News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: dr4qul4 on September 30, 2017, 12:30:28 AM
Pe topicul acelui proiect, evident  :lol:

In acest caz nu. E scris in alt topic.

NGC



pasadia

@NGC: nu stiu de ce zici tu ca eu ar trebui sa ghicesc eu, mai ales ca indiciile date de tine nu imi par a fi prea generoase, dar fie:

1. "C O 2" teoretic insemna Comarnic, Obiectivul 2 (adica bucata aia scurta de 230m sau cati or fi). In sine da, sa o faca daca tot fac Obiectivul 1, dar as fi preferat sa faca bucata de CoBra care ar fi servit ca centura a Comarnic-ului

2. daca ma uit la mesajul scris de mine pe 19.09, atunci da, as spera ca Centura Bacau la profill full de autostrada va fi scoasa la licitatie pentru proiectare si executie.

3. Si daca e sa mai fie inca o surpriza nementionata de nimeni dar dezirabila, atunci ar fi acel DX / autostrada intre centura Oradea si Surplacu de Barcau/ Bors. Ar prinde bine si pentru Oradea, dar si pentru traficul dinspre Cluj sau Arad.

NGC

^^^ Nu "trebuie", dar ma asteptam sa dai raspunsul corect la ghicitoarea "C O 2".
Si uite ca l-ai dat.
Dar de fapt ai dat chiar 2 raspunsuri corecte mai sus. :D
Scriu imediat in topicurile respective.

Gendan

Quote from: dorum on October 02, 2017, 08:42:36 PM
mai poate abera dobitocu' asta? Cutter, vreo interpelare, ceva, in comisia de transporturi??

Mai bine.

Moțiunea simplă depusă de PNL-USR împotriva ministrului Transporturilor, dezbătută în Parlament

QuoteCamera Deputaţilor dezbate marţi moţiunea simplă PNL - USR cu tema ,,Infrastructura de transport a României sub domnia intereselor PSD: deziluzie, demagogie şi descurajare", votul final fiind programat miercuri.

Conform documentului, semnat de 69 de deputaţi liberali şi de 23 de deputaţi USR,  Ministerul Transporturilor a devenit ,,câmpul de bătălie al PSD, al intereselor unor lideri de frunte care au înţesat structurile de conducere cu personaje dubioase, fără expertiză în domeniu, dar de încredere pentru ei".

,,Singurul scop al acestei grupări nu este reprezentat de o dinamică spectaculoasă în materie de infrastructură sau de egalarea măcar a Bulgariei la capitolul autostrăzi. Aceste personaje PSD au un alt rol. Să ţină spatele liderilor de la Giurgiu, Buzău sau Dolj care i-au propulsat pe poziţii pentru a le proteja afacerile cu instituţiile respective", afirmă iniţiatorii moţiunii în deschiderea documentului.iectelor de investiţii.

Autorii moţiunii menţionează rectificare bugetară ca fiind ,,cel mai răsunător record negativ", reproşându-i ministrului Transporturilor că nu a făcut nimic pentru ca instiuţia să poată cheltui banii destinaţi investiţiilor, fiasco-ul în ceea ce priveşte managementul din companiile de stat şi remarcând că pierderile Tarom în primele şase luni ale acestui an reprezintă un record negativ neegalat în ultimii zece ani.

De asemenea, moţiunea remarcă şi personajele controversate din diverse Consilii de Administraţie, precum şi interimatele la conducerea diverselor companii.

PNL şi USR susţin că proiecte majore precum Autostrada Transilvania, Sibiu: Piteşti, Autostrada Moldovei sunt compromise, termenele de finalizare fiind împinse mult după 2020, iar companiile feroviare sunt condamnate la prăbuşire din cauza managementului deficitar girat de minister.

,,Modernizarea căii ferate române este lăsată pe mâna unei instituţii fantomă  - Autoritatea pentru Reformă Feroviară", mai scriu iniţiatorii moţiunii.

Ei cer începerea procedurilor pentru selectarea CA-urilor şi a managerilor privaţi la companiile din subordinea ministerului care funcţionează în baza OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă, o evaluare corectă şi transparentă a tuturor celor 50 de companii şi unităţi din subordinea ministerului, fundamentarea şi prezentarea unor termene realiste pentru realizarea marilor proiecte de infrastructură pe toate cele 4 moduri de transport, consolidarea capacităţii instituţiilor cu atribuţii în implementarea proiectelor de investiții.

tom_sawyer

Quote from: stangabriel on October 03, 2017, 11:11:54 AM
usor usor se indeparteaza Transilvania de sud.

O spui cu admiratie? Asta e scopul spre care tindem?

Ionut

Poate nu se umfla discutia asta asa cum s-a umflat in Catalonia. Hai sa nu deviem in alte prostii. Nici macar pe thread-ul asta.

stangabriel

Quote from: tom_sawyer on October 03, 2017, 11:56:03 AM
Quote from: stangabriel on October 03, 2017, 11:11:54 AM
usor usor se indeparteaza Transilvania de sud.

O spui cu admiratie? Asta e scopul spre care tindem?

Ok, am sters afirmatia.  Nu este nimic special, e doar realitatea. Oricum din Sud am spus-o. Nu vreau sa inflamez pe nimeni.

ovicor

Aici nu e vorba de secesiune. Pur si simplu relatiile economice ale Ardealului sunt cu Vestul. Ca sa nu mai vorbim, ca tot suntem pe un forum de infrastructura, si stim "cu ce se mananca asta", ca-i mai usor sa mergi, din vestul Ro in vacante in Croatia decat la Mangalia!

vancouver

In mod cert muntii reprezinta o bariera fizica suficient de clara si de puternica. E clar ca relatiile comerciale care trec muntii sunt mai putine decat cele in interiorul unor regiuni. De asemenea este clar ca Europa de Vest este mai dezvoltata, ca atare zona Romaniei mai apropiata de veste se dezvolta mai bine. Toate acestea sunt fenomene naturale si logice, fara sa existe vreo vina.

Pentru a reduce aceste decalaje, repet naturale si normale, se poate face un singur lucru: AUTOSTRADA si eventual cale ferate de mare viteza. De aceea Sibiu-Pitesti este nu doar o necesitate pentru Dacia sa exporte sau pentru Bucuresteni sa ajunga de Anul Nou la Viena in mod civilizat - Sibiu-Pitesti este mult mai mult. Este in balanta insasi coeziunea si existenta viitoare a Romaniei ca entitate unita si puternica. Si la un nivel mai redus de importanta, dar din acelasi "ciclu" este si Tg. Mures - Iasi. Nu conteaza ca niciodata nu se va justifica economic Iasi-Tg. Mures. Trebuie facuta din ratiune de unitate a Romaniei, chiar de pace sociala. Fie si in 40 de ani. Cu 300 milioane € alocare anuala in 40 de ani avem 12 miliarde de euro, cu care fara probleme putem face Tg. Mures - Iasi, ba chiar poate pana la Chisinau.

De centenarul Unirii macar sa stam sa ne reculegem 5 minute si sa intelegem ce este ESENTIAL si absolut prioritar acum. Nationalismul produce monstri daca este inteles gresit (ura fata de alte natiuni), dar are o parte pozitiva si noi asta trebuie sa o luam: PUTEM FI UNITI. FACETI SIBIU - PITESTI IMEDIAT. Si Tg. Mures-Iasi treptat.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

pasadia

La 300 milioane /an timp de 40 de ani e posibil sa ti-o faca si Vinci. ;)

Oh, wait, daca ti-o fac aia, macar in 30 din cei 40 de ani o ai si functionala in intregime.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

vancouver

Sorry, dar Vinci nu fac 300 km de la Tg.Mures la Iasi in banii astia. Doar poate 53 km prin munte.  ;)
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

alexV

sugerez CNAIR sa inaugureze tunelurile de pe Lugoj-Deva 2


TibiV

#9359
Quote from: vancouver on October 03, 2017, 10:24:38 PM
Sibiu-Pitesti este nu doar o necesitate pentru Dacia sa exporte sau pentru Bucuresteni sa ajunga de Anul Nou la Viena in mod civilizat - Sibiu-Pitesti este mult mai mult. Este in balanta insasi coeziunea si existenta viitoare a Romaniei ca entitate unita si puternica. Si la un nivel mai redus de importanta, dar din acelasi "ciclu" este si Tg. Mures - Iasi. Nu conteaza ca niciodata nu se va justifica economic Iasi-Tg. Mures. Trebuie facuta din ratiune de unitate a Romaniei, chiar de pace sociala.

De la mine +1, cu regretul ca nu pot da +10....

Dar ne vom lua amandoi minusuri destule "in compensatie".... ;)

(Am pus la "Discutii ca'n gara" ceva care ar putea ne ajute sa intelegem cum trebuie sa gandeasca statele...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)