News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

get

Care este cea mai scurtă distanță între doi baroni ?
O autostradă !

dr4qul4

baronii adevarati au elicopter  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Tavi

Bine, atunci o autostrada suspendata  :lol:

savagedanyro

Dedicatie pentru Ionut si Bogdymol :) :) :)

Masa in mijloc . "oficilitati" mari si mici + SOBORUL OBLIGATORIU !!!!







Detalii mai jos


http://www.vestic.ro/articol_34008/podul-peste-mures-pecica-sanpetru-german-a-fost-inaugurat.html
TIMISOARA 2021 !

Ionut


reed

 :lol:
sa ne fereasca Ăl' de sus de gropi

savagedanyro

TIMISOARA 2021 !

MHN

#1222
Quote from: vancouver on December 09, 2013, 10:03:19 PM
[...]

@Celor care iau apararea miticanului de pe trotuar:

In România oare inca nu a ajuns vestea ca BORDURA SEPARA ZONA PE CARE AU VOIE NUMAI PIETONII DE ZONA PE CARE AU VOIE NUMAI MASINILE?
Daca ai voie sa parchezi si pe trotuar, atunci pentru ce mai facem BORDURI? Aaaaaa, am vazut borduri in alte tari si hop si noi :bash: ... ca si cu panourile VMS pe autostrazi. Asta, e ... o inteligenta prea sclipitoare ca sa poata sa inteleaga cei din alte tari....
Cheltuiti fratilor banii pe borduri, ca va permiteti, dar apoi lasati masinile pe trotuar, ca si cand nu ar exista bordura  ...
@ vancouver, ce legatura au bordurile cu VMS-ul, pardon ITS-ul?! Am impresia ca te referi la ITS, insa iarasi le confuzi (adica tu te gandesti de fapt la intreg sistemul, dar te referi doar la afisaje)
In fine, comparatia ta este exagerata.

Altfel, pentru a fi clar, nu sustin parcarea vehiculelor pe trotuar sau peste borduri. Din pacate, legea se aplica prost sau nu se aplica.

Ionut


Ionut


ciprebbe

Inca nu s-a scos taxa, doar vor sa o amane 3 luni...adica fix p....
Daca mergeau banii la autostrazi nu era asa mare tamtam, dar asa fara a avea un fond in care sa ii colectezi separat si sa ii dai la CNADNR plus recunoasterea in public a plagiatorului ca va redirectiona banii la alte ministere , vedem ca lumea se revolta pe buna dreptate.
E un joc care pe care
Cate zile ii mai tine pe patroni sa tina tirurile pe minus (in curand se vor epuiza stocurile din magazine si incepe lumea sa urle ) si bravii nostrii conducatori care vor ca, combustibilii romanilor sa fie mai scumpi decat a europenilor ( nici nu are rost sa raportam la salarii)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dr4qul4

cred ca va fi mult mai greu pe Comarnic -Brasov. Jepii sunt mult mai abrupti decat valea aceea larga iar Valea Prahovei este mult mai populata iar constructiile sunt puse haotic, fara sa fie respectate toate regulile.
La nemti probabil ca planurile au fost exacte  :)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

#1228
Quote from: MHN on December 11, 2013, 08:30:26 AM
@ vancouver, ce legatura au bordurile cu VMS-ul, pardon ITS-ul?! Am impresia ca te referi la ITS, insa iarasi le confuzi (adica tu te gandesti de fapt la intreg sistemul, dar te referi doar la afisaje)
In fine, comparatia ta este exagerata.

Altfel, pentru a fi clar, nu sustin parcarea vehiculelor pe trotuar sau peste borduri. Din pacate, legea se aplica prost sau nu se aplica.


Legatura este asa:
- românul a vazut panouri VMS in alte tari - hop sa puna si el, desi n-a inteles mai nimic din MOTIVELE instalarii sistemului in vest, si ca atare punerea in practica e o aberatie - doar partea de "glamour" e buna, adica ne putem LĂUDA că avem panouri electronice
- românul a văzut borduri în alte țări, dar de asemenea nu le-a înțeles rolul (de demarcație STRICTĂ între carosabil și trotuar). Dar a aplicat copy-paste.... In schimb a venit cu LEGI, repet LEGI, care permit parcarea pe trotuar.... daca e loc suficient ... auzi aberatie.

Așadar prostia se reflectă în egală măsură în cele 2 exemple.

Mai lămuresc o dată cu bordurile: acolo unde acestea sunt IGNORATE PERMANENT si masini circula sau parcheaza peste ele, S-AU CHELUIT BANI INUTIL CU MONTAREA BORDURILOR. Asta e problema mea. Daca tot suntem asa de prosti, incat nu putem trimite permanent din oră în oră un echipaj de politie să amendeze toate masinile parcate incorect pe strada X, de ce suntem asa de deștepți si mai instalam borduri? Numai din dorința de a arăta TEORETIC la fel ca alții? Iar practic arătăm haotic și neîngrijit.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog