IAR-111 | E-111 "Excelsior" | ARCA

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:48:07 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: celestron on July 19, 2015, 11:25:18 AM
A văzut cineva, ziariști, martori independenți, avionul Air Strato zburând?

Tot ce au este minunea asta de filmulet:

Ce vad este ca biata drona de-abia se tine in aer (desi e operata cu payload de zero) si nu e capabila sa ia altitudine sau viteza; practic de-abia mentine viteza imprimata de catapultor... De-aici pana la 8000 m si 3 m/s rate of climb e cale luuuunga; mai ales ca vorbim de propulsie solar-electrica... Alt film n-au mai pus in ultimele 6 luni, in conditiile in care teoretic trebuiau sa intre in productie de serie deja.

Sunt aproape sigur ca afacerea se va finaliza intr-o mare teapa, si compania lor americana se va incheia cu faliment chapter 7 si cu cumparatorii pierzandu-si banii si chinuindu-se prin tribunale.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

celestron

ARCA are si specificatii tehnice detaliate pentru Air Strato:

Citez:
Engine thrust at sea level - 6 x 20 kgf

Power source    
Installed power of solar cells - 2,800 W
Power generator for hybrid version - 5,100 W

Take-off speed - 54 km/h

Sursa: http://www.airstrato.com/en/explorer.html

Nici nu stiu sa minta.
Se vede imediat, aplicand relatia:

Puterea = Forta x Viteza

ca tractiunea totala a celor sase elici inmultita cu viteza minima, cea la decolare, da:

6 x 20 kg x 9.81m/s^2 x (54000m/3600s) = 17.658 kW

Air Strato nu are disponibili conform specificatiilor decit maxim 2.8 kW + 5.1 kW = 7.9 kW si lui ii trebuie minim 17.658 kW sa se mentina in aer!

Mai sunt neconcordante dar cea de mai sus sare in fata imediat, motiv pentru care am dat-o exemplu.

Habar nu au de fizica, de aeronautica. Incearca sa prosteasca oamenii aruncand pe un site niste date cu aparenta de caracteristici tehnice dar in fapt simple aiureli.

Ar trebui ca DNA-ul, daca mai vin in Romania, sa puna mana pe cei de la ARCA sa le faca un dosar pentru tentativa de inselaciune tinand cont ca cer inainte de livrare 30% din cei 140000 dolari pret pretins pentru avion (vezi: http://www.airstrato.com/en/Preorder_information.pdf).

perfidus

"Popescu faced 13 counts of fraud, five counts of embezzlement, and one count of forgery, according to an online arrest report. Popescu was arrested in Jonesboro, Georgia on Nov. 8 and then extradited to Dona Ana County, New Mexico. He was released on bail on November 28, 2017 and was awaiting trial.[29][30]

In mid-May 2018, criminal charges were dismissed by a grand jury, after 14 hours of testimony and questioning.[31]

According to Popescu, it is not yet clear whether ARCA will remain in the USA or New Mexico."

Sursa: https://en.wikipedia.org/wiki/ARCAspace
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat