Author Topic: [IS] [Finalizat] Pasajul Octav Bancila  (Read 10809 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

__dir

  • Senior
  • ****
  • Posts: 228
  • Karma: +92/-33

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.442
  • Karma: +2180/-794
Re: [IS] [Finalizat] Pasajul Octav Bancila
« Reply #16 on: December 10, 2015, 11:20:24 PM »
A doua poză...
Seamănă izbitor cu pasajul din Sibiu...
Cel de la Iaşi cât de lat este ?

__dir

  • Senior
  • ****
  • Posts: 228
  • Karma: +92/-33
Re: [IS] [Finalizat] Pasajul Octav Bancila
« Reply #17 on: December 11, 2015, 10:02:02 AM »
Partea carosabilă de 7,80 m (2 benzi x 3,90 m fiecare).

http://axanordsudiasi.ro/pasajul-octav-bancila/

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.442
  • Karma: +2180/-794
Re: [IS] [Finalizat] Pasajul Octav Bancila
« Reply #18 on: December 11, 2015, 05:19:47 PM »
80 centimetri în plus faţă de pasajul de la Sibiu nu este mult, dar contează enorm... :)

__dir

  • Senior
  • ****
  • Posts: 228
  • Karma: +92/-33
Re: [IS] [Finalizat] Pasajul Octav Bancila
« Reply #19 on: December 15, 2015, 05:36:09 PM »
Logic, dupa pasajul din M.Eminescu e o realizare :)




Sursa

cove_adrian

  • Junior
  • **
  • Posts: 54
  • Karma: +35/-9
Re: [IS] [Finalizat] Pasajul Octav Bancila
« Reply #20 on: December 17, 2015, 11:05:26 AM »
Asteptam ca si RATP dupa deschiderea oficiala sa tina cont de aceasta "punte" carosabila. E de asteptat un traseu simplificat Dacia/Alexandru - Copou via Pasajul Octav Bancila.
Ar degreva mult clasica cursa 28 si implicit cea mai aglomerata intersectie din Iasi (posibil din Moldova) Podu-Ros. Cu tramvaiul 9 proaspat functional si pasajul Octav Bancila utilizabil, fluxurile de trafic ar trebui sa se modifice putin.

https://www.facebook.com/groups/479877282141378/ - Infrastructura de transport din Romania
(peste 5.100 de membri pasionati de infrastructura)

__dir

  • Senior
  • ****
  • Posts: 228
  • Karma: +92/-33
Re: [IS] [Finalizat] Pasajul Octav Bancila
« Reply #21 on: December 23, 2015, 08:21:10 PM »
S-a deschis astazi pasajul.

@adrian, da, cred ca pot adauga o linie noua mult mai rapida spre centru (Alexandru->Copou).

« Last Edit: December 23, 2015, 08:22:59 PM by __dir »

AlexAllex

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 490
  • Karma: +208/-15
    • MobileON Romania
Re: [IS] [Finalizat] Pasajul Octav Bancila
« Reply #22 on: December 24, 2015, 03:29:24 PM »
Si un video de la Ziarul Evenimentul :

<a href="https://www.youtube.com/v/_C1skkWAjnI" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/_C1skkWAjnI</a>

Concluzii, la prima vedere:

1. Pare inghesuit tare, loc era ca sa il faca mai lat (inca nu m-am dat pe el, la anul mai ajung in Iasi);

2. Daca vii de pe Arcu si vrei sa iesi pe Pacurari, spre iesirea din oras trebuie sa faci dreapta si apoi sa te incadrezi pe banda stanga din scurt (la 3:33 se poate vedea distanta, in partea stanga);

Deocamdata atat, mai revin cu pareri dupa ce il testez.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

Hory1987

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 446
  • Karma: +253/-57
Re: [IS] [Finalizat] Pasajul Octav Bancila
« Reply #23 on: May 14, 2016, 10:05:31 AM »
La pasajul „Băncilă”se poate produce oricând o nenorocire

Șoferii susţin că, din cauza paravanului de protecţie nu văd pietonii care doresc să traverseze strada de la baza bretelei spre Billa. Alte voci susţin însă că, în orice situaţie, şoferii trebuie să reducă viteza
Reglementările pe care le instituie Comisia de Circulaţie din cadrul Primăriei Iaşi continuă să dea bătăi de cap şoferilor ieşeni. Aceştia susţin că există zone în care în orice moment sunt posibile accidente din cauza manierei în care au fost gândite marcajele rutiere. Un astfel de exemplu este trecerea de pietoni amplasată la baza bretelei spre Billa a Pasajului „Octav Băncilă”. Aici, din cauza paravanului de protecţie fonică, şoferilor le este aproape imposibil să vadă trecătorii care se angrenează în traversarea străzii. „Felicitări minţilor luminate din Primărie care au elaborat, aprobat şi implementat proiectul de amplasare a trecerii de pietoni la ieşirea de pe pasajul Octav Băncilă spre Billa şi a căror inteligenţă este mult sub cea a semafoarelor de pe raza orasului Iaşi. Circul des pe acolo, nu de puţine ori era să mă trezesc pe capotă cu pietoni căscaţi sau copii ce se jucau, care ies de după paravanul pasarelei direct în stradă. Mutaţi trecerea aia de pietoni la cinci metri mai în faţă, până nu se întâmplă vreo nenorocire”, sugerează ieşenii edililor. De cealaltă parte, reprezentanţii Primăriei susţin că vor discuta oportunitatea mutării acestei zebre la următoarea întrunire a Comisiei de Circulaţie.
Unde se află cele mai periculoase zebre din oraş
Exemplul de mai sus nu este singurul loc cu riscuri pentru pietoni.
În urma unui studiu făcut cu ceva ani în urmă, oamenii legii au ajuns la concluzia că trecerile de pietoni cele mai periculoase din Iaşi sunt pe Bulevardul Carol I, Şoseaua Nicolina, strada N. Iorga, bulevardele Socola şi Păcurari. Nu este mai puţin adevărat că sunt cazuri în care şi şoferii ignoră pietonii de pe treceri, motivele sunt cele cunoscute: teribilismul la volan, conducerea agresivă, distragerea atenţiei, precum şi nerespectarea obligaţiei de a reduce viteza în apropierea zebrelor.

http://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/la-pasajul-a-bancilaa-se-poate-produce-oricand-o-nenorocire-exclusiv-video--217306889.html