi latitudine si longitudine, cu 4 zecimale de secunda de grad, ceea ce statistic mi se pare imposibil. Au de asemenea altitudine zero, celelalte au altitudinea corecta, aprox 600m.

Poti vedea pozele pe o harta in telefon? Sau sa vezi coordonaele pozei in telefon? Sunt curios ce pozitie au acolo. Multumesc!


"GPSLatitudeRef":"N","GPSLatitude":[45,41,34.782],"GPSLongitudeRef":"E","GPSLongitude":[25,35,5.2871],"GPSAltitudeRef":0,"GPSAltitude":0,"GPSTimeStamp":[6,52,53],"GPSDateStamp":"2017:08:26"

"GPSLatitudeRef":"N","GPSLatitude":[45,40,0.7571],"GPSLongitudeRef":"E","GPSLongitude":[25,35,31.2468],"GPSAltitudeRef":0,"GPSAltitude":599.717,"GPSTimeStamp":[6,52,49],"GPSDateStamp":"2017:08:26"

"GPSLatitudeRef":"N","GPSLatitude":[45,40,0.8364],"GPSLongitudeRef":"E","GPSLongitude":[25,35,31.2287],"GPSAltitudeRef":0,"GPSAltitude":602.269,"GPSTimeStamp":[6,52,44],"GPSDateStamp":"2017:08:26"

"GPSLatitudeRef":"N","GPSLatitude":[45,41,34.782],"GPSLongitudeRef":"E","GPSLongitude":[25,35,5.2871],"GPSAltitudeRef":0,"GPSAltitude":0,"GPSTimeStamp":[6,52,31],"GPSDateStamp":"2017:08:26"

"GPSLatitudeRef":"N","GPSLatitude":[45,40,0.8652],"GPSLongitudeRef":"E","GPSLongitude":[25,35,31.2287],"GPSAltitudeRef":0,"GPSAltitude":603.128,"GPSTimeStamp":[6,52,29],"GPSDateStamp":"2017:08:26"

coco.serban

Accesul spre zona Tractorul - Coresi se va face pe un pasaj nou

Monitorul Expres



Proiectul se află deocamdată în faza de contractare a Studiului de Fezabilitate, care costă peste 1,1 milioane lei

Primăria Braşov caută o firmă care să realizeze studiul de fezabilitate în vederea construirii unui pasaj rutier de acces către zona Tractorul - Coresi, o zonă foarte aglomerată în acest moment, după dezvoltările imobiliare din ultimii ani. Licitaţia a fost lansată ieri, iar contractul scos la licitaţie este estimat la suma de 1,154 milioane lei fără TVA. Ofertele sînt aşteptate pînă la data de 13 noiembrie, astfel încît, pînă în prima jumătate a lumii decembrie, contractul să fie atribuit. De la data atribuirii, cîştigătorul procedurii de achiziţie va avea la dispoziţie maximum trei luni pentru a veni cu un studiu de fezabilitate în vederea construirii pasajului rutier de acces către zona Tractorul - Coresi.

Două variante luate în calcul de studiul de fezabilitate

Despre un pasaj de acces spre zona Tractorul - Coresi, care s-a dezvoltat foarte mult în ultimii ani, ca urmare a construirii mall-ului şi a noilor zone rezidenţiale cu blocuri de locuit, se vorbeşte deja de aproape doi ani. Pasajul ar urma să pornească din zona de lîngă Sala Sporturilor (de la terenurile de tenis) şi să treacă peste calea ferată, ajungînd pînă la strada Turnului, în zona corpului J al Universităţii ,,Transilvania". ,,Studiul de fezabilitate va trebui să studieze două variante: o variantă cu pod hobanat cu două căi rutiere (sens dublu şi două benzi pe sens - n.red), piste de biciclete, şi o variantă cu pasaj clasic, cu trei benzi pe sens, dintre care o bandă dedicată exclusiv transportului în comun", a declarat administratorul public al municipiului Braşov, Miklos Gantz.

Strada 13 Decembrie va fi lărgită

Pasajul pentru care se face acest studiu de fezabilitate ar urma să fie construit cu fonduri europene. El ar trebui să descongestioneze întreg traficul rutier din această zonă. Tot pentru descongestionarea traficului, autorităţile locale au în vedere şi lărgirea străzii 13 Decembrie, care în acest moment este principala cale de acces spre zona Tractorul - Coresi, astfel că, la orele de vîrf, se aglomerează şi blochează. Pentru 2017, în buget a fost deja prevăzută suma de 137.000 de lei, pentru contractarea serviciilor de realizare a studiului de fezabilitate în vederea lărgirii străzii 13 Decembrie, de la pasajul peste CFR, pînă la intersecţia cu strada Henri Coandă.

pasadia

http://www.bizbrasov.ro/2017/12/07/vechiul-pasaj-fartec-intra-conservare-pe-termen-nelimitat-se-va-cauta-un-nou-constructor-insa-abia-primavara-anului-viitor/

I-auzi, lipsesc experti in poduri si grinzi. Sau ma rog, se sta la coada la ei ca e prea mult de lycru.

Ps: de fapt in Brasov nu se mai face nimic. De cand are deschise dosarele la DNA Scripcaru si-a cam bagat picioarele in oras si a cam inchis orice proiect nou.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


4est

Eu nu înțeleg de ce le mai dau banii

dumbravaandrei

Deja m-am obisnuit fara partea aia de pod...  :lol: :lol: :lol:

coco.serban

Se reiau lucrările la Pasajul Fartec



Ieri( 26.09.2018) a fost semnat contractul pentru continuarea lucrărilor de reparaţii capitale la vechiul Pasaj Fartec de pe B-dul Griviţei. Amintim că aceste lucrări au fost demarate cu trei ani în urmă, dar au fost oprite anul trecut din cauza faptului că s-a constatat, în timpul derulării acestora, că sunt necesare intervenţii mai complexe la infrastructura pasajului.

,,Marţi am semnat contractul ce vizează finalizarea proiectării şi execuţiei de lucrări de reparaţii capitale la vechiul pasaj Fartec. Din păcate, am fost nevoiţi să blocăm această investiţie deoarece am constatat că în ceea ce priveşte consolidarea anumitor elemente ale infrastructurii pasajului sunt necesare lucrări mai complexe decât cele prevăzute iniţial. Acum, după ce avem şi noile soluţii de consolidare, urmează ca acele firmele din cadrul asocierii care a câştigat licitaţia, să demareze cât mai repede proiectarea şi execuţia, astfel încât să se reia circulaţia cât mai repede pe acest pasaj. Chiar dacă durata lucrărilor s-a prelungit mai mult decât era estimat, această soluţie de consolidare a rămas cea mai bună variantă, inclusiv ca timp, pentru reluarea circulaţiei pe pasaj", a spus Sorin Toarcea, purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, după semnarea contractului.

Cei care vor realiza lucrările despre care vorbim acum sunt: Asocierea S.C. Recon SA, ca lider asociere şi S.C. Prinfo SRL, ca asociat. Valoarea contractului se ridică la circa 9,2 milioane de lei, fără TVA, costuri suportate de la bugetul local. După cum au agreat părţile, termenul de execuţie se vor încheia  peste 14 luni.   

Potrivit datelor trecute în caietul de sarcini, lungimea totală a pasajului este de 249.25 m, cu 16 travei, iar lăţimea totală este de 12.20 m, din care 7.80 m parte carosabilă şi 2x1.95 m trotuare.

Printe altele, lucrări ce se vor executa la infrastructură constau în execuţia minipiloţilor şi consolidarea fundaţiei pilei P6, execuţia blocurilor antideraiere la pilele P6, P7, cămăşuirea stâlpilor pilelor P5 şi P6, cămăşuirea riglelor, executia dispozitivelor antiseismice şi înlocuirea reazemelor metalice din otel cu aparate din neopren, la  pilele P1...P15 si ambele culei, refacerea umpluturilor la toate infrastructurile neacoperite, evacuarea pământului în exces, refacerea zonelor verzi afectate de execuţia lucrărilor, lucrări de consolidare/ refacere/ protecţie  prin pereere a sferturile de con, cel puțin sub pasaj şi refacerea rampelor de acces pe suprafeţele afectate de lucrări.

Lucrările care se vor executa la suprastructura sunt: finalizarea operaţiunilor de demolare a plăcii de suprabetonare, execuția repararării celor 98 de grinzi pe baza proiectului de reparare a grinzilor, refacerea şi consolidarea antretoazelor, continuizarea tablierului pe reazeme şi refacerea plăcii de suprabetonare. 

sursa: http://www.mytex.ro/stiri/177-politic/583981-brasov-se-reiau-lucrarile-la-pasajul-fartec.html

Earthchild

^^^ In ce stadiu se afla lucrarile?

4est

Au decopertat mult beton și fier
Mai stau pe acolo 3-5 persoane
Dar nu se vede progres

ashbird

trec zilnic pe acolo si nu am vazut nici un muncitor pe santier
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

4est

pentru ca lucreaza camuflati, sa nu-i vada oamenii   O:-) O:-) O:-)

MamaMia

am citit astazi despre pasajul de pe Calea BUC-Zizin-15 Nov. Mi se pare o porcarie, vor muta traficul de pe 15 Nov pe Zizin. Adica o salutie pe care am mai vazut-o in Bucuresti la pasajul de la Casa presei.

Oare cine este inginerul care le gandeste asa prost?

La fel este si la Pasajul de la Sanpetru, unde banda de culegere de pe Inel 3 se blocheaza intr-un giratoriu. Nu cred ca suntem asa de slabi si nu putem gandii o strategie de la inceput ok.


JohannDB

Din Septembrie 2018 s-au "reluat" lucrările la pasajul Fartec..... Așa s-au reluat de sunt tot într-o reluare, de atunci și până acum 04.01.2020......
    "Ceva" s-a făcut la pod, totuși..... Un mareee cort !! Cort ridicat prin jumatea lui Decembrie, dar care mi-a sărit în ochi abia în ultimele zile ale anului ce s-a dus și prin care bate vântul.... Vântu și atât, până ce o pală de vânt mai serioasă va face ferfeniță întreaga suprafață de foliei.









Powered by API/PUM imgur uploader

JohannDB

Același Pasaj Fartec pe lumina zilei de 02 Ianuarie 2020......


















Powered by API/PUM imgur uploader