DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.



perfidus

Sa retinem din articol un termen asumat de constructor si o trimitere la recenta luare de pozitie API:

Reprezentantul firmei "Astaldi" ne-a spus că, dacă acest ritm de lucru va fi menţinut şi nu vor interveni probleme neprevăzute, blocul de ancoraj va fi închis cam în luna iulie a anului viitor.

În ceea ce priveşte pilonul central construit pe malul brăilean, se lucrează la fundaţia acestuia, fiind începută excavarea incintei de pereţi mulaţi. Asta după ce s-au turnat deja mai multe coloane forate care ajung până la 54 de metri adâncime. Fundaţia va "înghiţi" circa 28.000 metri cubi de beton, fiind pe măsura pilonului, care la final va avea o înălţime de 270 de metri, fiind, alături de pilonul similar ridicat pe malul tulcean, cea mai înaltă construcţie făcută în România.

.....
Reamintim că există deja acuzaţii la adresa statului român, venite din partea unor asociaţii de profil, legate de birocraţia şi ineficienţa cu care se acţionează pentru relocarea acestor utilităţi. Vina ar aparţine, din câte se pare, mai mult Ministerului Transportului şi Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, decât autorităţilor judeţene din Brăila şi Tulcea, care şi-ar da tot interesul pentru eliberarea cât mai urgentă a avizelor şi autorizaţiilor necesare.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

jaston


voicul

Ce fac: trag de timp, dau cu dreptul in stangul, se impiedica singure, anuleaza, o iau de la capat.
Au program incarcat, ca nu e simplu sa faci ceva in RO.

Noroc ca avem un constructor serios, ca daca prindeam un "actor" acolo ...





milo1981

Duminica, 15.12.2019
Bloc ancoraj, mal Braila



Autor: Bogdan Grecu
autoMinder - aplicație de management a parcului auto


Skynick

Cat noroc sa avem cu podul asta? Si constructor si lucrari. Fara precedent la valoarea asta...  O:-)

dr4qul4

Doar ca nu (mai) avem buget. Asa ca s-a cam dus norocul nostru.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

subway

Pana in Revelion se semneaza contractul de supervizare lucrari!

paulmare

"fiind pe măsura pilonului, care la final va avea o înălţime de 270 de metri, fiind, alături de pilonul similar ridicat pe malul tulcean, cea mai înaltă construcţie făcută în România."

Cosurile industriale sunt inca cele mai inalte - baia mare 352 de metri, Halanga 300 de metri, la 280 de metri era un proiect "stas" cred ca au folosit aceleasi cofraje culisante turceni, rovinari, CET-uri arpechim etc

Cei doi piloni sunt oricum remarcabili, si tot podul - dupa ce am trecut inainte de anul nou pe la turda peste aries, sau dupa 6 ani de zile pe la agigea "in reabilitare", parca nu iti vine sa crezi ca se face in romania asa ceva :) si ca mai sunt inca podari buni, abia astept sa ma duc sa il vad, sper sa nu se poticneasca si sa respecte termenele care si le-au asumat