DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Poate este asa si din cauza ca Dunarea are tendinta sa erodeze malul Brailean (stang) mai mult decat malul drept...

tom_sawyer

S-a mai discutat la pag. 4-5. Senalul navigabil (si adancimea albiei) e "deplasat" spre malul stang; la fel trebuie sa fie si punctul de la mijlocul lungimii deschiderii, unde tablierul podului e cel mai inalt fata de nivelul apei; ceea ce face ca si pilonii sa fie deplasati spre malul stang. Imaginile din primele pagini sunt lamuritoare.

subway

O privire pe GoogleEarth ne arata ca pe malul drept sunt mult mai multe aluviuni fata de malul stang. De asemenea nici blocurile de ancoraj nu sunt la distante egale fata de piloni.
O alta observatie:
Forma circulara a incintelor excavate a permis autosustinerea peretilor de sprijin fara sustineri suplimentare cu ancoraje.


Aiud.dan

Multumesc pentru raspuns, de astazi am inceput sa urmaresc acest topic despre podul de la Braila si nu am citit paginile anterioare.

subway

^^ Ai idee de unde aduc tolele de tabla navalistii braileni? La Basarab tabla groasa era adusa din rep. Ceha.


subway

Uite aici arhiva:
https://forum.metrouusor.com/viewforum.php?f=26
Daca nu gasesti acolo poti lua legatura cu Marian Andrei pe mobilitate.eu


Oneinthecrowd

Aproximativ 2 saptamani pentru 1 tronson. De cate e nevoie?

jaston

In total 86 de tronsoane. Pana acuma au facut 2. Sunt la inceput.

horatiu.cosma

După ce intră în pâine o să le facă mai repede, plus că vor lucra și în paralel la mai multe tronsoane. Oricum, mai durează minim un an până va fi nevoie de ele pentru ridicare.

subway

Pe santier la pilonul Jijila s-au facut incarcarile de proba pentru verificarea capacitatii portante a coloanelor forate.

horatiu.cosma


subway

Deocamdata doar proiectantii stiu dar nu ma astept la surprize daca studiile geo preliminare s-au facut cu seriozitate.