Author Topic: Parcare  (Read 1549048 times)

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

marinul

  • Knight
  • Senior
  • *
  • Posts: 274
  • Karma: +217/-12
Re: Parcare
« Reply #9705 on: November 27, 2017, 01:12:19 PM »
atunci peste punga pui si niste coltari



 :lol:

andrei@buc

  • Officer
  • ***
  • Posts: 101
  • Karma: +56/-43
Re: Parcare
« Reply #9706 on: November 27, 2017, 02:45:09 PM »
slips, trips and falls. sa vii intr-o zi cu pungi pe bocanci si sa vezi 2 saptamani dupa aia toolbox meeting in fiecare dimineata pentru normele de protectia muncii  :lol:

frunzaverde

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.529
  • Karma: +1561/-185
Re: Parcare
« Reply #9707 on: November 27, 2017, 04:30:36 PM »
Da cu sacose/saci de plastic pusi peste incaltari, nu merge sa intrii in santier?

Noroaiele alea aluneca incredibil; chiar si alea in care te scufunzi aluneca... Pe urma, accesele nu sunt neaparat usoare, mai ales daca vrei sa ajungi undeva unde se vede bine. De exemplu, la LD3, a trebuit sa parcam la marginea unui drum, sa urcam un rambleu de cale ferata si sa traversa CF-ul, sa coboram rambleul si apoi sa urcam pe rambleul autostrazii vreo cativa metri buni, pe o panta destul de serioasa. Mai si burnita. Prefer sa-mi murdaresc bocancii decat sa alunec sa-mi rup gatul - bocancii se curata cu apa si sapun (si-s bocanci de santier, se curata usor). Gatul se repara cu mare dificultate.

pariu ca roklee e in stanga si frunzaverde in dreapta... :)

Corect!
« Last Edit: November 27, 2017, 04:32:33 PM by frunzaverde »

ddfab

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 628
  • Karma: +1443/-15
Re: Parcare
« Reply #9708 on: November 27, 2017, 09:31:31 PM »
nu de alta, dar pantalonii cu dunga rosie ai lui rocklee i-am mai vazut prin poze... :D
multumim baieti pentru efort... :cheers:

Quest

  • Knight
  • Hero
  • *
  • Posts: 711
  • Karma: +784/-194
Re: Parcare
« Reply #9709 on: November 29, 2017, 12:04:28 AM »
Dupa lovitura pe care CNAIR a dat-o pe A1 LD2 in decembrie 2016, refuzind sa receptioneze cei 15 km ai tronsonului Dumbrava-Margina pe durata guvernarii Ciolos, ptr ca PSD sa poata rostogoli apoi sloganul ca Ciolos a dat in trafic zero km de A, ma astept ca PSD sa fi ordonat acum aceste mofturi cu receptionarea A10 ST3, ptr a da in trafic cit mai multi km de A in 2018, anul Centenarului.
Vor da A1 LD3+LD4, A10 ST3+ST4, cit si A3 Gilau-Nadaselu (TS sigur termina podul pina prin august-septembrie).
Common sense will get you far !

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.072
  • Karma: +2736/-570
Re: Parcare
« Reply #9710 on: November 29, 2017, 12:18:48 AM »
TS sigur termina podul pina prin august-septembrie.

Aproape sigur.
Iar culmea PSD-ismului ar fi sa il tina inchis pana la 1 decembrie, asa, "simbolic"...

Nu m-as mira...

voicul

  • Legend
  • *
  • Posts: 1.084
  • Karma: +152/-311
Re: Parcare
« Reply #9711 on: November 29, 2017, 07:30:07 PM »
"Supraacciza la carburanți NU a adus mai mulți bani!"

Dar nici scumpiri la pompa, dupa cum declara domnul Tudose inainte de aplicare ei.
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

Dominik

  • Hero
  • *
  • Posts: 862
  • Karma: +336/-156
Re: Parcare
« Reply #9712 on: November 29, 2017, 10:33:09 PM »
^^^
Quest, in mod normal mai dau in folosinta si ciotul A3 de la intrare in Bucuresti + ceva km tot pe A3 Campia Turzii-Tg Mures
You're in Steelers Country

mirceal

  • Junior
  • **
  • Posts: 65
  • Karma: +25/-5
Re: Parcare
« Reply #9713 on: December 01, 2017, 12:12:47 PM »
La multi ani ROMANIA !
La multi km de A-uri !

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.947
  • Karma: +2940/-588
Re: Parcare
« Reply #9714 on: December 01, 2017, 12:54:21 PM »


La mulți ani, România! La mulți ani, români! Să sperăm că în următorii ani vom avea cât mai multe autostrăzi, căi ferate și aeroporturi moderne care să lege toate orașele acestei frumoase națiuni.

#România #ZiuaNațională

📷 Wikipedia.org, Marea Adunare Națională de la Alba-Iulia

API @ Facebook
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

cristi5

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.986
  • Karma: +853/-118
Re: Parcare
« Reply #9715 on: December 01, 2017, 09:51:45 PM »
Originea numelor judetelor romanesti


Dominik

  • Hero
  • *
  • Posts: 862
  • Karma: +336/-156
Re: Parcare
« Reply #9716 on: December 02, 2017, 12:21:20 AM »
^
Interesant  :)
You're in Steelers Country

georgec

  • Junior
  • **
  • Posts: 53
  • Karma: +26/-22
Re: Parcare
« Reply #9717 on: December 03, 2017, 02:41:32 PM »
foarte interesant. sper ca stiu si cei care iau deciziile in Cnadnr de aceste tipuri de intersectii si de volumul de trafic care poate fi preluat.
am o intrebare. numarul estimat de vehicule pe ce interval de timp este calculat? (1 h?)

pasadia

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 2.246
  • Karma: +1251/-539
Re: Parcare
« Reply #9718 on: December 03, 2017, 04:53:24 PM »
Fara nici o sursa la acel video, eu imi permit o "strambare din nas" la orice cifra vehiculata. In realitate lucrurile stau altfel si capacitatea intersectiilor depind si de valorile fluxurilor de trafic de pe fiecare directie in parte, si de prezenta sau absenta pietonilor in preajma acestora (unele intersectii au figurate treceri de pietoni)...

frunzaverde

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.529
  • Karma: +1561/-185
Re: Parcare
« Reply #9719 on: December 04, 2017, 05:04:28 PM »
Filmuletul respectiv a fost facut in jocul Cities: Skylines. Simularile de trafic sunt capacitatile calculate de simulatorul jocului, care clar nu e facut cu scopuri practice sau stiintifice. Chestia e ca simulatorul este bazat pe un automat celular, o metoda care e folosita pe scara larga si de simularile reale de trafic.

In cifre absolute, e clar ca cifrele sunt supra-estimate cu pana la mult peste un ordin de marime (de zeci ori mai mari adica - cifrele sunt vehicule (din joc) pe minut. Se si vede ochiometric - daca va uitati cu atentie la vehicule, sunt mult mai rapide si mult mai agile decat orice vehicul real (si se inghesuie in feluri care in realitate ar provoca accidente; in unele cazuri detectia de coliziune nu functioneaza, si vehicule trec "prin altele" fara probleme, de exemplu autobuzul rosu la 0:04).

Animatia este insa ok ca ilustrare rapida a tipurilor de intersectii reale care exista, si o ilustrare extrem de grosiera a capacitatii fiecarui tip de intersectie relativ la alte intersectii. Dar, un stack are de vreo 25-30 de ori capacitatea unei intersectii la nivel nesemaforizata, nu doar de 5 ori cum indica jocul.