News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Azi a fost putina ceata in Bucuresti. Atat de putina incat vedeam perfect stopurile (cele normale) masinilor de  la 1km distanta (de la Vitan vedeam masinile de pe pasjul peste Splai).
In fata mea mergea unul cu ceata aprinsa. I-am atras atentia dupa ce m-a chiorat 1km si el zice "stiu ca e aprinsa, doar e ceata afara"....

Dar macar a oprit-o imediat.

Oare nu stiu eu sa interpretez legea? Sau unii citesc si nu gandesc?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adi

situatia cred/sper ca e inteleasa de multi soferi , dar interpretarea legii poate este subiectiva... da azi in Bucuresti a fost ceata, conform ANM. Daca ANM zice ca e ceata atunci colegul participant la trafic a procedat corect!

PS:si eu am oprit de cateva ori langa cei din fata si i-am rugat frumos sa opreasca "farul rosu genovez"  ca se vad si stopurile normale

dr4qul4

Legea poata sa fie cum vrea ea, dar logica? Nu mai avem minte sa gandim?
Sau facem ca ala cu bariera care vede ca vine trenul si el face manevre in loc sa se infiga cu botul intr-o bariera. Tu ce faci, zgarii masina sau stai sa te calce trenul?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

In oras (in ideea in care strada e luminata), acea lumina nu isi are rostul.
Oricata ceata este, vezi masinile. Oricum viteza este mica.

dragos76

Eu știam că legea spune că trebuie/poți folosi acest lumini (faruri sau stopuri) în condiții de ceață densă. Acuma, e drept că o astfel de formulare e cam subiectivă, dar totul se reduce la bun simț la o adică. În oraș sau la mers în coloană chiar nu ai de ce să le folosești. Pe când eram începător am mai uitat de ele pornite în astfel de situații, dau un bliț scurt din spate mi-a adus aminte de ele, și am rezolvat rapid.

Dar am întâlnit și extrema cealaltă, când pe ceva forum am văzut păreri foarte vehemente că la semafor e o chestiune de nesimțire să ții mașina oprită cu frâna de picior, că "agresezi vizual" pe cel din spate din cauza stopurilor aprinse, și că ar trebui să folosești doar frâna de mână :)

voicul

Eu pun pe N ca sa nu obosesc, dar am fost si eu orbit de unele stopuri cu LED-uri. Posibil sa fi fost mai obosit, dar intradevar este enervant.
Dar la mine cred ca sunt 10 - 20 de cazuri de genul asta in ultimii 10 ani.

rizzuh

Continui discutia din topicul Centuri Rutiere cu un "rant":

Quote from: rizzuh on January 09, 2018, 11:35:26 AM
Am vazut partea cu "Elaborarea Documentației Suport pentru Cererea de Finanțare", dar nu inteleg ce inseamna "Completarea Studiului de Fezabilitate". Ce se completeaza? De ce se completeaza, mai ales dupa ce s-a inceput constructia efectiva? De ce sunt in acelasi contract? ???

Jur ca CNAIR are un template Word pentru comunicate, unde nu face decat sa dea copy-paste la numele "proiectului", care de multe ori nu are nicio legatura practica cu pentru ce este contractul, la numarul contractului, a furnizorului, si gata, habemus comunicatus. Case in point:

QuoteCOMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. în calitate de Autoritate Contractantă/Beneficiar, pe de o parte și S.C. ALPHACONSULT &ENGINEERING S.R.L., în calitate de Prestator, au încheiat în data de 28.12.2017, Contractul de Servicii "Elaborarea documentației suport pentru Cererea de Finanțare pentru "Autostrada Brașov-Târgu Mureș-Cluj-Oradea, Sector 3 Gilău-Borș+Finalizarea Lucrărilor la Nodul Gilău și Conexiunea dintre Secțiunea 2B cu Subsecțiunea 3A Drumul de legătură Centura Oradea (girație-Calea Sîntandrei)-Autostrada A3 (Biharia)"", nr. 101236.

Pentru ce bucatica din A3 mai exact este asta? Cine dracu vine cu numele astea de proiect? Avem 3 lucruri distincte:

  • Sector 3 Gilău-Borș
  • Finalizarea Lucrărilor la Nodul Gilău
  • Conexiunea dintre Secțiunea 2B cu Subsecțiunea 3A Drumul de legătură Centura Oradea (girație-Calea Sîntandrei)-Autostrada A3 (Biharia)

Cu "+" si "și" intre ele. Pentru ca virgula nu era suficienta. :lol:

Oare nu era mai simplu asa: A3 Sector 3 Gilau - Bors, finalizarea lucrarilor la Nodul Gilau si Drum de legatura Centura Oradea - A3.

reed

Au inceput sa se bage si in parcuri nationale din 2017 ...din pacate traim o puternica drama nationala.


dumbravaandrei


Vice33

"Nea purcică" care a fost prezent în haină neagră, cel din mijloc care se uită la cameră...prezent la "decepția" pe lotul 3 al A10 care tot dadea ordine, este Dorel Călinescu, un șmecher din CNAIR care e graș ca un porc, impertinent, orgolios, din ce spun persoane care îl cunosc și care "papă" bine de la bugetul statului peste 11.000 de lei lunari!!

QuoteDirectorii din Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România au lefuri de 10.000 – 13.000 de lei pe lunăPe locul șapte, după valoarea remunerației lunare, este Dorel Călinescu, director Direcția Calitate, cu un salariu de puțin peste 11.000 de lei/lună. Aurel Bălăjel, director Direcția pentru Siguranța și Monitorizarea Traficului Rutier se află pe locul opt cu un salariu de peste 10.000 de lei/lună.
Locul nouă este ocupat de Emil Rusoiu cu o leafă de aproximativ 10.600 de lei/lună, iar ultimul din Top 10 este Ștefan Ioniță, director Direcția Implementare Proiecte DN și Poduri, cu un salariu de 10.500 de lei/lună.
Sursa: http://www.sursazilei.ro/topul-salariilor-%E2%80%9E%C8%99mechere%E2%80%9D-din-cnadnr/

Uitați-vă la el ce față de orâtanie și de mafiot are...cum să fii competent cu așa oameni în CNAIR??

nicolaem

PM Tudose azi pe la tv:
   - proiectul de autostrada Sibiu Pitesti e foarte prost facut
   - Stroe a negociat la Londra cu BERD finantare pt autostrada "Iasi-Bacau-valea Oituzului-Brasov"
   

cutter

Quote from: Vice33 on January 10, 2018, 06:25:58 PM
"Nea purcică" care a fost prezent în haină neagră, cel din mijloc care se uită la cameră...prezent la "decepția" pe lotul 3 al A10 care tot dadea ordine, este Dorel Călinescu

Un imbecil notoriu care propunea senin (și la modul serios) ca autostrada Sibiu-Pitești să se facă pe aliniamentul căii ferate Vâlcele-Vâlcea. Niciun argument (de ex. despre gabaritul tunelelor de cale ferată sau viaductelor) nu-l clintea din convingerea că e o idee genială.

Parcă fusese dat afară/schimbat acum vreo 2 ani, a revenit?

TibiV

Prostia (si forma sa maxima, imbecilitatea) NU sunt considerate boli mentale...

Asdar...  :((
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

^^@Vice33 - salariile alea erau din 2014, fii convins ca acum au mai mult, in special Ionita care sa descurcat pentru ca a fost competent cat timp a lucrat la Directia Implementare proiecte DN si Autostrazi .

PS. Nici pe departe sa incerc sa-i iau apararea cumva, dar nu e un lucru bun sa judecam persoane dupa infatisare. Zic si eu asa din fairplay.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Vice33

#9869
Infatisarea spune multe despre caracter, mai ales al unei priviri "fioroase, reci, si sictirite" cum este al lui "nea Purcică"...

...sau să luăm de ex. atitudinea "domnului" Alin Șerbănescu, care uneori la TV apare ca și cum ar fi, rupt de oboseală, total aerian, amețit (de atâtea accidente de pe DN-uri) sau chiar...gânditor la câte prostii trebuie să spună oficial.

Să nu uităm că la conferința de presă a CNAIR din decembrie, la un moment dat se vede cum se abține să râdă în hohote, abia se putea abține să râdă...nu știu de la ce i-a venit dar uneori îl aseamănă cu un drăgălaș animăluț denumit științific "Spermophilus citellus" (îl găsim și pe plaiurile noastre mioritice).