Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

AlexIP

Ar trebui refăcută toată zona și remarcată pe maps, ca să nu pățești cum am pățit eu (trebuia să ajung la un hotel în zona Faleză Sud): ajungi în capătul A4 după GPS, dai de giratoriu, faci stânga, mergi câțiva km pe un drum infect de plăci până vezi hotelul în depărtare și brusc într-o vale apare barieră și te întoarce înapoi că de fapt e intrarea în port pe acolo. Pentru 300 m de drum care trece prin port a trebuit să mă întorc vreo 10 km.

dr4qul4

NU ar ajuta cu nimic tranzitarea prin port, care este mai lung si mai aglomerat decat Agigea.
@Harry, tu te referi la intersectia DN39 cu DN39A ? de ce ar fi nevoie acolo de un nod full trumpet cand vorbim de o intersectie in T nu in X ? nu vad nici un conflict de circulatie.

Dar cred ca tu de fapt te referi la strada care duce din capatul DN39A din port (unde exista un fel de sens giratoriu) pana la viitorul giratoriu care va fi amenajat la coborarea de pe pod si care traverseaza si calea ferata. Dar cred ca acolo se poate merge cu bariera lejer.
https://www.google.ro/maps/dir/44.0896128,28.6482895/44.0957187,28.6401826/@44.0937005,28.6476078,16z/data=!4m4!4m3!1m0!1m0!3e2?hl=en

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Harry

Eu ma refer la DN39A cu DN39. Daca te uiti pe paginile anterioare am pus in detaliu plansele proiectului.  Se face full trumpet pentru ca e posibil ca in viitor A4 sa fie continuata spre Bulgaria si ca sa nu se mai faca un alt pod peste canal doar se va face un cloverleaf din intersectia asta.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

radutm

Despre o prelungire spre nord, pana la aeroport, nu s-a discutat nicaieri?
cont inchis

Harry

Quote from: radutm on August 04, 2014, 06:02:37 PM
Despre o prelungire spre nord, pana la aeroport, nu s-a discutat nicaieri?

Nu are rost o prelungire. Pentru ca de la giratoriul de la Ovidiu si pana dincolo de aeroport soseaua are  benzi pe sens.

radutm

#291
^
Cum sa nu aiba rost...pai topicul se cheama "A4 Autostrada Braila-Constanta-Vama Veche" asta presupune ca cineva a gandit ca autostrada asta sa mearga si catre nord. Nu cred ca va fi intrerupta pe portiunea cu 4 benzi pana la aeroport. :lol: Intrebarea era de perspectiva, daca s-a luat in calcul intr-un orizont de timp si prelungirea catre nord, nu doar catre sud.
cont inchis

dr4qul4

stiu ca avem foame de autostrazi dar nu vad rostul unei prelungiri nici macar pana la aeroport. Cel putin nu inainte de a o duce pana la vama veche si a realiza 3 treceri ale carpatilor.
O eventuala prelungire ar insemna inca un pod peste canal, iar la ce trafic avem pe aeroport, un DN pe 2 benzi face fata cu brio. Mai degraba ar merge denivelarea intersectiei DN2A cu DN22.

Ca sa o duci pana la Braila, vorbim deja de costuri astronomice. Iar cand se va face pod la Braila, cel de la Giurgeni va deveni o ruina...

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

radutm

cont inchis

Harry

#294
Radu nu trebuie sa te superi pt spiritul mai acid al lui dr4qul4. Din ce stiu niciodata nu a existat un plan de a prelungi A4 mai sus sau mai jos de Ovidiu. Inainte sa se inceapa lucrarile la A2 Cernavoda - Cumpana Nicusor Constantinescu spunea de o idee a prelungirii A4 pana la Costinesti. Apoi s-a mai vorbit de autostrada Marii Negre care se specula initial ca va trece pe la Constanta si de aici s-a creat impresia ca A4 se va prelungi spre Tulcea sau spre Bulgaria. Plus 2-3 politicieni care au mai aruncat prin campanii ideea si asa a aparut povestea prelungirii A4.
A4 nu va fi prelungita pana la Braila si nici pana la Bulgari. Daca se va prelungi vreodata atunci se va face spre sud Vama Veche sau Negru Voda printr-un upgrade al nodului de la Eforie. Alte poduri peste canal momentan si in viitor, exceptand poate un pod la Sat Mamaia sau dublarea podului Midia nu se justifica economic. Mai ales cand drumul spre sud are deja intre 2 si 3 benzi pe sens si cand drumul spre aeroport la fel are 2 benzi pe sens. Singura investite necesara e largirea la 4 benzi a soselei Tulcea - Constanta si imblanzirea curbei de la 23 august si o centura Eforie - Techirghiol.
Nu se justifica drumul spre Braila pentru ca in primul rand costurile ar fi prea mari. Va trebui sa treci muntii si apoi Dunarea si e destul de lata acolo. Tirurile din Republica Moldova sunt un procent insignifiant din TIRurile ce tranziteaza A4. Zona extrem estica Ucraina, Republica moldova, Belarus va fi foarte multi ani cel putin 10-15 zona instabila. Traficul comercial va merge in continuare spre Turcia si prin turcia spre Orient deci daca se va justifica o prelungire va fi doar spre Sud si cea mai ieftina varianta va fi upgrade la giratoriul de la Paorta  ca sa devina junction si transformarea junction de la Eforie in full cloverleaf si pe acolo sa iasa autostrada ori spre Negru Voda - asa cum presimt, ori spre Vama Veche.


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ca o chestie pe DN39 am vayut placute dreptunghiulare pe care scrie TEM cu caractere si culori ca placutele de pe autostrada. Si nu nu are indicatoare cu sageti sau ceva. Pur si simplu e placuta aia patrata pe care scrie TEM. Are cineva idee de ce?

pasadia

TEM.

In rest as mai adauga aceste observatii:

Foarte mult pentru turism, dar si in beneficiul traficului local, cred ca A4 ar cam avea nevoie destul de urgent de 2 continuari:
- una la nord, din capatul actual pana in DJ226, undeva intre Lumina si Navodari + un pod peste canal spre Mamaia Nord, astfel incat traficul dintre Mamaia si autostrada sa nu mai aglomereze Constanta.
- una la sud, de la est de Cumpana peste Canal, pe la vest de Agigea si Techirghiol, pana la sud de aerodromul Tuzla la intersectia cu DN39.

Ideea ca A4 se continua pe noul pod din port mi se pare total contra-indicata. Iar nodul de la Agigea e de o prostie crunta.

Harry

stiu ce inseamna TEM, ma refeream doar la faptul ca Dn 39 nu e autostrada.

In prezent este la start proiectul de largire la 4 benzi al drumului dintre Lumina si Navodari si de asmenea in lucru largirea la 4 benzi a bulevardului Mamaia Nord sunt topicuri dedicate pe thread ul Constantei.

Asa ca nu se mai justifica prelungirea autostrazii, singura necesitate fiind dublarea podului Midia.

Harry


Tavi

Super! 7 perechi de hobane de pilonul nord si parca tot asa pe sud. Nu prea disting pe sud dar lucrurile se misca bine! :cheers:

tonică

Quote from: pasadia on August 04, 2014, 10:12:05 PM

- una la sud, de la est de Cumpana peste Canal, pe la vest de Agigea si Techirghiol, pana la sud de aerodromul Tuzla la intersectia cu DN39.

Ideea ca A4 se continua pe noul pod din port mi se pare total contra-indicata. Iar nodul de la Agigea e de o prostie crunta.

Foarte adevarat si dealtfel si ideea agreata de cei, putini, care au pomenit despre necesitatea acestei continuari a lui A4. Apoi dn39 cu mici modificari poate face fata cu brio ca drum expres.