DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

 :lol: Si eu asteptam azi comunicatul de presa... De ce o lalaie, unde da cu virgula?

rekul

Avem contestatie de la China Communication. Deci mai dureaza.....

NGC

Quote from: qsv on October 01, 2017, 06:58:13 PM
Castigator la puncte: "Asocierea Astaldi SpA (Italia) – IHI Infrastructure Systems Co. Ltd. (Japonia)"

Quote from: Ionut on October 09, 2017, 02:11:23 PM
Avem si noi sursele noastre. :)
Este Astaldi.

Dupa cum era de asteptat, chinezii au contestat.

qsv



Quote from: NGC on October 20, 2017, 09:23:16 AM

Dupa cum era de asteptat, chinezii au contestat.

Se poate contesta, daca rezultatul final nu a foat inca publicat?

Trimis de pe al meu LG-M250 folosind Tapatalk


rekul

Sunt 2 etape. Comunicari intermediare si comunicari finale. In comunicarea intermediara se specifica daca oferta este conforma sau neconforma, iar in comunicarea finala se specifica daca este castigator sau necastigator. In ambele etape se poate contesta. In cazul in care li se declara oferta neconforma pot contesta, iar daca oferta este conforma si in comunicarea finala oferta este declarata necastigatoare se poate contesta din nou. Comunicarile se fac strict intre Autoritatea Contractanta (CNAIR) si Ofertant, adica public nu apare nimic. Beneficiarul poate anunta castigatorul public, in cazul in care doreste.....:)

NGC

^^^ Oricum azi au incheiat oficial si faza de evaluare financiara. Ultimul termen era 31.10.2017.

tom_sawyer

Contestatia chinezilor se gaseste pe SEAP. Ca sa deschideti fisierul trebuie sa il descarcati si sa stergeti extensia [.p7s]. Rezulta un pdf de 30 pag.

NGC

^^^ Au fost asa rapizi? E stufoasa oricum si ataca si admisibilitatea ofertei ASTALDI. ;)

TibiV

Anunt de acum 3-4 minurte...

Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
Bucureşti, 20.10.2017
                                                                                                 

Câștigătorul pentru construcția Podului suspendat de la Brăila, cea mai amplă lucrare de infrastructură din ultimii 27 de ani, a fost desemnat astăzi!

Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. a fost declarată astăzi câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila. Lucrare cu o valoare de 1.995.932.260,25 lei, fără TVA. 

Durata contractului, care va fi semnat după expirarea perioadei legale de depunere a contestațiilor, este de 48 de luni din care 12 luni proiectare și 36 luni execuție.

Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 120 luni.

Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD. va trebui să proiecteze și să construiască, potrivit contractului Podul suspendat, care reprezintă principala structură a proiectului,  două viaducte de câte 110 m lungime, un drum principal cu o lungime de 19,095 km și un drum de legătură cu DN22 (Smardan – Măcin), în lungime de 4,328 km.

Proiectul este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient".

După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1.120 metri).

Informaţii suplimentare:

Podul suspendat, va avea o lungime totală de  1.974,30 m, o deschidere centrală de 1.120 metri și două deschideri laterale de 489,65 si 364,65 metri. Gabaritul pe verticală al podului va fi de 38 m de la nivelul de inundații maxim, îndeplinind astfel criteriile de navigație pe Dunăre.
Sistemul de suspendare cuprinde un cablu principal şi tiranţi verticali de legătură între tablier şi cablul principal, iar blocurile de ancorare sunt integrate în teren şi sunt localizate în afara digurilor Dunării.             

Lățimea totală a podului suspendat de la Brăila va fi de 31,70 metri. Calea pe pod va avea 22,00 metri şi va fi alcătuită din 4 benzi de circulaţie de câte 3,50 m lățime fiecare, 4 benzi de încadrare de câte 0,5 m lățime, două acostamente de 1,50 m lățime şi o zonă mediană cu lăţimea de 3,00 m. La acestea se adaugă, de o parte şi de alta, 2 benzi adiţionale pentru trafic pietonal, biciclete şi întreţinere, trotuarele având lățimi de câte 2,80 m fiecare.

Podul suspendat va fi poziţionat între km 4+596,10 şi km 6+570,52, pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina).

Drumul principal Brăila – Jijila. Va avea o lungime de 19,095 Km şi va fi prevăzut cu două benzi de circulaţie pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană şi zona de parapete, până la km 7+940.

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan – Măcin, cu o lungime de  4,328 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulaţie pe sens. Acest drum urmează să pornească de la  km 7+940 al drumului principal (Brăila- Jijila) şi se va intersecta cu DN22 (Smârdan-Măcin).


Biroul de presă al MT

La juma' de ora a aparut si pe site...
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1724-20102017ii
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

elcraft


cristi5

2x2 benzi de 3,5m fiecare. Pe pod nu sunt intrari din lateral, si exista separator median, deci singurul criteriu care poate deosebi DN sau DX de A e panta... Viteza pe poduri lungi e de obicei limitata din cauza vantului.

Drumul Braila-Jijia are 20 km, sper ca e tot 2x2, sigur scrie pe SEAP :)

tom_sawyer

^^ Braila-Jijila nu va fi tot 2x2, ci doar pana la intersectia cu drumul ce va face legatura cu DN22, scrie in comunicatul de mai sus, penultimul paragraf

vancouver

Numai 8 km vor fi 2+2, inclusiv cei ca. 2 km de pod. Primii 8 km pornind de la Braila.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

voicul

Este ceva normal.

Fiind pod peste apa, CNAIR a considerat ca traficul se evapora de la intrare pana la iesire (la fel ca pa, daah!) , drept urmare se intra pe 2 benzi si cum ies mai putine masini ... nu mai trebui decat o banda.


vancouver

^^Nu, fals.

Dupa ce se trece podul (venind de la Braila) se ajunge la un sens giratoriu. Acolo traficul se imparte in doua: un drum 1+1 spre Tulcea (care da in DN22) si un drum 1+1 spre Constanta (care da in DN22D). Drumul spre Tulcea este numit "principal" in proiect, dar de fapt este la fel de "principal" ca si cel spre Constanta, dpdv. al traficului.

Deci este chiar f. bine gandit si cu cap proiectul.

Un alt lucru bun care se realizeaza prin acest proiect, este prelungirea (completarea) centurii Braila. Inclusiv cu pasaj peste calea ferata in zona Braila nord-vest. Si cu nod rutier la intersectia cu drumul de pe dig Braila-Galati.

De remarcat, pe pod calea de rulare va fi semnificativ mai lata si mai comfortabila fata de podurile A2 de la Borcea si Cernavoda. Se preteaza fara probleme mai tarziu ca parte a unui drum express veritabil.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.