Author Topic: Parcare  (Read 1493964 times)

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

flashu74

  • Officer
  • ***
  • Posts: 104
  • Karma: +328/-1
Re: Parcare
« Reply #9735 on: December 06, 2017, 12:44:05 AM »
TibiV, cred ca gandim asemanator. Expunerea ta este mai exacta ca a mea. Pacat ca la acel nivel se gandeste asa de scurt, in loc sa se vada ca o autostrada care ne apropie de bunastarea occidentului ne costa de fapt o treime din pret.

Calin

  • Officer
  • ***
  • Posts: 111
  • Karma: +58/-46
Re: Parcare
« Reply #9736 on: December 06, 2017, 02:39:19 AM »
Mare pierdere a poporului nostru,disparitia MS Mihai I ! Bunul Dumnezeu sa-l odihneasca in pace si sa ocroteasca poporul nostru !

mihaihedes

  • Toddler
  • *
  • Posts: 2
  • Karma: +1/-0
Re: Parcare
« Reply #9737 on: December 06, 2017, 07:10:05 AM »
Partea financiară nu se rezolva integral la sfârșitul lucrării. Cu siguranță nu au de plătit mai mult de 20-30% din valoarea totală așa că nu cred că are legătură cu deficitul bugetar. Cred că vor să le deschidă la o dată apropiată de lotul 4 ( e jenant sa deschizi 12km, parca suna mai bine 28km . Amintiți-vă că ponta a deschis un lot neterminat(sunt aproape sigur că ar fi mers chiar el personal la montat de parapeți pe Cunța - Săliște de pe A1 numai să o poată deschide) e chiar prostie politică. Nu au ei coșmaruri din cauza deficitului bugetar, fiți liniștiți nici în bască nu-i doare.
« Last Edit: December 06, 2017, 07:13:16 AM by Ionut »

TibiV

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 7.882
  • Karma: +2694/-556
Re: Parcare
« Reply #9738 on: December 07, 2017, 08:12:15 PM »
Păi dacă o luam asa... avem si muzeul... Este gata si chiar recepționat. Tara incredibilă avem cu 8,7 km gata, cu recepție semnată dar care nu sunt folosiți, și 12,45 km care pot fi folosiți (ma rog, vreo 9) dar care nu au recepție făcută. Noaptea minții.

Pentru ca nu avem topic de "aberat pe forum"... ;)
Asta este exact ca bancul de acum vreo 40 de ani...

Invatatoarea le spune copiilor sa mimeze un cantec....

Gigel arunca calimara de perete...
-Ce cantec este ala, Gigel ?
- "Un albastru infiniiiiit"

Bula incepe sa isi care pumni in cap si sa isi dea singur palme...
-Ce cantec este ala, Bula ?
- "M-am nascut in Romaniaaaaaaaa!...."
« Last Edit: December 08, 2017, 08:58:43 AM by TibiV »

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.476
  • Karma: +2819/-585
Re: Parcare
« Reply #9739 on: December 08, 2017, 08:06:16 AM »
Țiriac vrea să înnoiască flota de mașini pentru demnitari cu 3 autovehicule blindate
care să reziste la explozii ușoare și atacuri cu arme de foc


Țiriac Auto a depus singura ofertă la licitația organizată de Serviciul de Protecție și Pază (SPP) pentru cumpărarea a trei autovehicule blindate pentru transportul demnitarilor, din care două vor fi pentru oraș, contractul fiind estimat la 4,96 milioane de lei, inclusiv TVA. Cu un motor de minimum 500 CP, autoturismele de oraș vor fi tip berlină, în 3 volume, cu 4 uși și 4 locuri, tapițerie din piele și vopsea metalizată. Lungimea vehiculelor va fi de minim 5,2 metri, iar lățimea – minim 1,85 metri. Ofertele vor fi deschise la începutul lunii decembrie. Vehiculele vor fi livrate în termen de 13 luni de la atribuirea contractului.

Profit.ro
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție 09.01.2018) | A10 lot 4 (nu se deschide in 2017)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 159,465 km A și 121,115 km DX

nicolaem

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 446
  • Karma: +158/-197
Re: Parcare
« Reply #9740 on: December 08, 2017, 12:27:04 PM »
ZF: "Buget 2018. Bugetul „pierde“ 9 mld. lei din impozitul pe venit, dar „câştigă“ 20 mld. lei la contribuţiile de asigurări sociale"
 
Asta doar daca mai exista cineva care se intreaba care e utiliatea trecerii contributilor de la angajator la angajat.
Pacat ca afectate vor fi investitiile in primarii. Ei sunt singurii care au de pierdut prin "reforma"

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 5.355
  • Karma: +2481/-1101
Re: Parcare
« Reply #9741 on: December 08, 2017, 12:44:34 PM »
mai pierd si cluburile de fotbal obisnuite sa intre in insolventa in loc sa plateasca contributiile.
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra

adiarc

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.693
  • Karma: +2444/-335
Re: Parcare
« Reply #9742 on: December 08, 2017, 07:25:40 PM »
Iar investițiile strategice ( acelea reale,la sf.de an,nu aberațiile apărute la inceput in buget ),vor fii iarasi ,la cel mai mic nivel din ultimii...13 ani...sa fie cu noroc...

cristi5

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.871
  • Karma: +804/-137
Re: Parcare
« Reply #9743 on: December 09, 2017, 03:31:05 AM »
Autocarul copilariei, Mercedes O302 fabricat de Iran National. Design in stil Bauhaus



Fata de autocarele romanesti sau est-europene, era un mare lux. Abia asteptam sa plecam intr-o excursie cu scoala, ca stiam ca din asta trimite ONTul Pacat ca cel din video n-a pastrat culoarea albastru ONT

Ce ma impresiona ca copil era sigla Mercedes Benz de deasupra radiatorului (deci nu "volanul" mare de pe radiator, ci sigla de deasupra). Fata de logo-urile comuniste, inspira respect si calitate. Parca acelasi simbol era in centrul volanului. Interesanta si sigla IranNational din spate, cu animalul de tractiune, bine facuta dar dadea o senzatie de lumea a treia.

Exista si un tip de microbuz, de aceeasi provenienta si cu aceleasi simboluri.

cristi5

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.871
  • Karma: +804/-137
Re: Parcare
« Reply #9744 on: December 09, 2017, 04:01:54 AM »
IranNational fabrica sub multiple licente, inclusiv Dacii Logan. Dar ei au facut "Dacia" Iranului, Paykan, bazata pe un model britanic din anii 60, Hillman Hunter

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Paykan

Un blog fascinant cu acest model, poze din toata tarile unde a fost produs sub licenta, dar mai ales din Iran
http://www.paykanhunter.com/?m=0

Exact ca Dacia, iranienii au produs acelasi model din anii 60 pana in 2005, iar ultima camioneta a fost produsa in 2015!!!! Suna cunoscut?

Iranienii au continuat in ciuda tuturor vicisitudinilor. Firma originala a fost cumparata de Chrysler, apoi de Peugeot. Ei au adaptat motorul de la Peugeot si au continuat. Apoi a venit revolutia islamica in 1979. Au continuat. A hotarat ayatollahul sa se faca numai versiuni simple si albe. S-au facut albe, era tot Teheranul plin de acelasi tip de masina, de aceeasi culoare. Iranul fiind sub embargo, banuiesc ca nu existau multe optiuni.

Inainte de revolutia islamica a primit si Ceausescu una, de la sahul Iranuluu. Acum rugineste prin Bucuresti

https://playtech.ro/2017/masina-ceausescu-abandonata-bucuresti/

Hory1987

  • Knight
  • Ambassador
  • *
  • Posts: 497
  • Karma: +285/-57
Re: Parcare
« Reply #9745 on: December 09, 2017, 11:06:38 AM »

voicul

  • Hero
  • *
  • Posts: 997
  • Karma: +141/-306
Re: Parcare
« Reply #9746 on: December 09, 2017, 02:49:20 PM »
Mult prea inventivi hotii si de asta merita sa public:

Metodă inedită de furt din mașini, cu ajutorul PET-urilor

Inventivitatea hoților din autoturisme depășește, de cele mai multe ori, imaginația oricui. Chiar și pe cea a șoferilor, care pot deveni oricând victime. O demonstrează un caz petrecut în această săptămână în Baia Mare când o femeie a rămas fără bunuri de 8.000 de lei, furate din propria mașină. Ca să dea lovitura, hoții au folosit o sticlă legată cu un șnur de roata autoturismului.


http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/justitie/metoda-inedita-furt-cu-ajutorul-flaconului-842492
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

cristi5

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.871
  • Karma: +804/-137
Re: Parcare
« Reply #9747 on: December 11, 2017, 11:50:36 AM »
A civiliza un sofer nu se face prin ai oferi drumuri, daca luam de exemplu A 1 zona din Arad pana la frontiera 90% din soferi circula pe banda 2 de ce?

Am pus si eu intrebarea asta si mi sa raspuns, daca nu vine nimeni din spate de ce sa nu merg pe banda 2, OK dar daca vi in spatele lui si nu se muta ca nu vrea el, ce faci? acolo se va depasi pe interior ceea ce aici in Suedia ar fi zburat direct carnetul, in Romania nu.

Deci a civiliza soferul inseamna al forta sa respecte legea iar cand va respecta legea atunci va avea o conduita buna in trafic cu respect fata de parteneri la trafic (nu cu aceasta infatuare de astazi)

Pot sa-ti spun ca intre Stockholm si Södertälje (autostrada cu 4-3-2 benzi pe sens) politia a saltat intr-o zi zeci de carnete pentru ca lumea nu revenea pe banda 1 si era libera.

Nu putem cere soferului roman care nu a vazut autostrazi in viata lui decat in filme americane, sa invete peste noapte. Ce mi se pare cel mai grav e ca oamenii opresc pe banda de urgenta la un picnic... API are un rol si in educarea soferilor. Vedem ce urmeaza.

Cat despre respectarea legii, poate mergem odata impreuna in trafic in Stockholm sa numaram cati nu respecta legea. Eu cred ca diferenta majora intre traficul romanesc si cel suedez nu e la respectarea legii, ci la infrastructura, care in Suedia e generoasa si clara. Uita-te cum e marcat fiecare sens giratoriu, fiecare insula astfel incat sa evite coliziunea din greseala soferului. Marcajul langa o insula mediana ajunge intotdeauna in dreapta insulei, te ajuta s-o ocolesti chiar daca n-ai observat-o! In Romania o multe marcaje duc fix spre centrul insulei,  sau marcajul e indreptat fix spre centrul sensului giratoriu... Nu mai vorbesc de indicatoarele despre directia unde duce fiecare banda, instalate cu sute de metri inainte. In Romania daca nu cunosti orasul si n-ai GPS esti fiul ploii, uneori si marcajele dintre benzi sunt sterse. Noroc ca uneori te ajuta partenerii de trafic daca vad ca esti din alt judet.

Cand ai calea de rulare lata de 6 m pe drum limitat la 50 cum am eu in drum spre casa (toti, dar absolut toti merg cu cel putin 60) , poti sa mai gresesti, sa mai incalci legea, poti si sa te uiti un pic in telefon ca te trezeste din reverie marcajul rezonator. Numai la treceri de pietoni trebuie sa fii atent, de-aia e drumul limitat la 50 ca au murit cativa pe treceri, cu legea-n mana, ca in Romania. Sigur, chiar daca nu e respectata, legea are importanta: au scazut limita in oras la 40, si acum lumea nu mai merge cu 60 ci cu 50-55.

Si inca ceva, in Romania lipsa infrastructurii, sau limitarile de viteza aiurea (cum e 30 pe DN), reduc mult respectul fata de lege. Ce sa mai vorbim de un drum prost marcat ca DN2 unde ai un acostament care legal nu e banda, dar unde trebuie sa te retragi ca altfel te depaseste TIRul prin dreapta si bizonul prin stanga, etc. De-aceea activez pentru drumuri mai clare si predictibile, cum e 2+1 alternativ.

dumbravaandrei

  • Hero
  • *
  • Posts: 872
  • Karma: +278/-104
Re: Parcare
« Reply #9748 on: December 11, 2017, 02:16:19 PM »
Ce sa mai vorbim de un drum prost marcat ca DN2 unde ai un acostament care legal nu e banda, dar unde trebuie sa te retragi ca altfel te depaseste TIRul prin dreapta si bizonul prin stanga, etc. De-aceea activez pentru drumuri mai clare si predictibile, cum e 2+1 alternativ.

Cand mai  vii prin tara? Te scot la o excursie pe DN11,  putem devia si pe DN2E si alte 2 excursii pe DN29C si DN29D (pe dn 24C mergem doar pana in coada lacului, mai departe nu, ca am automobil nu TAB - valabil si spre Iasi). Ar fi interesant si un DN24A daca te-or tine nervii.
Dupa aia mai vedem de unde trebuie sa venim defapt in materie de siguranta si securitate rutiera.

Nadlac - Munchen - 8 ore, legal (900 Km) | Brasov - Nadlac - 6 ore, Ilegal (470 Km)
Satu Mare  - Munchen - 11 ore, legal (1100 Km) | Satu Mare - Iasi - 9 ore, Ilegal (500 km)
Brasov - Mangalia - 4,5 ore, legal (430 Km) | Brasov - Dorohoi - 7 ore, Ilegal (380 km)
Infrastructura, frati si surori!

B.Robert

  • Junior
  • **
  • Posts: 51
  • Karma: +44/-4
Re: Parcare
« Reply #9749 on: December 11, 2017, 06:12:49 PM »
Sigur ca pe DN se face coloana pt ca orice vehicul lent combinat cu o serpentina sau o trecere la nivel rezulta in coada. Cu masina mica vei ajunge oricand din urma o coada! La aproape orice ora pentru ca e drum de tranzit, nu mai e un DN secundar. Dar daca stai un pic pe marginea drumului vezi ca intre coloane sunt pauze de cateva minunte pe fiecare sens. Poti in timpul mersului sa masori timpul intre doua coloane (nu vehicule izolate) pe sens opus, si inmultesti cu 2 (presupunand ca vitezele sensurilor sunt cam la fel), si afli pauza dintre coloane, dar nu pe sensul tau...

Cand nu vei mai vedea astfel de pauze (ca pe Valea Prahovei intr-o zi "buna") atunci drumul se apropie de capacitate maxima. Se mai pot inghesui vehicule prin scaderea vitezei.

Asta as vrea sa calculam, anul in care se va "umple" DN cu o crestere anuala de trafic normala sau majora.
Am mai vazut ideea asta in posturi de ale tale si tare mi-e frica sa nu o imprumute unii ca uite dom'le ca se mai poate sta asa.
Cred ca in teorie ai dreptate si probabil sunt destule calcule/formule sa iti sustina ideea.
Dar cu practica ce facem? Eu cand merg pe acolo conduc din A in B, nu stau pe margine sa vad cate pauze sunt intre coloanele de masini. Ce am eu nevoie ca sofer (autoturism mic, de marfa, persoane etc) este sa ajung cat mai repede si in siguranta fara prea multe obstacole in drum. Daca stau intr-o coloana pe un drum virajat si stricat, iar la fiecare depasire exista un grad mai mare de risc atunci cu siguranta nu e in beneficiul nicicui, chiar daca dupa coloana in care sunt urmeaza o pauza mica pana la urmatoarea.