News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

udar

Quote from: Ionut on April 07, 2012, 04:34:30 PM
@valexandru: eu asa tin minte de acum 10 ani cand am luat permisul, asa scria parca in lege. Si cumva e logic sa nu parchezi fix langa trecere sau fix langa intersectie pentru ca reduci drastic vizibilitatea celorlalti soferi (pietonii oricum nu prea se uita cand traverseaza mai ales daca sunt pe zebra). Acum chiar nu mai stiu ce scrie in lege...

@delacroix: multumesc pentru poze, foarte faine! Sunt cumva facute in Franta prin Alpi?

@udar: esti din acelasi oras cu valexandru? El parca e din Rm Valcea. :)

nu, eu sunt din Timisoara

nenea_hartia

Apropo de Autogrill: dar avem şi la noi, la Dragodana (în judeţul Dâmboviţa, pasionaţii de mici ştiu unde este :lol:). Păcat că n-a văzut încă primarul Piedone, că făcea şi el.  :bash:




Ionut

What the :o

Ce e frate cu muntele ala de pietre?! Are vreo 4 metri inaltime parca! Este buncar atomic acolo? Asta chiar e o premiera, le dam clasa celor de la Autogrill cu spatiile lor de servicii penibile. Sa ia aminte cum se face un spatiu de servicii.

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

SF curat. Unele portiuni sunt chiar hilare, nu se justifica. E un vis umed interesant. :D

valexandru

#20
Quote from: Ionut on April 11, 2012, 12:13:29 PM
SF curat. Unele portiuni sunt chiar hilare, nu se justifica. E un vis umed interesant. :D
+1!
   Baia Mare-Borsa-Campulung Moldovenesc drum express? Pe bune? Asta nu ca ar fi inutil , mi s-ar parea si in plus. Nu se justifica si in plus strica si zona! Cine vrea sa ajunga in Moldova sa utilizeze Autostrada Baia Mare-Dej-Bistrita-Dorna Candrenilor-Suceava :ohno: (Se pare ca m-am molipsit si eu  :lol: ) . La fel si pentru drumul express Bistrita-Sighetu Marmatiei, cine vrea sa ajunga acolo, din Bistrita sa utilizeze autostrada Dej-Baia Mare , iar de la Baia Mare (poate) sa existe un drum express pana la Sighet. Totusi autostrada Baia Mare-Suceava se merita construita , zic eu, sau macar portiunea dintre Bistrita si Suceava.
   Si mai exista si alte multe exemple de portiuni (vorba lui Ionut) hilare...

P.S.  Daca as fi rautacios as zice ca asta a fost un concurs intre ziaristi "Cine trage pe o harta a Romaniei cat mai multe linii rosii si albastre", iar harta asta a castigat.
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

delacroix

 Poate n-ati observat soseaua expres ce trece prin Rachitele.

bogdymol

Mie imi plac cel mai mult autostrazile / drumurile express paralele (vezi Timisoara-granita Ungaria sau Bucuresti-Giurgiu).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

valexandru

@ bogdymol La Bucuresti-Giurgiu se explica de ce.... Acum e 2x2 si probabil vor sa zica ca e drum express, iar autostrada Bucuresti-Giurgiu trebuie oricum contruita....
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

bogdymol

Banuiesc ca va intereseaza si pe voi care sunt avantajele si dezavantajele imbracamintilor rutiere rigide din beton de ciment rutier (BCR):

Avantaje:

  • atesta rezistente mecanice mari si se preteaza la drumuri cu trafic intens si greu
  • sunt rezistente la uzura si la actiunea agentilor atmosferici
  • au o culoare deschisa, o vizibilitate buna, circulatia desfasurandu-se corespunzator in perioade neprielnice (ploaie, noapte etc.)
  • la temperaturi ridicate si sub actiunea traficului greu nu sunt sensibile la deformatii de tipul făgașelor si văluririlor (adica vara nu se fac "șanțurile" alea din asfalt cand trece TIR-ul)
  • au un grad de rugozitate ridicat, prezentand siguranta in exploatare
  • nu sunt atacate de carburanti si lubrifianti (daca exista scurgeri de carburanti sau lubrifianti pe asfalt acestea ataca bitumul din asfalt si zona prezinta un risc mai ridicat de producere a gropilor)
  • permit folosirea in mai mare masura a materialelor locale
  • sunt realizate pentru durate de exploatare ridicate (20-30 ani) (am inteles ca sectorul de drum Orsova-Mehadia executat din beton in 1933-1938 e inca in exploatare - poate cineva confirma?)
  • necesita un volum de lucrari de intretinere foarte redus si cu cheltuieli mici
  • cheltuielile totale de executie si de intretinere pe perioada de exploatare sunt mai reduse decat la imbracamintile bituminoase (asfalt)
  • buna parte din defectiunile care apar nu deranjeaza circulatia normala a autovehiculelor
Dezavantaje:

  • cheltuielile initiale de constructie sunt relativ mari
  • posibilitatile de ranforsare a acestor imbracaminti impun tehnologii de executie complexe
  • existenta rosturilor transversale deranjeaza circulatia datorita colmatărilor in exces sau decolmatării rosturilor
  • defectiunile care apar datorita unor greseli de executie sau subdimensionarii structurii rutiere se elimina greu si cu cheltuieli mari
  • imbracamintea din beton nu poate fi data in circulatie decat dupa ce betonul atesta rezistente mecanice corespunzatoare (~75% din cele finale)
  • asigurarea conditilor normale de circulatie pe timp de iarna necesita metode de actionare dificile deoarece sarea ataca betonul
  • nu se preteaza la ameliorari progresive prin consolidari succesive
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

bogdymol

Încă 130 de bucăţi de autostradă, anul acesta VIDEO

Mergeti la video si vizionati de la minutul 1:00. Apoi vedeti asta.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Bogdan, eu zic ca sa le dai totusi un email prietenos si sa le spui ca sunt penibili. Chiar nu inteleg ce e asa greu sa pui sursa.

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

madad

Hai mai nu exagerati. Pana la urma scrie sursa Youtube.com (domeniul public)  :)

valexandru

Imi explica si mie cineva niste chestii?
1. Care sunt acei "primii 6,5km din autostrada Bucuresti-Ploiesti"?
2. La care "1km" se refera ca se va deschide din centura Arad?
3. De ce sunt asa de cretini si nu specifica ca aia face parte dintr-un sector important "Simeria-Orastie? Si de ce nu se bucura ca se face ceva , chiar daca e "autostrada intre 2 orasele"? Sa inteleg ca acei "distinsi" jurnalisti prefera ca domnul Nazare sa le paveze lor intrarile in vile?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"