News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumuri de vacanță în România

Started by Ionut, May 04, 2012, 11:57:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

igorashu

Da, fain drumul. Bine că l-au refăcut. Acolo mi-am tăiat 2 cauciucuri ultima oară.

davyl

Incredibil peisajul. Multumim de partaj! :)
Sper sa pot ajunge pe acolo cat mai curand! :)

phb2

#137
En 2013, en revenant de Roumanie via Pietra Neamt et Oradea, je suis passé en cet endroit ; c'est en effet somptueux et inoubliable.
Un +, je vois que la route a été modernisée entretemps et qu'elle est maintenant en bon état.
=> à voir absolument si vous passez par là ; détour obligatoire.

dr4qul4

Desi e DN, cred ca aici e locul lui  :lol:
Pe 1.01 am hotarat sa mergem pana la Salatrucu, numai ca acolo, am observat ca urmele de la 1 sau 2 masini continuau spre Perisani/Caineni.
Drumul inzapezit, arata cam ca in prima poza pentru urmatorii 5-6 km, dar exact sus pe cumpana de ape, la intrarea in perisani, bagasera plugul.

Si daca tot am ajuns acolo am zis sa mergem pana la "partia de ski perisani" pe care am gasit-o pe net ca fiind deschisa: dar nu e decat un deal defrisat cu 2 casute de lemn (inchise) la baza.
Fonduri europene folosite cu "cap".   :lol:







Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

NordKapp

Pe undeva pe acolo va trece și autostrada mult așteptată, cândva. :)

nenea_hartia

@dr4qul4 Splendid! Dumnezeu să te binecuvânteze pentru poze :lol:!

dr4qul4

Stiu ca ala e traseul PiSi. Intre C d Argeș si Cepari drumul e rupt rău (valea Danului) așa ca se ocolește prin tigveni.
Insa in afara de acest hop (si drumul către tigveni o ia la vale frecvent), pana la sălătrucu traseul e ușor.
Chiar si acea traversare (unde e poza făcută pe cumpănă de ape) nu e foarte grea. Relieful e chiar ok.
Prin perișani insa se coboară destul de mult dar si de acolo pana in V Oltului e loc destul pentru autostrada: e un parau destul de mare si o vale larga.
Din păcate nu am putut face prea multe poze, pe drum a trebuit sa fiu extrem de atent la condus si afara era frig si bătea vântul f tare.
Dar probabil ca la vara voi repeta experienta. Zoina e superba!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Eu as zice sa investesti niste bani in terenurile din zona. Ce a fost Sinaia in 1870-1890 va deveni Salatrucu in curand. Si o sa merite sa poti vinde niste terenuri numai bune pentru pensiuni intr-o zona "usor accesibila" din Bucuresti. ;)

stangabriel

Il trec la drum de vacanta pentru ca nu cred in el si nu va ajuta prea mult tranzitul daca nu este refacut din Campina.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/Vacanta+pe+DN1+Autoritatile+nu+vad+cat+de+utile+sunt+drumurile+s

Între timp se fac planuri pentru modernizarea drumului Săcele - Valea Doftanei, care ar putea prelua din traficul de pe DN1.

,,Lucrarea cuprinde reabilitarea drumului Câmpina-Valea Doftanei, care este un drum judeţean folosit în prezent mai mult de localnici şi pentru exploatarea lemnului. Şi ar însemna şi construirea drumului nou de 29 de kilometri care este de la terminarea comunei Valea Doftanei (şi până la Săcele, n.r.)", a declarat Mircea Cosma, preşedintele CJ Prahova, la Digi24.

Lucrările la drumul Săcele - Valea Doftanei s-ar ridica la 45 de milioane de euro, potrivit autorităţilor locale. Noua rută ar putea prelua 15% din traficul de pe DN1.

dr4qul4

45 de milioane E pt 15% din trafic?  :o
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

DN1A a costat mult mai mult si nu preia mai mult din trafic. Si pe de alta parte daca faci 7*45=315 milioane rezulta ca rezolvi problema mai ieftin decat cu o autostrada si preiei tot traficul. :)

dr4qul4

Dar nu rezolvi nimic. de fapt aduci si mai mult trafic pentru ca se vor face si mai multe pensiuni acolo. Iar traficul greu tot nu va avea loc e acolo. Mai bine ramane drum de vacanta!!!
In plus, 15% e super optimist. Drumul va fi pustiu cand nu se blocheaza DN1 si nu te obliga sa o iei pe acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

Avem Campina de tranzitat,sepentinele de la barajul Paltinul,toata comuna Valea Doftanei,pana acolo pe un drum foarte ingust. Nu stiu cat de adevarat e ca DN1 se va inchide pe perioada constructiei A3. Asa au zis si la Barcanesti,inchid 6 luni,jale si haos,dar UMB a ingustat la 2 benzi dn1 timp de 2 luni.atat.

AFC

Mai mult nu pare a fi o solutie decat sa fie o solutie. Ca si distanta, intre centura Ploiesti (capat N al centurii V)) si centura Sacele (capat V, la intersectia cu centura BV) avem 95 km pe DN1, 106 km pe DN1A, 102 km pe DN1 (pana la Campina) +  DJ1021 pana la centura Sacele. De banii astia mai bine s-ar incepe ceva half profile din viitoarea CoBra, eventual centurile. Mai mult la un relief similar cu cel parcurs de DN1A, n-are niciun rost sa luam in calcul preluarea traficului, mai ales cel greu. Poate fi un drum de vacanta cel mult, nu o varianta de fluidizare a traficului. CoBra este singura varianta de rezolvarea a traficului, chiar construita pe etape sau half profile, deoarece ambuteiajele sunt generate in principal de tranzitarea localitatilor si a statiunilor de pe VP.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

pasadia

Acest DJ102I va deveni un drum de vacanta important intr-o anumita derulare a evenimentelor. Mai precis Primaria Brasov alaturi de cea din Sacele povesteau in vremea in care se desfasura FOTE despre faptul ca vor finanta in viitor din fonduri europene dezvoltarea unei statiuni de schi pe vaile nordice de sub  vf. Paltinu, mai exact in zona centrala din aceasta harta. In aceasta eventualitate acel drum devine vital pentru a asigura accesul atat dinspre nord cat si dinspre sud.

Varful are cu putin peste 1900 de metri si teoretic se pot crea in zona suficiente partii. Insa problema principala ramane cea data de altitudinea de sosire. In Poiana, sub altitudini de 1200-1300 de metri, zapada se mentine natural doar vreo 2-3 saptamani; in rest temperaturile de peste 0 grade nu permite pastrarea unui strat suficient de zapada. Ca atare nu sunt convins ca o asemenea investitie e viabila si utila.