Drumuri de vacanță în România

Started by Ionut, May 04, 2012, 11:57:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

#300
Ei vorbesc de Cetatile Ponorului care sunt la 8-9 km de Cobles... Cum se ajunge de acolo?

Io

Pai asta nu-i drumul pe V. Coblis in sus? Daca da, atunci ori vei merge la Cantonul Luncsoara si de-acolo in 30' esti la intrarea in Canionul Vaii Galbenei (si dupa 2.5-3 ore: Poiana Florilor - Focul Viu -Cetatile Ponorului) ori din Dealul Coblis ai direct Triunghi Rosu pentru Caput/Cab Cetatile Ponorului in cam 2 ore usoare.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Dan74

#302
Ala e drumul. Legat de asfaltare, cei de la Selina lucreaza in ritm sustinut la drum si cred ca o sa asfalteze pana in catunul Poienita,

GDPR

Cum e drumul asta acum? Pe Goagal Erf pare cam pamantos. Eu l-am facut acum cativa ani dinspre Boga pana la Galbena si era ingust, pietros, dar circulabil.

Io

#304
Nu, nu, nu, nu, drumul Intre Ape (Boga-i mai sus oleaca - Nord - pe Crisul Pietros, Adrian, pentru Poiana Florilor o luam pe Galbena-n sus, catre Est, da? :) ) - Poiana Florilor (ca referinta ai Cheile Jgheabului) e practicabil doar cu masini de teren. Atita vreme cit nu ploua...
Un Duster e-n regula.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

GDPR

Am zis Boga ca punct de reper, stiu unde intersectia.   8) Si nu stiam ca se poate doar cu 4x4, ca nu mai bagam Clio pe acolo. Uite ca totusi a trecut fara probleme, dar de atunci au trecut cativa ani asa ca se poate sa mai se fi stricat.  :)

ionut5blue

DC50A Zărnești - Plaiul Foii (aproape 10 km drum nemodernizat)
Proiectul de modernizare este finanțat prin Programului Național de Dezvoltare Locală (1,5 mil. euro)

Ar fi fost bine dacă nu se demonta în 1975 linia feroviară îngustă. Aceea ar fi trebuit electrificată azi cu acești bani. Era astfel un proiect ecologic, care ar fi prezentat mai multe avantaje pentru PN Piatra Craiului decât un drum asfaltat, care oferă prea mult acces celor care nu se gândesc la conservarea naturii

Anul acesta vor fi finalizați primii 3,8 km, iar restul în cursul anului viitor.


dr4qul4

Sa ne asteptam si la electrificarea zonei? Daca se intampla acest lucru atunci zona se va transforma intr-un nou rucar-bran.

Farmecul zonei va disparea. Pe generatoare e greu sa construiesti prea multe cabane/vile.  Daca se trage curent....vor aparea si hoteluri. Loc e destul. Chiar si mai sus de Plaiu Foii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Voi sunteti tineri rau de tot daca nu constientizati cat s-a schimbat zona in ultimii 15 ani?, cu toata existent acelui drum forestier. Cred ca 90% din constructiile aflate acum de-o parte si de alta a acelui drum sunt mai noi de 2000 (asta ca sa nu mai zic de constructiile de la Coltul Chiliilor).

Eu personal consider fireasca asfaltarea acelui drum. Si speram la ea de mult timp, ma cam saturasem fie sa imi stric masina acolo, fie sa inghit nori de praf de la ceilalti (fie ca eram pe jos, fie ca eram pe bicicleta). Iar temerilor voastre le raspund firesc: exista PUG / PUZ, planuri de management ale parcului, etc... Acele documente trebuie sa fie corect intocmite si respectate.

Io

Chiar daca am mincat praf si-am tocit bocanci pe cei 13 km de la Zarnesti la Plaiu Foii eu nu vad vreo problema in asfaltarea drumului astuia si in electrificare odata cu dezvoltarea turistica a zonei. Este loc destul pina la Plaiu Foii sa-si faca oamenii cabane, pensiuni, cluburi, ce si-or mai face, sa produca bani pentru ei si pentru zona. N-aveti grija, nu vor da navala cei carora le place Branul (brrr...).

Argument: nu uitati ca zona de stricta protectie incepe imediat dupa 7 Crai (chiar acolo unde acum e un parchet forestier in exploatare...) dar mai ales ca muntele asta se apara fain frumos de unul singur punind in cale neavenitilor un urcus din ce in ce mai greu cu cit te apropii de dantelaria de calcar.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

TibiV

Asta e bine...
Daca nu are cum sa ajunga acolo "pisi" in colanti si tocuri de +7, nici "motaneii" in BMW nu au de ce sa mai urce...
Si uite asa ramane o "zona protejata" in mod... "natural"... :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Băieti, drumuri de vacanta, da? Drumuri. :)

dr4qul4

Dar asta chiar e un drum! are si indicativ: DC50A.
Si e de vacanta pentru ca se termina in creierii muntilor.
harta

Poate pasadia are dreptate si e mai bine sa se asfalteze. Sper totusi sa nu si electrifice pentru ca va disparea farmecul zonei. Curent acolo avem de la o microhidrocentrala, dar in principal de la generatoare.
Pana la Pensiunea Piatra Craiului pot sa faca ce vor ei. Dar Plaiu Foii e doar pentru "muntomani". Cand ajungi acolo ajungi cu gandul de a te urca pe munte. Nu de a sta la piscina.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Magura, Brasov / Culoarul Rucar-Bran.



De la Dragos

comisarul

#314
Quote from: dr4qul4 on September 26, 2016, 02:42:59 PM
Farmecul zonei va disparea. Pe generatoare e greu sa construiesti prea multe cabane/vile.  Daca se trage curent....vor aparea si hoteluri. Loc e destul. Chiar si mai sus de Plaiu Foii.

Curent este deja de mai mult timp, nu stiu daca peste tot si daca sunt bransate toate constructiile .





Este bine ca se asfalteaza. Problema este comportamentul fata de oameni si natura a celor ca nu respecta nimic, nici macar pe ei nu se respecta.

Este inevitabil ca vor venii toti cocalarii, dar asta se intampla deja, doar ca numarul va fi mai mare .

Mai sus de Plai limita parcului este destul de aproape de drum pe stanga, probabil nu vor aparea prea multe constructii dupa, ci inainte de acesta unde este inca mult teren liber .