News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

Harry

#135
Raspunsul este da finanatarea a fost asigurata pentru pod si in primele luni ale lui 2014 aflam si cine a castigat licitatia pentru bretea, initial licitatia pentru bretea a fost contestata, iar acum s-a reluat si in primavara aflam castigatorul. La nivelul podului cele 2 hobane sunt aproape gata si a mai ramas de montat in primavara structura ce traverseaza canalul. Teoretic prin iunie ar trebui sa fie gata lucrarea, insa eu zic ca un termen realist este septembrie.
Lucrarile la pod au fost abandonate o perioada indelungata pentru ca s-a facut o greseala de proiectare si abia prin februarie martie 2013 au fost reluate

uite aici o compartie 24 august 2013 - 9 decembrie 2013


ciprebbe

Mai ai si alte poze mai recente legate de pod?
De mult nu am mai avut imagini din zona.
Ms de informatiile postate azi de tine peste tot.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Harry

Mai am cateva poze facute de Radu Cornescu in decembrie.











Cateva date tehnice:

Podul este cel mai mare pod hobanat din Romania avand o lungime de peste 1.5km si o inaltime in punctul maxim de 65m. De asemenea este primul pod din Romania la a carui constructie s-a folosit o macara plutitoare si beton autocompactant.

Harry

Si ca o mica nota picanta, imagini din hala din Port unde se asambleaza componentele pentru pod














Ionut

Faine pozele! Precizare: tehnic vorbind, podul si infrastructura adiacenta nu fac parte din A4. Dar na, investitia este in stransa legatura cu A4, asa ca putem discuta aici despre proiect.

Harry

Daca vreodata se va lua decizia continuarii A4 spre bulgari, aceasta continuare va porni din nodul rutier Eforie nord care va fi upgradat, asta fiind cea mai ieftina varianta intrucat nu mai e nevoie sa se realizeze o noua desprindere din A4/A2 si un nou pod peste canal.

frunzaverde

Quote from: Harry on December 18, 2013, 04:32:45 PM
Daca vreodata se va lua decizia continuarii A4 spre bulgari, aceasta continuare va porni din nodul rutier Eforie nord care va fi upgradat, asta fiind cea mai ieftina varianta intrucat nu mai e nevoie sa se realizeze o noua desprindere din A4/A2 si un nou pod peste canal.

Care nod Eforie?

Nodul Agigea? Podul Agigea pe DN39, chiar si dupa consolidare, nu este suficient de lat pentru a tine o autostrada. In plus, se varsa direct in Agigea, fara sa existe posibilitate de ocolire.

Daca prin Nod Eforie vorbesti de nodul DN39/DN39A, nici asta nu suna prea bine. DN39A ("autostrada portului", cum ii spun constantenii) numai autostrada nu e - are trotuare si blocuri pe ambele parti, plus intersectii la nivel. Plus ca trece printr-un port aglomerat. Plus ca nici A4, nici podul nou si nici DN39A nu sunt gandite pentru trafic de tranzit. Ci doar pentru a asigura fluxul de marfuri in si din port.

In 10-20-30 de ani, cand va fi nevoie de un A4 prelungit spre sud, va fi nevoie de un pod nou. In plus probabil Portul Constanta va avea mult mai mult trafic ca azi, asa ca A4 + DN39A + podul nou vor fi deja saturate pana atunci. Oricum, DN39 are suficienta capacitate, si i se poate imbunatati usor siguranta cu niste parapeti, si eventual o latire (loc e destul).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Harry

DN 39 are doua "bube" mari. Gatuirea din Eforie Nord si curba de la 23 August.

Tavi

Multzam Harry! Nodul Eforie Nord este dn39 x dn39a daca inteleg eu bine, nu?

Harry


tonică

daca se va mai continua vreodata A4 se va face cu siguranta in cel mai firesc mod si anume in continuarea in linie dreapta a actualului A4 construindu-se un pod peste canal si ocolind techirghiolul. Asa cum este si la ploiesti si la arad ori la soimus ceea ce leaga actuala linie dreapta a lui a 4 de dn va reprezenta doar o parte a unui viitor nod.

Asa cum postasem si aici:

Quote from: tonică on August 10, 2013, 08:34:49 PM




Tavi

Mai avem mult pana sa putem vorbi de continuare A4 atat catre sud cat si catre nord (Tulcea).

Ionut

Mohicanii de pe forum poate isi mai aduc aminte ca Anca Boagiu a anuntat, cand inca mai era ministru, ca a obtinut de principiu acordul de la CE (Comisia Europeana) pentru continuarea A4 pana in Vama. Sunt curios daca baietii de acum stiu. Daca, printr-o minune, citeste cineva din Minister, va rog frumos, vorbiti cu Dna Boagiu si/sau cautati bine prin acte. Poate avem vreo surpriza.

Tavi


Harry

Au fost doar vorbe si doar un singur desen pe o plansa facut rapid prin 2008 parca. Insa niciodata nu s-a facut ceva concret in directia asta. Si oricum actualul DN39 isi face treaba. nu cred ca e nevoie de autostrada, mai ales ca in cazul in care am face autostrada nu am avea la ce sa o conectam dincolo de granita.