Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pe A4 intre A2 si Agigea nu se lucra cand am trecut eu, n-am vazut niciun fel de miscare...

tonică

S-au taiat fondurile cel putin pentru anul curent pe A4 intr-asa fel incat la nodul poiana cat si inspre port fcc a luat din nou pauza. Cica au considerat guvernantii cum ca nu e printre urgente...Daca Doamne fereste se-ntampla ceva cu podul de la Agigea parca ii si vad pseudoingrijorati si nestiutori pe la televizoare...

ciprebbe

asta cu "neimportant" e buna.......
pana la urma scopul era de a ajunge cu autostrada in port. Pe acolo intra foarte multe marfuri in tara si e utila transportatorilor.
Cei care o socotesc "neimportanta" gandesc doar din prisma masinilor mici ...si atunci da...e neimportanta....
Pt guvernanti se potriveste vorba: "Unde nu-i cap .... vai de picioare....."
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mitsu

Am si eu o nelamurire: A4 se termina undeva in port, dar soseaua va continua cu un nou pod peste canal... corect?

Si dupa aceea, incotro duce? Va fi legata de DN39A (tot un fel de autostrada...:D )?

Iar in final, va exista un fel de centura pe langa Agigea, pe traseul DN39A - pod nou peste canal - A4, pe care va putea circula oricine? Ca nu stiu nici zona...

Multumesc frumos ptr lamuriri!

Ionut

A4 se termina fix in port, mai precis la Poarta 9. "Soseaua", daca te referi la A4, NU va continua nicaieri, momentan se termina fix in port. Stii tu ceva - se face un pod peste Canalul Dunare-Marea Neagra, insa acel pod nu are legatura cu A4. Este facut de Apolodor (parca) acel pod si avem vesti ffff putine despre el.

A4 in mod normal ar trebui sa o ia spre sud. Anca Boagiu apucase sa anunte inainte sa plece din guvern ca avea acordul de principiu de la Comisie (Comisia Europeana) pentru o finantare a A4 Agigea-Vama Veche din fonduri europene, autostrada care ar fi in viitor continuata pana la Istambul. Doar discutii, evident, de principiu.

Nu va fi niciun fel de centura la Agigea. Podul peste canal (de care-ti ziceam mai sus) va fi doar pentru tiruri (pentru port).

anacronox

podul ala a inceput sa fie facut de Apolodor. lucrarile sunt in conservare pentru ca Apolodor a oferit un pret de dumping si nu a avut cum sa ceara bani suplimentari.
in momentul asta sunt cu fundatiile iesite la nivelul solului, cam cum e pasajul de la sudului.

mitsu

#36
Multumesc!

Dar banuiesc ca acel pod va fi legat intr-un fel de capatul lui A4 si de DN39A, ca altfel nu-i vad sensul. Sau asa ar trebui sa fie, dupa mine... Si mi se pare oarecum logic sa se poata trece din DN39A pe pod si apoi in A4 si chiar sa fie folosita ca varianta ptr tiruri (ori in caz de nevoie ptr tot traficul, daca se lucreaza la podul vechi, de ex). Sau gresesc?

Ionut

#37
Acel pod este intre ecluza Agigea si port. Era pe undeva un plan, nu-l mai gasesc, poate il mai are cineva. :) Podul se leaga la nord de port, de Poarta 10, si la sud de DN39A prin strazile din port. :) Nu se leaga direct de autostrada.

PS: cand raspunzi cuiva "la rand", in aceeasi discutie, nu mai da quote, scrie reply-ul direct. Quote-ul e necesar cand raspunzi cuiva dintr-o discutie anterioara sau cand citezi doar o parte dintr-un post. Daca dam quote prea des duplicam aceleasi replici la greu pe pagina si este suparator pentru ochi. Merci!

stangabriel

Ionut te rog uite-te aici.

"  Obiectivele acestui proiect constau în:
- Asigurarea unei conexiuni rutiere adecvate între cele două
părţi ale portului, partea de nord şi cea de sud;
- Degrevarea zonelor urbane din localităţile Lazu şi Agigea
de traficul greu generat de Portul Constanţa Sud;
- Decongestionarea traficului şi reducerea timpilor de
călătorie pe DN 39 prin construirea unei bretele rutiere ca
alternativă la  DN39;
- Furnizarea unui traseu adecvat pentru materialul de carieră 2
şi de umplutură necesar proiectelor de dezvoltare ce se vor
realiza în partea de sud a portului;
- Asigurarea legăturii dintre partea de sud a Portului
Constanţa, prin racordarea la varianta ocolitoare a
Municipiului Constanţa, cu autostrada Bucureşti  –
Constanţa.
"

Mai multe in documentatie tehnica.
http://www.sgg.ro/nlegislativ/docs/2012/04/vrw1_7zsc356bkq8ft2x.pdf

ciprebbe

#39
Iar ultimele poze din zona ce le-am vazut erau de prin aprilie(vezi aici ,post 2766-2767). S-ar utea sa fie tot asa si acum.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Deci sa inteleg ca va fi racordat DIRECT la A4? Posibil, ce sa zic, eu nu stiam asa. Eu stiam ca va duce in Poarta 10. Iar autostrada este in poarte 9, deci mai la nord. Poate s-a mai schimbat ceva intre timp...

ciprebbe

Arhitectul Radu Cornescu a schitat asta dupa ce a facut foto din zona:


Daca se va realiza asa eu zic ca nu e o idee rea.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Pai Dl Cornescu are informatii clare ca asa va fi? Ideea este ca acel "drum" facut cu rosu este IN PORT, iar in port nu intra decat camioane si masini "autorizate". Este enervanta lipsa de informatie din acest proiect.

Am scotocit mai bine si am gasit eu niste planuri cu podul (zona galbena din poza).



PS: am gresit eu portile, poarta 10 e la sud, nu la nord. :bash:

mitsu

Pai e foarte bine daca se face ca in schema de mai sus (cum spuneam, mi se parea normal sa fie exact asa). Si pare ca toate conexiunile, inclusiv podul, sunt la profil 2x2.

mitsu

Interesant ce se mai spune in documentatie:

"Lucrările aferente reţelei rutiere sunt:
-drumul portului în partea de Nord a Canalului;
Lungimea drumului este de 1140m. Drumul este proiectat cu 4 benzi de circulaţie, având platforma de 17m din care:
- partea carosabilă de 14m;
- două acostamente de câte 1,5m, din care pe 0,75m sunt consolidate cu aceeaşi structură rutieră ca şi pe partea
carosabilă. Rezultă o lăţime a structurii de 15,5m.
-drumul portului în partea de Sud a Canalului, având lungimea de 360m;
-prelungirea variantei ocolitoare Constanţa.
Proiectul variantei ocolitoare Constanţa are ca punct de racordare cu drumul portului km 21+614. Între acest punct şi drumul portului este o
distanţă de cca.50m. Pentru asigurarea legăturii acesteia cu drumul portului, a fost proiectat un sector de drum, cu secţiune tip similară
variantei ocolitoare (tip autostradă).
Intersecţia variantei ocolitoare cu drumul portului a fost proiectată cu ,,sens giratoriu".
-drumul de acces la poarta 7;
-parcări adiacente clădirii la poarta 7;
-parcări adiacente clădirii la poarta 10bis;3
-parcări în zona de acces la poarta 10bis;
-bretea de conectare cu DN 39, în lungime de 3,2km.
    Caracteristicile tehnice ale obiectivului de investiţii de utilitate publică sunt următoarele:
- Lungime pod + viaducte+drum = 2.400 m;
- Lungime bretea de conectare cu DN 39 = 3.200  m"

Stie cineva, se lucreaza ceva in zona?