News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Aeroportul Mihail Kogalniceanu Constanta [CND]

Started by Ionut, April 30, 2012, 04:18:01 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Harry

^^

Intreaga conducere a Blue Air a fost prezenta astazi la Constanta pentru a dezbate viitorul zborurilor operate de companie de pe aeroportul Kogalniceanu.

Gheorghe Racaru - CEO Blue Air a anuntat ca Mihail Kogalniceanu va ramane doar o baza sezoniera. Iar pentru anul viitor vor fi zboruri de pe CND catre Cluj Napoca, zborurile urmand fi crescute la 3 pe saptamana, catre Timisoara unde la fel vor fic rescute la 3 pe saptamana si catre Oradea unde numarul zborurilor va fi dublat.

Mai mult, pe ruta Constanta - Cluj va fi introdusa o aeronava noua, este vorba de un Boeing 737-800 cu 190 de locuri.

De altfel Blue Air va cumpara inca 12 aeronave Boeing 737 max 8 - 6 direct de la fabrica si 6 in sistem de leasing.

De asemenea se vor mentine zborurile Constanta - Milano, Constanta - Paris si Constanta - Bruxelles.

Se va renunta la cursa Constanta - Roma, traseu care a mers foarte prost producand pierderi destul de mari. Se va renunta si la cursa Constanta - Iasi care, conform reprezentantilor companiei, a subperformat.

Ambele curse urmeaza a fi inlocuite, destinatiile noi urmand a fi anuntate in curand.

Reprezentantii companiei au ridicat si o serie de probleme. Acestia au fost neplacut surprinsi de lipsa de la discutie a hotelierilor si ministrului turismului. In plus au mentionat lipsa de interes si implicare a agentiilor de turism, care continua sa promoveze zborurile din Bucuresti in defavoarea celor din Constanta, doar un singur tur operator s-a implicat in promovarea zborurilor, este vorba de Paradis Tour, companie detinuta de omul de afaceri constantean Aurelian Marin.


Sorinus

Asa slaba e Constanta ca BlueAir nu pastreaza macar Milano si iarna, operat in W cu un avion de la Bucuresti?

Harry


Harry

În data de 26.10.2017 s-a semnat recepția finală pentru proiectul privind reabilitarea platformelor de staţionare aeronave şi a bretelelor de acces la pista de aterizare/decolare din incinta Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu Constanța, pe o suprafaţă totală de 155.253,68 mp.

Perioada de implementare: mai 2012 – august 2015.
Perioada de notificare a defecțiunilor: septembrie 2015 – septembrie 2017
Valoare totală proiect: 103.214.231,12 lei.

Prin acest proiect, Aeroportului Internațional Mihail Kogălniceanu – Constanța promovează un sistem de transport durabil, în vederea facilitării transportului în condiţii de siguranţă, rapid şi eficient, pentru persoane şi mărfuri cu un nivel de servicii la standarde europene.










Ionut

In poza a treia se vede terminalul? Vai, e groaznic de la distanta... :ohno:

frunzaverde

Quote from: Ionut on October 27, 2017, 03:29:42 PM
In poza a treia se vede terminalul? Vai, e groaznic de la distanta... :ohno:

E absolut ok la ce trafic are. A fost construit pentru peste 1 milion de pasageri pe an, pe care i-a si procesat acum multi zeci de ani (cand era cel mai mare aeroport din Romania). La ~100.000 pax/an e chiar aerisit si liber.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Ionut

Nu m-am referit la spatiu. Ma uitam la aspectul strict vizual... mi se pare oribil, imi da senzatia de autogara comunista. Scuzati, nu vreau sa jignesc pe nimeni, e doar impresia pe care mi-o lasa poza. Nu am fost niciodata in terminal, deci nu ma pot pronunta asupra spatiului. Vorbesc doar de ce vad in poza de mai sus...

Harry

E la fel de naspa si la interior. Un mix de neglected commie design amestecat cu 90's romanian crap ideas.

Harry

În data de 6 noiembrie 2017 s-a desfaşurat auditul de reautorizare a societații ca agent de handling, aeroportul din Constanţa fiind singurul aeroport din țară autorizat pe servicii complete de handling pasageri/marfă/poștă.



Rezultatele acestui audit confirmă faptul că Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu – Constanţa respectă toate condiţiile impuse de reglementările în domeniul serviciilor aeroportuare, fiind evidențiate în facilitățile complete pe care aeroportul oferă pasagerilor și operatorilor aerieni.



Balto

Aeroportul internaţional din Constanţa a înregistrat anul trecut o creştere cu 18% a traficului de pasageri şi de 45% a mişcărilor de aeronave

Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa a înregistrat anul trecut un trafic total (comercial şi necomercial) de 135.742 pasageri, în creştere cu 18% faţă de anul 2016, în timp ce a raportat un număr de 6.478 mişcări aeronave (aterizări şi decolări), în creştere cu 45% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. "În ceea ce priveşte traficul comercial de pasageri, variaţia de creştere pentru anul 2017 versus anul 2016, este de 28%, valoarea înregistrată fiind de 127.635 pasageri rezultaţi din curse efectuate în regim regulat, charter şi aviaţie generală, fiind al treilea an consecutiv în care traficul comercial de pasageri creşte cu peste 25%", arată un comunicat al companiei.

News.ro


Suceava racord SEN 400/220/110 kV / Productie: Eolian (0,6MW), Biomasa (30,1MW), Fotovoltaic (0,64MW), Hidro (4,6MW), biogaz (2,9MW)

Harry

Aeroportul Internaţional Mihail Kogălniceanu Constanţa va primi pentru anii 2018-2020 un ajutor de exploatare în valoare de 62 de milioane de lei, reiese dintr-un proiect aflat în dezbatere publică la Ministerul Transporturilor.

Ministerul Transporturilor propune acordearea unui ajutor de exploatare pentru Aeroportul Constanţa, iar în cazul în care traficul anual de pasageri din perioada 2018-2020 depăşeşte 200.000 de persoane, ajutorul se suspendă.

Bugetul de 62 de milioane de lei este defalcat pe ani astfel: 20,4 milioane de lei în 2018, apoi 20,7 milioane de lei în 2019 şi 20,8 milioane de lei în 2020.

Valoarea anuală a ajutorului de exploatare nu va depăşi ceea ce este necesar pentru acoperirea deficitului de finanţare a costurilor de exploatare.

De asemenea, ajutorul de stat este exeptat de la obligaţia notificării către Comisia Europeană, precizează iniţiatorii proiectului.

zf.ro


deci practic aeroportul primeste bani ca sa sa nu aiba trafic.... >:( >:( >:( >:(

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Harry

E un bullshit imens gen ia tu niste bani acolo ca sa nu li se strice combinatiile dubistilor de pe ruta otopeni ct

Harry

Mda se pupa cu informatiile tot pe surse cu inchiderea aeroportului Kogalniceanu pt traficul civil, un nou aeroport international regional (pt intreaga Dobroge) urmand a se face la Valul lui Traian langa Constanta.

Conform ultimului anunt facut de ministrul apararii Mihai Fifor, in clipa de fata statul roman prin organismele abiltiate ofera consultanta partenerilor americani pentru achizitionarea terenului necesar extinderii bazei militare MK si se poarta discutii pentru transformarea acesteia intr-o baza militara americana permanenta.

Tot in aceasta perioada US Army lucreaza la modificarea aeroportului prin amenajarea unei terminal cargo care sa deserveasca avioanele militare americane.

frunzaverde

Quote from: Harry on March 25, 2018, 05:40:30 AM
Mda se pupa cu informatiile tot pe surse cu inchiderea aeroportului Kogalniceanu pt traficul civil, un nou aeroport international regional (pt intreaga Dobroge) urmand a se face la Valul lui Traian langa Constanta.

Asta e petarda din seria "aeroport la sud de Bucuresti".

In primul rand:  la ce trafic civil are CND, nu are cum sa incurce in vreun fel traficul militar - indiferent de nivelul la care ar ajunge acesta. Pana in 2005, cea mai mare baza USAF din Europa a fost Rhein-Main. Noi, civilii ii spunem Aeroportul din Frankfurt. Daca USAF a putut sa imparta cea mai aglomerata baza aeriana din Europa cu unul din cele mai aglomerate aeroporturi civile din Europa, USAF poate imparti CND.

In al doilea rand: Un aeroport nou civil costa >100 milioane de euro, bani pe care n-o sa-i finanteze nici USAF, nici guvernul Romaniei si nici UE. Nu pentru traficul de 80-100.000 de pax civili pe care ii are.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!