Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

cutter

Stadiul de execuție curent este 93,5%.

CNADNR nu a avut buget suficient alocat pentru 2013 și 2014, de-abia acum la sfîrșitul lui 2014 urmînd să se achite de datoriile față de constructori.

Pentru anul 2015 s-au alocat bani suplimentari din Fondul de Coeziune și se vor relua lucrările, urmînd să fie definitivate în 4 luni de la reluare.

Harry



ion59

Cred că trebuie să mulțumim comisarului european Crețu și echipei domniei sale!

Harry


TibiV

#485
Se pare ca de cateva zile CNADNR lucreaza mai eficient seara...

Iata un comunicat emis la ora 17.55...


Quote
Comunicat de presă
06.02.2015


Urmare ședinței de deschidere a ofertelor depuse  pentru procedura de Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Drum Expres Constanța – Tulcea – Brăila, Compania Naţională de Autostrăzi ș­i Drumuri Naţionale din România SA anunţă ofertanții, astfel:
1. Asocierea CONSITRANS SRL - AECOM INGENIERIA SRL - SEARCH CORPORATION SRL
2. Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA
3. PROYAPI MUHENDISLIK MUSAVIRLIK ANONIM SIRKETI
4. Asocierea TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL - VIAPONTE ROM SRL
5. Asocierea KAPPA ARCHITECTS & ENGINEERS SRL - MEGA MUHENDISLIK MUSAVIRLIK TICARET LIMITED SIRKETI
6. Asocierea EUROCONSULT SA - PROES CONSULTORES SA
7. Asocierea SC LUCA WAY SRL - NET ENGINEERING SPA
8. Asocierea SC TECHNITAL SPA - SC SPECIALIST CONSULTING SRL
Menționăm că în perioada următoare, pe parcursul a 50 de zile, se vor evalua ofertele depuse, urmând ca după finalizarea raportului de atribuire să se anunțe câștigătorii procedurilor de achiziție publică.

CNADNR SA

Deci Drum Expres...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Mda, probabil ca va trebui sa re-gandim thread-ul acesta.

horatiu.cosma

Nu putem sa ii zicem nici DX, fiindca de la Ovidiu la Agigea e autostrada.

dr4qul4

Sanse mari ca acesta sa fie primul SF pt "renumitele" DX-uri.
Poate aflam si noi exact cum vor sa le construiasca.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

#489
A citit oare cineva documentatia? As avea cateva intrebari:

1. Include proiectare si pentru podul de la Braila (stiu ca in masterplan a fost mentionat deseori). Daca da, include si proiectare pentru o solutie de deservire a podului pe partea vestica (ma refer mai ales la crearea unei legaturi mai decente intre Braila si Galati, tot timpul drumul de pe dig - DN22B - mi s-a parut aglomerat; pe de alta parte DN2B e cam departe de capatul vestic al unui eventual pod)?

2. Va fi permisa o solutie care sa prevada dublarea DN-ului existent, acolo unde este posibil (sunt multe zone prin camp, fara localitati, unde un fir de DX poate fi DN-ul existent si atunci ar mai trebui doar construit celalalt fir - bineinteles facand toate celelalte lucruri de care e nevoie precum denivelarea intersectiilor, ocolirea localitatilor pe traseu, etc...)? Mi s-ar parea prea mult sa existe pe aceasta ruta si DN si DX paralele intre ele.

3. Exista vreo cerinta cu privire la traseul studiat? Mai exact, se cere ca DX-ul sa urmeze traseul DN22 pe tot parcursul sau (inclusiv pe langa Isaceea) ori ar fi permisa o solutie alternativa precum un traseu ce ar pleca spre vest de la sud de aeroportul Tulcea si ar urma DN22A si apoi DN22F si DN22D spre Macin si Braila (incluzand, bineinteles, si un drum de legatura cu Tulcea din zona aeroportului).

medicul de garda

Privind punctul 1, pot eu sa raspund: s-a licitat separat refacerea studiului de fezabilitate pentru podul peste Dunare. Nu stiu ce s-a mai intamplat cu ea, nu cred ca a fost anuntat un castigator pana in prezent. Oricum, avand in vedere ca se studiaza simultan si drumul expres Constanta-Braila si podul si drumul expres Braila-Buzau (si parca si drumul expres/centura Braila-Galati, nu mai sunt sigur), cred ca toate aceste proiecte vor tine cont unele de altele, astfel incat sa nu trebuiasca modificata solutia mai tarziu. In fine, sa SPERAM ca se coordoneaza, ca sa fie eligibila toata afacerea.
Trust me, I'm an east-european doctor!

NGC

#491
^^^ Din datele disponibile public, licitatia pentru pod este inca in stadiul de evaluare oferte.
Exista o licitatie in desfasurare pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru Autostrada Buzau-Braila-Galati" unde inca se asteapta oferte si care a tot fost amanata, in momentul de fata avand deschiderea ofertelor in 25.02.2015.

Harry

^^Pana nu vad utilajele la lucru nu cred in proiectul drumului express

++++++++++++++++++++++++++

foto: RAS TUZLA


Harry


adiarc

doar nu vreti ca pt un proiect sa fie dati banii pt SF, O SINGURA DATA...nuuuuuu...trebuie dati banii pt elaborare SF si apoi cateva revizuiri...poate apoi , dar poate , vom vedea ceva utilaje
in acest caz....eu as baga mana in foc ( si m-as bucura sa ma insel ) , ca in urmatorii 10 ani nu vedem acest drum expres , autostrada fazata , half-profile sau cum o mai fii modificata  :lolz:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura