[CJ] Drum legatura Autostrada A3-DN1 zona Tureni

Started by kernell, June 11, 2017, 06:20:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voyageros

Privind zona in asamblu inteleg ca de fapt vorbim de un viaduct similar celui de la intrarea pe varianta Valcele-Apahida dinspre Valcele. Stie careva cat din traseu va fi suspendat si cat la sol?

alexV

^
vezi harta cu 3 postari in urma.
varianta albastra are un viaduct de ~800 metri sau mai putin.

pentium10

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

alexV

de pe FB, Catalin:
ministrul anterior n-a făcut nimic pentru acest proiect (n.r. drumul de legatura A3 - DN1 Tureni), deși l-am rugat și la investire și în repetate rânduri să îl susțină. Este foarte important ca hotărârea de aprobare a proiectului să treacă prin Guvern cât mai repede astfel încât să fie prins în proiectul de buget pe 2018. [...] se pare că unii funcționari de prin minister sunt de părere că "prea s-a investit mult în zona Clujului", deci a picat la filtrul ministerului deocamdată.[/i]

@Catalin, doua intrebari:

1) intr-un raspuns primit de la DRDP in vara spuneau ca scopul de anul asta e ca proiectul sa fie inclus in bugetul pe 2018. suntem "on-track" sau e blocat?
2) care e valoarea estimata a proiectului? ipotetic vorbind ar putea prelua CJ Cluj finantarea? pe modelul Oradei cu SF-il centurii, sau Clujului cu SF-ul centurii

vladb

^ La ce proble (si-)a creat Tise cu groapa de gunoi si la ce costuri o sa se ajunga, ma indoiesc ca ar vrea sa asigure finantarea pentru asa ceva...

Bogdan_Cluj

 In raspunsul acesta se zicea ca in 2018 se incepe licitatia. Stiu ca doar acum am intrat, dar se mai aude ceva cu asta? Ca imediat deschidem ST3 si dupaia ST4 si drumul asta nici macar nu a inceput.

HVMihnea

A3-DN1 Tureni este important, insa..
Cred ca ar trebui rezolvate intai alte probleme in legatura cu orasul Turda. Avem acel pod la intrare care in MAXIM 2 ani cade. Plus hartoapele de dupa pod, eu veneam pe noapte si am indoit o janta acolo... stiu ca le-au astupat de 50 de ori, dar revin inapoi sa ne bantuie dupa o saptamana + ca acolo se rupe drumul de tot.
Plus ca pe "centura"(mda) exista la un moment dat (poate si acum, eu mi-am schimbat traseul) o denivelare pentru reducerea vitezei (politai mort) facuta din asfalt(nici ziua nu o vezi, apai noaptea - indicator nu avem). Eu si inca 2 colegi din fata stiu ca am dat in ea cu vreo 55km/h...
Nu vreau sa fiu asa pesimist, dar nu cred ca pupam noi o autostrada noua+un drum de legatura direct la Tureni. Se stie cat de mult sunt iubiti clujenii de catre conducatori.

Bogdan_Cluj

Ai dreptate ... si nu prea. Adica tot ce spui tu este adevarat, podul trebuie rezolvat, doar ca fara acest drum Tureni-A3, ce dracu faci in timpul reparatiilor la pod? O sa fie nebunie la intrare in Turda (dinspre Alba). Exista si drumul de la Luckoil, prin zona industriala, dar si asa o sa fie complicat si aglomerat.

Faci drumul acesta (care devine impreuna cu A3) centura ocolitoare Turda+Tureni si in Turda nu mai ai decat trafic local maxim intre Campia Turzii si Tureni sau Turda - MIhai Viteazu - Abrud. Orice alt tip de trafic (de mai lunga durata) va merge automat "pe noua centura + A3".

Deci, ramanand doar cu traficul "local" (eventual Turda-Mihai Viteazu), poti sa repari podul in liniste, deviind traficul local prin zona industriala (Luckoil).

Eu cam asa vad lucrurile.

Pt cei din domeniu: aveti o estimare cat ar costa acest drum? Se poate face din fondurile judetene (eventual + fonduri locale)? Sau chiar trebuie sa asteptam dupa "centru"?

voyageros

Nu ma pricep ...imi dau si eu cu parerea, dar tinand cont de diferentele de nivel cred ca mare parte din drum va fi suspendat, gen accesul pe varianta Valcele-Apahida....deci cred ca nu va fi ieftin. Importanta acestui drum este una mare, cum spunea Bogdan va elibera Turda de un trafic salbatic, De cate ori nu ati prins cozi la intrare in oras ce se intind pana in Copaceni...Poate cu degrevarea de trafic va incepe si municipalitatea sa mai repare asfaltul. Eu in momentul zilei  (sunt din Campia Turzii) ca sa merg in centrul Turzii aleg A3 caci traficul intre orase este greoi.

dragos76

Nu prea cred că sunt diferențe de nivel semnificative. De la noul nod de lângă carieră se va merge către nord cam pe curbă de nivel. Doar după ce se trece de Tureni, către coborârea de după mărtinești cred că o să fie nevoie de un viaduct.

TibiV

Quote from: dragos76 on January 10, 2018, 10:43:10 PM
Nu prea cred că sunt diferențe de nivel semnificative. De la noul nod de lângă carieră se va merge către nord cam pe curbă de nivel.

Dupa iesirea din A3 drumul va merge vreo 400-500 de metri pe actualul DJ103G.
In august 2017 Bogdan_Cluj a facut un excelent reportaj acolo: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=827.msg164698#msg164698
(Este pe pagina anterioara a topicului.

A pus si o filmare, dar intre timp filmarea a disparut de pe youtube.
(Bogdan, crezi ca poti repara ?...)

Gasiti acolo si harta cu cele doua variante initiale de traseu ale proiectului (desi nu este poza "full-size).

Cea mai mare problema (ca si diferente de nivel) mi se pare cea a bretelelor de la sud de A3 (iesirea de pe A3 dinspre Cluj spre Tureni si intrarea dinspre Tureni spre Turda).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)



TibiV

@cristi5,
Exact asta am spus si eu, bretelele pe partea de sud sunt problema...

@Bogdan-Cluj,
in urma cu jumatate de ora nu a mers de nici o culoare (video). Am incercat de 5-6 ori, dar nici direct in youtube nu a mers...
Poate trebuie ca "stapanul" sa intre din cand in cand ca sa porneasca.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Eu credeam ca ii baga pe toti pe drumul deja existent. Asta pana am vazut harta.

Decat S.F-uri cu poduri, viaducte si 30 de ani implementare, nu ar fi totusi mai simplu (si realizat in 2 - 4 luni) prin Tureni?