News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dumbravaandrei

Sa fie intr-un ceas bun. Daca se aplica filosofia de ieri de la m.a.i, ar trebui sa avem rezultate frumoase
Ca la cate gogosi a servit cnair mt-ului si guvernului mai departe....

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/premierul-a-trimis-corpul-de-control-la-cnair-858153

Vice33

"News:Asteptam vremuri mai bune."

Englezii au o vorbă: "No news, good news..."

:drunk: :popcorn: :whistling: :cheers:

ioio_viola

din tolba de promisiuni:

http://www.ziare.com/economie/infrastructura/tudose-spune-ca-face-autostrazi-de-10-miliarde-de-euro-sa-putem-iesi-din-tara-1496832

Tudose spune ca face autostrazi de 10 miliarde de euro, sa putem iesi din tara

"Vom scoate Romania din zona in care a fost in ultimii 27 de ani, cu o autostrada de la Ungheni la Iasi, in zona Oituzului pana la Brasov, si de acolo sa se conecteze cu restul, sa putem iesi din tara. Apoi, un drum rapid sau autostrada care sa plece din Suceava spre Focsani, prin Buzau, pana la Bucuresti o parte si cealalta parte spre Constanta", a declarat Mihai Tudose, la Antena3.

Premierul a amintit si despre "o autostrada despre care nu s-a vorbit, care sa plece din Bucuresti - Craiova - Caras Severin - Timisoara".

"Si la sud de Carpati tot tara nostra este. Toate acestea sunt discutate cu BERD, cu Banca Mondiala si ne apucam de treaba. Am vobit si la Bruxelles, o sa vorbim si noi cu domnul presedinte Junker. Este vorba de 10 miliarde de euro. Intre timp, trebuie sa continue si sa incepem efectiv anul asta Brasov - Bucuresti, ca sa fie gata. Asta in domeniul infrastructurii rutiere", a mai spus premierul.

nicolaem

alta noua :

Tudose a trimis Corpul de control la Compania de Autostrazi pentru suspiciuni de frauda la constructia unor tronsoane de autostrada - surse Hotnews

se dau in gat intre ei

TibiV

Ionut,
pun aici pentru ca este mai vizibil, te rog sa muti tu postarea unde crezi ca se potriveste mai bine...

https://www.agerpres.ro/economic/2018/01/11/curtea-de-conturi-europeana-a-constatat-deficiente-pe-programul-jaspers-in-romania-si-alte-trei-tari-europene--34626

Quote
Curtea de Conturi Europeană a constatat deficienţe pe programul JASPERS în România şi alte trei ţări europene
2018-01-11 13:31:10

Curtea de Conturi Europeană (CCE) a constatat deficienţe în definirea obiectivelor principale ale programului JASPERS în patru ţări, printre care şi România, care au antrenat anumite probleme la nivelul activităţilor şi care prezentau un risc pentru asigurarea răspunderii de gestiune, se arată într-un comunicat de presă al instituţiei remis, joi, AGERPRES.

Auditorii au vizitat Croaţia, Malta, Polonia şi România, auditul acoperind perioada cuprinsă între 2006 şi sfârşitul anului 2016.

"S-a constatat că existau deficienţe în definirea obiectivelor principale ale JASPERS şi a rolurilor şi responsabilităţilor acestuia, care au antrenat anumite probleme la nivelul activităţilor şi care prezentau un risc pentru asigurarea răspunderii de gestiune. La începutul perioadei 2014-2020, JASPERS a început să ofere sprijin şi pentru proiecte majore aflate în întârziere, care au trebuit să fie reportate din perioada anterioară de programare, şi a încurajat statele membre să utilizeze pe scară mai largă asistenţa sa gratuită în cursul implementării proiectelor, chiar dacă niciuna dintre aceste posibilităţi de utilizare nu constituia o prioritate. Curtea a identificat deficienţe semnificative în ceea ce priveşte structurarea noii funcţii de analiză independentă a calităţii (IQR) pentru perioada de programare 2014 - 2020", menţionează sursa citată.

În opinia Curţii, faptul că aceeaşi persoană valida, atât analizele IQR, cât şi activitatea de consultanţă, a afectat independenţa analizelor de calitate realizate de JASPERS. A fost observat, de asemenea, un risc ridicat de lipsă de imparţialitate în relaţia cu funcţia consultativă a JASPERS.

"Asistenţa acordată de JASPERS a fost destul de cuprinzătoare, a contribuit la aprobarea mai rapidă a proiectelor şi, în general, a avut un impact asupra calităţii proiectelor majore auditate. Auditorii au constatat însă că JASPERS a avut un impact limitat sau nu a avut niciun impact asupra sferei, a rezultatelor sau a calendarului planificat de implementare a acestor proiecte. În perioada 2007 - 2013, Comisia a avut nevoie de mai puţin timp pentru a aproba proiecte majore dacă acestea beneficiaseră de asistenţă prin JASPERS. Cu toate acestea, s-a constatat că, în general, JASPERS nu a putut avea un impact asupra absorbţiei fondurilor UE. Această situaţie se explică în primul rând prin întârzierile de implementare survenite la nivel de proiect', informează Curtea de Conturi Europeană.

De asemenea, s-a constatat că, de-a lungul timpului, JASPERS a pus un accent din ce în ce mai puternic pe consolidarea capacităţii administrative a statelor membre. Impactul său asupra capacităţii administrative nu a dus însă la niveluri mai ridicate de independenţă faţă de asistenţa oferită. Autorităţile naţionale şi beneficiarii proiectelor au declarat că JASPERS avusese un impact pozitiv asupra capacităţii lor administrative, dar auditorii nu au identificat dovezi care să confirme dacă această îmbunătăţire se materializase într-adevăr.

'JASPERS nu şi-a direcţionat suficient asistenţa, lucru care a condus la un număr ridicat de intervenţii anulate şi suspendate. Concepută pentru perioada 2007 - 2013 şi prelungită ulterior, iniţiativa JASPERS nu dispune de obiective măsurabile clare care să indice dacă scopul său a fost atins', a declarat Oskar Herics, membru al Curţii de Conturi Europene.

Potrivit comunicatului, sprijinul regional JASPERS acordat de Comisie şi de Banca Europeană de Investiţii (BVB) trebuie să fie mai bine direcţionat.

'Curtea consideră că iniţiativa de 'asistenţă comună în vederea sprijinirii proiectelor în regiunile europene' (JASPERS - Joint Assistance to Support Projects in European Regions) a făcut posibilă aprobarea mai rapidă a proiectelor, dar nu a putut avea un impact asupra absorbţiei fondurilor UE. În opinia Curţii, sprijinul acordat prin JASPERS ar trebui să fie mai bine direcţionat. Comisia Europeană şi Banca Europeană de Investiţii au creat iniţiativa JASPERS cu scopul de a furniza statelor membre care au aderat la UE după 2004 o consultanţă gratuită şi independentă în vederea pregătirii unor propuneri de înaltă calitate pentru proiecte regionale de investiţii de mare anvergură', informează Curtea de Conturi Europeană.

JASPERS este finanţat în comun de Banca Europeană de Investiţii (BEI), de Comisia Europeană (din bugetul UE) şi de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

^^ In lumea buna se fac astfel de analize si cand aparent treburile merg foarte bine. E de bun simt, atunci cand vrei sa lucrezi mai bine si mai eficace. Ai nostri se lauda atunci cand nu fac nimic sau treaba merge inapoi.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Zuy

Astăzi am făcut un drum Timișoara - Deva și retur. De la coborărea de autostradă și până la Săcămaș și retur o grămadă de "reisări" (depășiri pe linie contiuă, curbe, tot tacâmul).
Surpriză... În fiecare localitate erau comitete de "premiere" .  :D

La ce trafic era pe ambele sensuri singurul câștig al lor erau punctele de amendă.

NGC

Am o veste proasta, despre ceva ce s-a intamplat la sfarsitul anului trecut.

Mai astept pana maine pentru ca sa vad daca ne spun ceva oficial printr-un comunicat. Daca nu, va spun maine, desi vestea este intr-un fel deja publica.

reed

Hai NCG..da-ne motiv sa bem pe weekend

tom_sawyer

^ vezi in topicul de centuri

timisoreanul

Trebuie sa spun din start ca eu iubesc Romania si ma consider un patriot, dar ce s-a intamplat in ultimul timp, ma dezgusta profund, parca s-a depasit orice limita a bunului simt. Pornind de la intelesul semantic al notiunii, a face politica inseamna a te preocupa de binele cetatatii, iar politicienii sunt cei care se sacrifica pentru binele celorlalti. La noi politicienii sunt cei care ajunsi la putere isi rezolva propriile probleme (inclusiv cele penale) sau se capatuiesc. Si mai fac si declaratii prin care ne iau pe toti de prosti. Astept si eu (desi mi-am cam pierdut speranta) sa apara o noua clasa de oameni politici, care sa fie in primul rand responsabili si de buna-credinta, iar apoi sa mai fie si competenti. Parca toate domeniile din tara asta s-au reformat cat de cat, mai putin clasa politica, care nu e deloc departe de cea de dinainte de 1989, de asemenea preocupata doar de propriile privilegii. Evident ca la noi prioritatea 0 este sa ii aparam pe politicieni, acesti gingasi ghiocei de procurorii cei rai, care le tulbura traiul plin de huzur.
Si pentru ca suntem totusi pe un forum de infrastructura, vreau sa vad si eu ca iesim din amorteala asta, din lentoarea asta de melc in privinta marilor proiecte de infrastructura. Sa vad o legislatie mai buna, licitatii bine organizate si derulate, constructori seriosi, absorbtie de 100% pe fondurile europene, macar 100 de km de autostrada inaugurati anual. Pana reusim sa construim o autostrada, de la stadiul in care este un proiect si pana la finalizarea ei, la noi dureaza o eternitate, Mai nou, chiar cand avem autostrazi ce pot fi inaugurate, din motive oculte si pentru a nu-si asuma vreo raspunderii, factorii de decizie refuza sa le deschida. Sincer, daca as avea vreun accident pe un DN paralel cu o autostrada circulabila dar inchisa, le-as cere despagubiri.
Sa se gandeasca totusi acesti politicieni ca, atunci cand nu zboara cu elicopterele, chiar ei insisi, sotiile, copiii sau parintii lor pot fi victime ale accidentelor rutiere cauzate de infrastructura deficitara. Si aceasta infrastructura este cea care franeaza dezvoltarea economica a Romaniei, afectand nivelul de trai al tuturor.
In prezent cand incepi sa traversezi Valea Oltului, pe un drum sufocat de trafic care in cativa ani se va bloca complet, trebuie sa iti faci trei cruci, sperand ca nu vei fi lovit de vreun tembel. E normal, intr-o tara din UE, in 2018, anul centenarului marii Uniri, ca noi sa nu avem o autostrada completa de la vest la est si de la nord la sud?
Parca totusi e prea mult.

NGC

@TibiV: Nu am cum sa iti transmit asta altfel, dar vezi ca nu mai ai loc in Inbox pentru mesaje. Fa un pic de curatenie, ca altfel nu putem sa iti scriem. :p

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cristi5

Eu cred ca Clujul merita un transport prin albia raului, ca la Viena:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=264.msg104057#msg104057

Exproprieri f putine si ar rezolva mare parte din problemele est-vest, inclusiv park&ride la Gilau etc.

Ma gandesc sa scriu un articol pt ceva ziar din Cluj pt promovarea ideii, cred ca o astfel de solutie ar fi mult mai ieftina decat metrou (fie si pt ca de la Clujana la Someseni/Apahida/Jucu foloseste CF normal)