News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Quote from: Quest on November 29, 2017, 12:04:28 AM
TS sigur termina podul pina prin august-septembrie.

Aproape sigur.
Iar culmea PSD-ismului ar fi sa il tina inchis pana la 1 decembrie, asa, "simbolic"...

Nu m-as mira...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

"Supraacciza la carburanți NU a adus mai mulți bani!"

Dar nici scumpiri la pompa, dupa cum declara domnul Tudose inainte de aplicare ei.

Dominik

^^^
Quest, in mod normal mai dau in folosinta si ciotul A3 de la intrare in Bucuresti + ceva km tot pe A3 Campia Turzii-Tg Mures
You're in Steelers Country

mirceal

La multi ani ROMANIA !
La multi km de A-uri !

Ionut



La mulți ani, România! La mulți ani, români! Să sperăm că în următorii ani vom avea cât mai multe autostrăzi, căi ferate și aeroporturi moderne care să lege toate orașele acestei frumoase națiuni.

#România #ZiuaNațională

📷 Wikipedia.org, Marea Adunare Națională de la Alba-Iulia

API @ Facebook


Dominik

You're in Steelers Country

georgec

foarte interesant. sper ca stiu si cei care iau deciziile in Cnadnr de aceste tipuri de intersectii si de volumul de trafic care poate fi preluat.
am o intrebare. numarul estimat de vehicule pe ce interval de timp este calculat? (1 h?)

pasadia

Fara nici o sursa la acel video, eu imi permit o "strambare din nas" la orice cifra vehiculata. In realitate lucrurile stau altfel si capacitatea intersectiilor depind si de valorile fluxurilor de trafic de pe fiecare directie in parte, si de prezenta sau absenta pietonilor in preajma acestora (unele intersectii au figurate treceri de pietoni)...

frunzaverde

Filmuletul respectiv a fost facut in jocul Cities: Skylines. Simularile de trafic sunt capacitatile calculate de simulatorul jocului, care clar nu e facut cu scopuri practice sau stiintifice. Chestia e ca simulatorul este bazat pe un automat celular, o metoda care e folosita pe scara larga si de simularile reale de trafic.

In cifre absolute, e clar ca cifrele sunt supra-estimate cu pana la mult peste un ordin de marime (de zeci ori mai mari adica - cifrele sunt vehicule (din joc) pe minut. Se si vede ochiometric - daca va uitati cu atentie la vehicule, sunt mult mai rapide si mult mai agile decat orice vehicul real (si se inghesuie in feluri care in realitate ar provoca accidente; in unele cazuri detectia de coliziune nu functioneaza, si vehicule trec "prin altele" fara probleme, de exemplu autobuzul rosu la 0:04).

Animatia este insa ok ca ilustrare rapida a tipurilor de intersectii reale care exista, si o ilustrare extrem de grosiera a capacitatii fiecarui tip de intersectie relativ la alte intersectii. Dar, un stack are de vreo 25-30 de ori capacitatea unei intersectii la nivel nesemaforizata, nu doar de 5 ori cum indica jocul.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dumbravaandrei

 :(  :(  :( Cu un mic "replace" Ghana -> Romania si discursul asta e perfect valabil.

https://youtu.be/tTNk4q6zRw8

NGC

Imediat vine Mos Nicolae cu vesti, dar nu prea are vesti bune anul asta. Sau depinde cum le privim. ;)

TibiV

Quote from: voicul on December 05, 2017, 09:24:03 PM
Eu asa stiam ca este: intai statul RO plateste tot. Dupa care UE da 85% sau cat a zis ca da, asta daca drumul este in conformitate cu ce s-a zis ca se face.

Stii foarte corect.
Factura se plateste de beneficiar, iar dupa ce toata documentatia este "beton", este trimisa la Bruxelles.
Care ramburseaza beneficiarului (indiferent ca este public sau privat) cota de 85% sau ce cota o fi stabilita pe axa respectiva.
Intre plata facturii de catre beneficiar si rambursarea efectiva a banilor de catre UE poate sa treaca chiar si un an...

Quote from: voicul on December 05, 2017, 09:24:03 PM
Deci daca termina mai repede, deconteaza mai repede.
Indiferent daca platesc maine, 6 decembrie, sau in ianuarie - rambursarea de la UE (adica venit in bugetul de stat) se va face anul viitor.
Daca platesc insa anul asta, plata se va "contabiliza" in deficitul bugetar 2017.
Daca platesc in ianuarie - plata se va "contabiliza" in deficitul bugetar 2018.

Nu stie nimeni (in afara de Min.Finantelor) cum arata executia bugetara la 30 noiembrie.
Dar stim ca traditional deficitul "explodeaza" in decembrie. El era programat sa fie de 2,96% din PIB (pe ESA). 0,04 pana la pragul de 3% pare putin, dar poate fi enorm (inseamna peste 200 mil. de lei - probabil cam cat facturile finale pe L3 si L4)
Deci nu este exclus ca cei de la Min.Finantelor sa le fi sugerat celor de la MT "sa amane" niste plati pentru anul viitor...
Daca fac receptia pe 15 decembrie, punem la socoteala "liberele de Sarbatori" si birocratia adiacenta, pot plati "senin" in ianuarie. Si nu mai "intra" pe deficitul de anul asta.

Nu am nici o dovada in acest sens, spun doar ca ar fi posibil daca bugetul nu arata prea bine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

Fondurile europene creeaza deficit mic (doar diferenta de la 85 la 100 la suta) deoarece se inregistreaza si ca plati dar si ca incasari la buget.

vancouver

Quote from: frunzaverde on December 04, 2017, 05:04:28 PM
Animatia este insa ok ca ilustrare rapida a tipurilor de intersectii reale care exista, si o ilustrare extrem de grosiera a capacitatii fiecarui tip de intersectie relativ la alte intersectii. Dar, un stack are de vreo 25-30 de ori capacitatea unei intersectii la nivel nesemaforizata, nu doar de 5 ori cum indica jocul.

Animatia nu cred ca tine cont de intarzierea la plecarea de pe loc a vehiculelor. Adica un vehicul pleaca la semafor pe verde, cel de dupa el nu pleaca imediat cu aceeasi acceleratie si aceeasi viteza, ci are o mica intarziere (si variabila, de la sofer grabit la sofer adormit).

Aceasta mica intarziere adunata scade mult capacitatea oricarei intersectii, la care trebuie oprit. Adica intersectie fara semafor sau cu semafor, sens giratoriu, etc... La intersectii clover-leaf sau altele denivelate complet nu exista opriri. Pe directiile principale se circula perfect cursiv, iar pe cele secundare cel mult se mai reduce viteza.

Acest comportament uman, desfacerea lenta a armonicii de vehicule oprite si apoi trecerea cu viteza redusa prin intersectie, este cauza care reduce enorm capacitatea intersectiilor la nivel, in raport cu cele denivelate.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.