Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Uite ca in realitate au pus toate hobanele. :troll:

Harry


alecu26

Sper ca asta sa fie unul din ultimile proiecte in romania in care cu un termen de executie ridicol castigi licitatia....chiar daca ai un pret mare. Si dupa aia executi proiectul in 5 ani....chiar daca ai licitat 1 an.
Drumurile noastre POATE;

Harry


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

sambata am ajuns pe asa numita "autostrada a portului - DN39A"  si cu siguranta acel drum nu poate fi niciodata folosit pentru o eventuala continuare a A4. S-a construit un cartier intreg langa el, la 10-15 metrii.
In plus, e bun doar pt camioane extrem de grele  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Harry

Cartierul respectiv are ca acces o alta strada, accesle construite dinspre AP sunt ilegale. Plus de asta in poriectul bretelei este inclusa rebailitarea acestui drum la nivel de autostrada vezi planurile postate anterior

dr4qul4

chiar daca exista alt acces (extrem de intortocheat), imi este greu sa cred ca se va construi o autostrada atat de aproape de case.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

Lucrurile stau exact pe dos, bucata aia de autostradă făcea parte din A2 conform planului iniţial, aşa că respectivii cetăţeni şi-au construit casele lângă autostradă. Iar ceva trafic era, de la port, şi gălăgie şi praf. Chiar după ce se dă drumul la podul nou nu cred că traficul va creşte semnificativ, ba chiar cred că o să scadă deoarece traficul greu care venea pe la Megidia - Ciocârlia - Agigea - Port va veni direct pe A2 - giratoriu - podul nou - port, şi nu va mai trece pe lângă ei.
Poate doar ca să se evite vreun dop în sezon în Agigea să devieze cineva pe acolo.
Cont (aproape) inactiv.

Harry


Tavi



adiarc

Dottore - Poantex... o fi cautat vreun buton de copy paste ??  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AndrewD

Salut.

Vad ca s-a discutat despre aceasta autostrada in contextul utilizarii ei pentru turistii ce merg vara pe litoral si se blocheaza in jurul localitatii Eforie din cauza ambuteiajelor.

Desi este un pic off topic as dori sa spun ca alternative de evitare a ambuteiajelor exista deja, unele pot fi realizate usor, altele au fost realizate si s-au stricat (treaba romaneasca).

Ideea e ca dupa cum arata planurile pe urmatorii 10-20 de ani, s-ar putea, cu putin noroc, ca atunci cand se va construi aceasta autostrada, problema ambuteiajelor sa fie rezolvata de mult.

In prezent eu am folosit cu succes traseul urmator: Valea Dacilor ( iesire de pe A2) - Topraisar - Negru Voda - Mangalia. Nu e cea mai scurta dar e decenta pentru sudul litoralului. E cam cu 20 de minute mai lunga decat varianta clasica pentru a ajunge in Neptun.

Cea mai scurta ruta e de la Topraisar  la Biruinta unde drumul e asfaltat. Cu ceva investitii modice s-ar putea asfalta si drumul dintre Biruinta si Tuzla, care in prezent e drum off-road de 10 km/h...asta daca gasiti drumul corect printre maracini. In prezent nu merita decat pentru pasionatii de offroad.

O varianta realizata de autoritati in 2011 si facuta praf astazi este asfaltarea intre Amzacea (DN38 venind dinspre Topraisar) si 23 August (DN39). A fost realizata tocmai pentru a fluidiza traficul turistilor si pentru a debloca situatia de pe DN39. Pacat ca si-au batut joc constructorii de drumul asta. Sper ca autoritatile sa recupereze paguba si sa reasfalteze drumul cum trebuie.

Aceste variante impreuna cu cele expuse deja aici arata ca solutii exista cu duiumul pentru a descongestiona DN39, nu-i nevoie sa asteptam autostrada, nu sunt nici scumpe si nici greu de realizat...ca nu trec muntii si nici ape mari...altceva lipseste...stim cu totii ce.

ghrt

Problema la drumurile ăstea provinciale dobrogene este că atunci când ţi-e lumea mai dragă fac câte o curbă strânsă la 90 de grade. Fie ştii drumul (cam greu dacă eşti doar un turist) fie conduci cu ochii pe GPS fie mergi enervant de încet.
Sunt bune atunci când ai chef să te plimbi relaxat. Sunt o grămadă de locuri frumoase de văzut. Dar dacă vrei să faci o baie în mare mai bine nu.
Cont (aproape) inactiv.