News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

dorum

frumos...abia astept sa vad malurile conectate...

:cheers:

Harry

#196
Cred ca in momentul ala se va chema presa pentru ca nu vezi zilnic o macara gigant montand o piesa gigant a unui pod :D

nenea_hartia

@Harry: mulțumesc, super!  :cheers:
Există vreo șansă să vedem și poze făcute mai de aproape :)?

Harry

Depinde cine reuseste sa ajunga. Accesul e destul de dificil. Trebuie sa ai zoom f bun la camera ca sa pozezi de undeva din giratoriul de la port sau pile la conducerea canalelor navigabile pentru ca trebuie sa treci pe la ei prin curte ca sa ajungi la pod. Drumul de camioane nu il recomand, cel de pe malul canalului. Poate doar pentru o masina offroad (un SUV de oras sigur nu face fata).

Harry

QuoteSensul giratoriu de la Lazu, care face legătura între autostradă şi Portul Constanţa, va fi refăcut, după ce constructorul Apolodor a ajuns şi el la concluzia că lucrarea a fost greşit proiectată. Astfel, după ce Replica arăta, săptămâna trecută, că respectivul sens reprezintă o anomalie inginerească, de pe care au căzut în ultimele luni nu mai puţin de şase TIR-uri, constructorul a şi luat legătura cu proprietarii terenurilor aferente, cărora le-a transmis că intenţionează să refacă lucrarea, pentru a remedia erorile de proiectare. Asta în condiţiile în care oficialii Companiei Naţionale Administraţia Porturilor Maritime (CN APM) SA Constanţa ne-au spus că nici nu se pune problema reconstrucţiei sensului giratoriu, pentru că proiectul e perfect, iar de vină sunt exclusiv şoferii.

Dincolo de configuraţia ciudată a lucrării şi îndemânarea conducătorilor auto, este însă de neînţeles faptul că terenurile oamenilor încep fix din balustradele drumului, neexistând un minim de perimetru de siguranţă. Practic, nu a fost luată în calcul necesitatea unor drumuri accesorii de acces, de mentenanţă, pe care să se intervină pentru remedierea oricăror probleme, nu mai spunem de eventualitatea unor lucrări suplimentare pentru refacerea sau lărgirea sensului, avariat acum de avalanşa TIR-urilor care se prăbuşesc de pe el. În oricare dintre aceste situaţii, accesul spre construcţie se face exclusiv pe proprietatea oamenilor, pentru că terenurile expropriate pentru realizarea sensului au fost prea mici. Una peste alta, nici nu putem vorbi de o suprafaţă foarte mare, care să fi necesitat cine ştie ce eforturi financiare, în condiţiile în care s-au plătit oricum milioane de euro pentru pârloage mai mult sau mai puţin importante în această zonă. Pe de altă parte, am aflat un amănunt extrem de interesant legat de proiectul sensului giratoriu de la Lazu şi beneficiarul acestuia, Portul Constanţa. Nu se ştie cum, dar unul dintre cei care au realizat proiectul este acum angajat al APC, trimis, culmea, să verifice dacă totul e OK cu lucrarea făptuită chiar de el. Din considerente naturale, care ţin de ezitarea omului de a-şi da singur cu tesla-n... proiect, evident că raportul către mai marii companiei portuare a fost că totul e ca la carte, nu e nimic în neregulă şi nici de modificat. Iată însă că cei de la Apolodor, care au şi construit ciudăţenia în cauză după indicaţiile proiectului, au ajuns şi ei la concluzia că lucrarea trebuie refăcută şi au trecut deja la fapte. Au contactat proprietarii de terenuri din zonă, în timp ce administraţia portuară face demersuri pe lângă Primăria Agigea, pentru a cumpăra o suprafaţă de 2 mii de metri pătraţi, necesară construcţiei. Aici însă, conform informaţiilor noastre, administraţia locală din Agigea nu doreşte să vândă terenul la preţul oferit de administraţia portuară, motivul fiind unul delicat: evaluarea efectuată conform legii indică un alt preţ, mult mai mare decât cel oferit de APC. Vom reveni.

SURSA

Harry

Ia pozeeee neamuleee :))))

foto: george_b
















nenea_hartia

@Harry: super, mulțumesc mult!! Ai un Like! de la mine. :)

Ionut

Au inaintat cu spor, mi se pare. ^



Din 20 martie.

anacronox

e poveste sau e banc ca cei doi piloni ai podului au un decalaj mai insemnat?

Harry

Initial asa a fost. A fost un decalaj de 1 metru. Dar din ce am inteles a fost remediata situatia.

Tavi

Si ce daca erau decalate? Avantajul sa nu se uneasca la mijloc este ca ne ieseau doua poduri :)

alecu26

podul din cate stiu era in usoara curba. De acolo decalajul. Cred. Ionut parca avea plansele.
Drumurile noastre POATE;

Harry

Podul are o curba mai maricica pentru ca traverseaza si lacul. Cred ca am pus pe paginile anterioare planurile. Daca nu le.repostez azi.

ghrt

Dar în ce a constat problema de fapt? Auzisem că era o eroare de proiectare de care şi-au dat seama de abia după avansarea execuţiei lucrărilor.
Cont (aproape) inactiv.

dorum

facem chef cand vedem malurile unite...
multumim, superbe poze!