News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

rocklee


pasadia

Sunt eu prea rau daca spun ca podul asta nu e pod de autostrada, fapt ce ma impiedica sa-l consider parte din A4. Si oricum podul urmeaza unui sens giratoriu...

stangabriel

Ok,se vede de pe A4  :p Apropo de A4,vreo veste de modificarea  giratoriului din capat? se zvonea ceva in primavara.

dr4qul4

Nu urmeaza unui giratoriu. exista pasaje pe autostrada peste acel giratoriu.
dar nu e pod de autostrada. Beneficiar este portul, nu CNADNR. Acest pod a fost facut pentru a lega sudul portului cu partea de nord si cu autostrada.
Dar probabil va putea fi folosit si de cei care vor sa ocoleasca Agigea (desi nu vad motivul, pe podul vechi avem 2,3 km, pe podul nou 8 km, iar traficul comparabil deoarece vor fi multe camionae care vor intra/iesi din port).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

Si eu si Pasadia ne referim la Giratoriu din capatul A4,de unde se merge spre portul N si Portul S pe Noul pod.

dr4qul4

De ala am uitat. Oricum podul nu poate avea statut de autostrada. Nu are separatoare de sens. Asa ca probabil vor pune semn de sfarsit de autostrada inainte de giratoriu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Harry


horatiu.cosma

Le imping pe toate cat mai aproape de alegeri, sa fie proaspete pentru alegatori :)

pasadia

Si daca n-are statul de autostrada, ce statut va avea? Drum national? Nu are numar, clasificare, nu e construit sau administrat de CNADNR, deci banuiesc ca nu. Va fi incadrat ca DJ?

stangabriel

Logic ar fi Dn39A, dupa terminarea bretelei de legatura

Tavi

Nu ramane el nedenumit sau mai bine zis, asta sa fie problema lui :)
Scopul principal este insa legatura A4/A2 cu portul pentru fluxuri de marfa. Separat se poate dezvolta si DN39A, ca si bypass la Eforii, Techirghiol si Tuzla in scopuri turistice. Cu variantele traversare lac sau pe la coada lacului si reintrare in DN39 la 23 August.

Harry


horatiu.cosma

Din ultima poza imi dau seama ca podul asta chiar nu are nici o treaba cu A4.(benzile nu sunt destul de late)

nedcatalin

Dar nu a pretins absolut nimeni ca ar avea vreo legatura. E un pod care leaga A4 de port.

pasadia

 (Hâtru) Eu am comentat la pozele cu podul puse pe acest topic considerand ca sunt off-topic. :)

Si serios vorbind, problema mai mare cred ca e de comunicare si planificare intre institutii (respectiv intre CNADNR si Administratia Portului Constanta). Poate, daca comunicau intre ele si planificau lucrurile asa cum trebuie, acest pod si continuarea sa ar fi reprezentat o continuare fireasca a A4, continuare pe care apoi CNADNR ar fi putut sa o extinda spre Mangalia. Asa insa ramanem cu un pod de 4 benzi (apropo, credeti ca traficul din port, strict numai traficul din port, justifica aceste 4 benzi) si cu lipsa unei continuari posibile a A4 spre sud. Pe mine asta ma deranjeaza mai mult.