News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut


tom_sawyer

Quote"Pe surse", contestatia ASTALDI a fost respinsa, iar contestatia STRACO GRUP a fost admisa partial.

Care e influenta asupra termenului de depunere a ofertelor? trebuie modificat caietul de sarcini? Se prelungeste vreun termen?

NGC

Se iau masuri de remediere, dar termenul ar trebui sa ramana acelasi, pentru ca mai este timp destul.

andrei@buc

Quote from: Ionut on July 11, 2017, 06:39:54 AM
^^ Indicatori tehnico-economici:
ce inseamna sa angajezi exclusiv pe pile de la portar, la director: nu s-a gasit in ditamai institutia unul suficient de bine pregatit sa formateze un amarat de .docx

NGC

Quote from: NGC20 on July 12, 2017, 12:44:57 AM
Se iau masuri de remediere, dar termenul ar trebui sa ramana acelasi, pentru ca mai este timp destul.

Acestea sunt masurile indicate de CNSC.

Quote
În temeiul art. 26 alin. (2) din Legea nr. 101/2016, admite în parte contestaţia formulată de SC STRACO GRUP SRL în contradictoriu cu COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA, respectiv capetele de cerere referitoare la:
- modificarea clauzei 2.1.1 din Cerințele beneficiarului, în sensul coordonării cu clauza 8.4 din Condițiile speciale, astfel cum rezultă din motivare;
- precizarea modalității de percepere a penalității de 60.000 lei din conținutul clauzei 14.7 din Anexa la ofertă, astfel cum rezultă din motivare;
- eliminarea penalității de 1.000.000 lei/zi prevăzută la art. 14 din Anexa la ofertă;
- precizarea motivului aplicării penalității de 0,1% din valoarea contractului, prevăzută la art. 4.3 din Anexa la ofertă, astfel cum rezultă din motivare;
- modificarea penalității de 50.000,00 lei/ zi pentru nerespectarea dispozitiilor privind curatenia pe santier prevăzută la art. 4.3 din Anexa la ofertă, astfel cum rezultă din motivare;
- modificarea penalității de 250.000,00 lei/eveniment pentru neprezentarea Declaratiei de Proiectare pe Sectoare/Sectiuni/Etape/Porțiuni sau alte asemenea, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini, prevăzută la art. 8.6 din Anexa la ofertă, astfel cum rezultă din motivare;
- completarea art. 18.1 din acordul contractual cu indicarea unui termen maxim până la care Inginerul să fie obligat să transmită antreprenorului Ordinul de începere a execuției lucrărilor;
- completarea clauzei 7 din Condiții speciale cu sintagma ,,din motive ce exced culpei beneficiarului.
În temeiul art. 26 alin. (6) din Legea nr. 101/2016, respinge ca nefondate restul capetelor de cerere.
În temeiul art. 26 alin. (6) din Legea nr. 101/2016, respinge ca nefondată contestaţia formulată de SC ASTALDI S.p.a. în contradictoriu cu COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE SA.
Împotriva prezentei decizii se poate formula plângere în termen de 10 zile de la comunicare.

NGC

Am uitat sa va spun ieri ca noul termen pentru depunerea ofertelor este 21.08.2017.

NGC

Cautand alte lucruri, am vazut ca lipsesc niste detalii de aici pentru Proiectare si executie "Pod suspendat peste Dunare in zona Braila"

Fonduri: POIM 2014-2020

Quote
6. Documentatia de atribuire poate fi descarcata si de pe site-ul AC eachizitii.cnadnr.ro. 6.Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze rezolutorii: CLAUZA REZOLUTORIE 1: Incheierea contr de achizitie publica este conditionata de obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri de la bugetul de stat, semnarea contr fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri europene nerambursabile si/sau fonduri de la bugetul de stat nu se realizeaza, AC va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L98/2016, fiind imposibila încheierea contrului de achizitie publica. CLAUZA REZOLUTORIE 2: AC nu va atribui contrul de lucrari decat in situatia in care HG privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi aprobata. In lipsa aprobarii indicatorilor tehnico-economici prin HG, AC va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c).

Proiectul de HG pentru clauza rezolutorie 2 il avem deja.


NGC


NGC

Dupa cum era de asteptat, avem din nou o veste buna. :D

Avem ofertanti si tocmai a inceput etapa de evaluare tehnica.

Harry

^^
-Asocierea Astaldi SpA (Italia) – IHI Infrastructure Systems Co. Ltd. (Japonia)

-Asocierea China Communication Construction Company Ltd (China) – China Road and Bridge Corporation (China) – Eptisa Servicios de Ingenieria SL (Spania)– Euro Construct Trading '98 SRL (Romania)– CCCC Second Harbour Engineering Co Ltd (China)- CCCC Highway Consults Co Ltd (China).

Ionut


Harry


dr4qul4

2 oferte = veste buna.
CNAIR-ul nu s-ar fi descurcat cu mai multe.
Era rau daca aveam 2 oferte de la maltauro si corsan. Asa, avem Astaldi si CCCC.
Nici chinezii nu sunt rai. Au ceva experienta. Sper doar sa nu fie doar de umplutura pe langa Euro Construct.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tom_sawyer

Mie mi se pare foarte ciudat ca la o licitatie destul de mare, jumatate de miliard euro ("cel mai mare contract pentru un proiect de infrastructură, atribuit in ultimii 27 de ani" - citat din comunicatul CNAIR), s-au prezentat doar 2 asocieri de firme.

Chiar nicio mare companie europeana de constructii nu e interesata de proiect? Au fost atat de restrictive conditiile din caietul de sarcini?

Sau au "mirosit" ceva legat de noua dragoste dintre guv. Romaniei si chinezi si au zis ca n-are rost sa se bage? :)