[CJ] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Cluj-Napoca

Started by Ionut, November 27, 2012, 05:04:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

qionescu1

#2490
Lucrări/retușuri azi. Copacii plantați în proiect arată foarte bine atât în privința dimensiunii/coroanei dar și a alinierii, in contrast cu cei așa ziși "salvați".












Powered by API/PUM imgur uploader

qionescu1

Iluminatul este cu lumină galbenă in contrast cu Piața Unirii. In fata bisericii Piariștilor sunt stâlpi suplimentari necesari pt spațiul mai mare dar și probabil pt punerea în valoare a clădirilor (deși în restul proiectului nu pare a se fi ținut cont de asta).
















Powered by API/PUM imgur uploader

alexV

Am gasit Piata 14 iulie in bugetul primariei. Daca bine retin e vorba de continuizarea zonei pietonale intre parculetul refacut si malurile somesului, prin conversie in zona pietonala a strailor Toduta si str. Piata 14 iulie, si sistematizarea (sens unic) strazilor Sinaia si Bela



si anexa:



Pare ca planuiesc sa inceapa lucrarile anul asta si sa incheie in 2025.

nicolaem

 e intarziat daca inca nu are AC, inca de anul trecut trebuiau sa inceapa lucrarile. inteleg ca firma care ar trebui sa se ocupa e noua pe la Cluj. sper sa nu cumva sa abandoneze lucrarea, din lipsa de oameni

StefanCelMare

Știu că întreba cineva despre cablurile de pe clădiri în zona Universității.
Am văzut săptămâna asta că se lucra la unele cabluri de pe diferite clădiri (inclusiv pe clădirea Echinox din spatele statuii, dar și pe cele din zona Casa TIFF).
Nu am poze, dar se lucra. Era și ceva echipă care părea să fie specializată exact în tragere cabluri subteran, efectuau lucrări cu niște dube în diferite ieșiri de tip canal.
Per total, încă mai sunt cabluri destule însă. Nu e rezolvat 100%, nici nu știu dacă vor rezolva 100% (posibil la Echinox de exemplu să fie afară cabluri care ar trebui să fie la interior, deci nu au nimic de-a face cu rețelele edilitare ale orașului).

StefanCelMare

#2495
@alexV
A ajuns scandalul cu noroiul și în presa locală.
Eu am zis, nu arată cum trebuie.
Înțeleg ideea din spate, dar este prost implementată. Nu știu, locul este prost ales, plus ai trafic auto fix pe partea de pământ.
E și arhitectul Țigănaș cred acolo, și el critică soluția.
Au prins și când trecea o mașină pe acolo. Arată oribil.





Powered by API/PUM imgur uploader





Powered by API/PUM imgur uploader

neobluenet

Am scris ei eu ca e o mizerie ce au facut acolo, comparatia cu Bruxelles nu merge, pentru ca ei au pus pamant din asta intr-un parc, nu la iesirea din curtile oamenilor. Inspre vest de ce nu au pus pamant?

Pe langa ca se face mizerie, scurgerile vor fi mereu colmatate si apa va balti. Solutia scurgerilor, cu fanta aceea ingusta si colectorul in pamant, se potriveste dalelor, nu zonelor cu pamant.

alexV

Shared space-ul st. Octavian Petrovici de lângă parcul Caragiale din centru









În parc încheiau arheologia, acopereau cu nisip toate gropile arheologice.

StefanCelMare

#2498
Am remarcat și eu că este un șantier care chiar mișcă.
Zicea Boc că va fi gata la anul.
Dacă merg tot așa, cred că anul ăsta în toamnă cel târziu e gata.
Ar fi un record.
Asta în timp ce pe Universității încă nu sunt gata finisajele. Nici măcar nu se lucrează la ele.
Asta în prelungirea prelungirii prelungirii. Cu deadline final aprilie. Riscă să îl rateze și pe ăsta, și alegerile lui Boc. Par să fie cu adevărat miserupiști.

alexV

Regenerare urbană a zonei verzi – Expo Transilvania, amenajare și extindere parc Aurel Vlaicu, amenajare străzi adiacente, construire parking. Partea desenata din documentele publice de la sedinta comisiei urbanism.

Incep sa apara elemente de siguranta in trafic, cum sunt:
- trotuare largite (evazate) in intersectii.
- intersectii protejate.
- insulele dintre sensuri, langa treceri pentru pietoni, cu scopul de a ingusta perceptia spatiului pt sofer.
- treceri pentru pietoni si velo retrase usor de intersectie, pentru a facilita contactul vizual pieton - sofer

1) Au rezolvat decent trotuarele, care au minim 2m latime, si sunt protejate in intersectii. Lipsesc trecerile supra-inaltate, culmea ca avem destul exemple in oras.
2) Pentru trafic au pastrat banda de 3m latime. In vest se practica si 2,9m, dar noi avem totusi autobuze late, deci poate fi justificat pt tranzit.
3) Velo din nou trage paiul scurt, benzile vopsite nefiind separate fizic de traficul in viteza. Si au doar 1,4m latime. Cu asa infrastructura nu vor atrage oameni noi spre bicicleta, altii decat livratorii si cativa temerari, barbati in putere. Deci copiii, doamnele, varstnicii si altii nu vor gasi designul asta dezirabil ori sigur. Cel mai prost element sunt statiile de bus. Acolo banda velo se opreste si ciclistul e trimis spre axul drumului, spre trafic in viteza din contrasens. Absolut nimeni nu face manevra asta, ci asteapta dupa bus daca e cazul. Exista o rezolvare corecta dpdv al sigurantei, si ea nu e folosita la Cluj, fiindca e favorizat traficul auto.



Strada Ialomitei, doua schite:





Intersectie st. Dambovitei cu str. Tribunul Vladutiu


Str. Dambovitei

luxxxoor


domnul vice primar Tarcea despre marile proiecte: metrou, centura si spital regional

discutiile despre infrastructura incep pe la min 30 dar probabil ultimele 2-3 minute is mai importante

sa intelegem ca nu acum in aprilie se intra in teren pentru metrou si larginea dn cjn-floresti ?

Light

Niciun constructor nu a depus oferte pentru realizarea pistelor de biciclete pe Calea Turzii și pe strada Observatorului din cartierul Zorilor, nici în cadrul celei de-a doua licitații lansate de Primăria Cluj-Napoca. Potrivit anunțului din Sistemul Electronic de Achiziții Publice, procedura a fost anulată automat, deoarece la data limită de depunere a ofertelor, nici unul din ofertanții înscriși nu a criptat vreo ofertă financiară sau nu a răspuns la toți factorii de evaluare electronici.
Sursă: monitorulcj.ro

StefanCelMare

In zona turnul Croitorilor a apărut gazon ici colo.
Cred că acest amestec de gazon, piatră, pământ este relativ reușit.
De remarcat că este zonă 100% pietonală, adică nu intră mașini acolo.
Pe Kogălniceanu zona cu pământ este acum delimitată cu bandă, probabil se va regândi accesul auto, poate chiar și aspectul cu 90% pământ 10% piatră.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader