News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

RADU_NEAGOE

#8910
Quote from: cezar-mario2012 on July 09, 2017, 05:31:48 PM
  Ce părere aveți de noul Sygic :
Am cumpărat și noua metoda de navigare cu realitate augmentata ... Pentru un pasionat de tehnologie e o chestie tare și deja am încercat prin oraș și puțin pe  autostrada (Pitești și a1)  Am observat niște mici probleme: eu țineam telefonul puțin înclinat spre mine ca șofer(deci nu era perfect perpendicular pe drum) ca sa se potrivească linia albastră pe drum trebuie sa fie perpendicular pe drum și puțin alta inclinare și poziționare pe parbriz ... O sa mai incerc oricum

Sent from my Lenovo A7010a48 using Tapatalk


voicul

#8911
Quote from: nicolaem on July 12, 2017, 10:31:38 AM
Quote from: NGC20 on July 11, 2017, 02:09:33 AM

Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat dupa obtinerea Acordului de Mediu. In lipsa Acordului de Mediu, Autoritatea Contractanta va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.



asta e o modalitate de intarziere in caz de nevoie?
care e logica sa risti neatribuirea sau chiar anularea licitatiei? cand poti doar sa ramai pe "stand-by" cu contractul semnat intarziind doar proiectarea


Nu a citit nimeni ca se pune in contracte clauza: CNAIR poate sa nu semneze cu castigatorul licitatii?

Pornirea proiectelor e de bine (toate: A1, DX12, A0), dar ca sa fie la tv si sa dea bine la imagine.
In rest scopul este: amanarea la infinit nu e nici o graba, pentru ca daca nu ati auzit: nu sunt bani!

Gendan

Nu intreb in thread-ul respectiv pentru ca:

1. nu mai merg PMs for some reason;
2. am o intrebare cam de blonda.

Ma gandeam la podul peste Dunare de la Braila. Care ar fi impactul asupra costului total daca podul ar include si un fir de cale ferata?

Imi imaginez ca pana la raspuns sunt cateva aspecte de lamurit:
Inteleg ca incarcarile sunt mai mari.
Inteleg ca un pod suspendat are un tangaj din cauza vantului.
Inteleg ca oportunitatea ar trebui sa ia in calcul si legatura feroviara dintre Jijila si Tulcea (de aici si curiozitatea mea) si cererea de trafic de pe tronsonul asta (care probabil va fi in continuare redusa).

Intrebarea ramane: la un pod cu dimensiunea asta, care e costul adaugat de un fir de cale ferata?

tom_sawyer

^ O sa iti pun mai jos un raspns primit de la frunzaverde la o intrebare de-a mea pe subiect:

Quote from: tom_sawyer on February 14, 2016, 07:26:52 PM
Credeti ca este posibil ca acest pod sa includa si o cale ferata, precum podul Vidin-Calafat?

Ma gandesc ca poate in viitor se va realiza o cale ferata Braila-Macin-Isaccea-Tulcea.
Stiu ca momentan sunt alte prioritati, dar poate dupa 2040-2050 se va putea face aceasta cale ferata spre Delta Dunarii, care ar contribui la dezvoltarea zonei de nord a Dobrogei (poate ar revitaliza si aeroportul Tulcea).
Avand in vedere ca un pod va fi exploatat pentru cel putin 100 de ani, mi se pare intelept sa construim acest pod si ca pod feroviar, in vederea unei viitoare linii ferate Macin-Tulcea.
Ce ziceti, este posibil sau fezabil asa ceva?

Quote from: frunzaverde on February 14, 2016, 10:48:43 PM
Pur tehnic este destul de usor posibil, mai ales ca exista multiple cai ferate industriale care pot fi reconstruite  pentru a deservi un ipotetic pod.

Problema e de utilitate. La marfa nu prea e nimic care poate fi transportat in mod eficient pe CF; Tulcea are singurele dotari industriale/portuare care sa genereze vreo forma de trafic pe calea ferata. Si Tulcea e deja legata la o linie CF care e mai rapida si mai scurta atat spre Constanta cat si spre vestul si sudul tarii. O ipotetica CF Braila/Galati - Tulcea va servi exclusiv marfii care pleaca din Tulcea spre Moldova sau spre Braila - Galati. Ceea ce nu-i prea mare avantaj.

La pasageri, legaturi de lung parcurs, nu cred ca e fezabil: Tulcea e deja legata de Bucuresti - Craiova - Timisoara - Brasov mai bine decat ar fi via Galati - Buzau. Doar dinspre Tulcea spre Galati/Braila si spre Buzau/Bacau/Iasi/Suceava ar exista avantaje de timp. Nici macar relatii gen Moldova - Constanta nu au cum castiga, legatura existenta fiind mai scurta.

La pasageri, legaturi de naveta, la fel, nu cred: Tulcea are 75.000 locuitori, Isaccea are vreo 5.000, Macinul vreo 8.000 de locuitori. O naveta Tulcea - Galati sau Tulcea - Braila ar fi posibila daca linia ar avea viteza maxima de 120 sau mai mult. Doar ca 75.000 locuitori in Tulcea nu au cum genera un trafic de naveta suficient pentru a mentine un grafic atractiv. La fel, Isaccea - Galati / Isaccea - Tulcea si Macin - Galati / Macin - Tulcea, datorita populatiei minuscule, nu vor putea genera trafic suficient si pot fi deservite mai eficient pe sosea.

O reabilitare, chiar si sumara, a Tulcea - Medgidia ar face mult mai bine decat o linie noua Galati - Tulcea pentru traficul de distanta. Daca duci Bucuresti - Tulcea la 3h50-4h, ceea ce se poate face cu putini bani, in loc de 5h acum (si fara legatura directa), trenul devine deodata atractiv, chiar si cu frecvente mici, de 2-3/zi. Nu uita, o linie noua, chiar si simpla-diesel intre pod si Tulcea, va costa 100-120 milioane de euro.

__dir

@cezar, la acel Sygic
- camera permanent deschisa inseamna inca un consumator pentru baterie.
- pe partea de UX (user experience), lucrurile nu sunt placute in curbe lungi, liniile prea groase sau suprapuse, delay intre afisaj si realitate.

Singurul avantaj ar fi detaliile pe care le ai in intersectii.

alecu26

legat de calea ferata pe....pod....Pentru pasageri ar fi un avantaj, dar daca am fi pe vremea lui Ceasca.

Atunci majoritatea ardealului mergea la mare pe Ghimes-Palanca-Urziceni si podurile dunarene. Nu stiu daca s-ar scurta asa mult traseul prin Braila Galati si daca mai sunt asa multi sa mearga la mare cu trenul.

Legat de cale ferata pe pod....tehnic e posibil, dar creste preturile enorm, de aceea poduri SUSPENDATE cu cale ferata pe ele sunt relativ putine. Hobanate deja sunt mai multe. Cu cat scazi deschiderea incepe sa fie rezonabil o adaugare de cale ferata.
Drumurile noastre POATE;

cristi5

#8916
Postez aici un mic tutorial pt cei intereati de harti cadastrale. Ionut il poate muta unde e mai potrivit.

http://geoportal.gov.ro/viewers/ro_RO/index.html

Sus in centru alegeti "analiza parcele in zona desenata" (a para icoana de la stanga la dreapta). Apoi desenati un dreptunghi si apasati "realizeaza analiza". Vor apare pe harta parcelele din zona de interes, pot fi descarcate si ca lista.

Daca vreti sa suprapuneti harta cadastrala pe o alta cu aceeasi proiectie (multe harti ca Google si openstreetmap.org au aceeasi proiectie, iar daca nu au, pot fi transformate daca aveti datele hartii, de ex  in cazul OSM), salvati-o ca imagine print screen si apoi faceti fundalul transparent, de exemplu cu lunapic

http://www194.lunapic.com/editor/?action=transparent

La suprapunerea imaginilor de pe harta cadastrala peste imaginile din alta harta, drumurile (prezente pe harta cadastrala) pot fi folosite ca reper pentru dimensionare si zoom. Cand drumurile se suprapun, parcelele vor apare in pozitia corecta.



voicul

Quote from: voicul on July 12, 2017, 11:11:12 AM
Quote from: nicolaem on July 12, 2017, 10:31:38 AM
Quote from: NGC20 on July 11, 2017, 02:09:33 AM

Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat dupa obtinerea Acordului de Mediu. In lipsa Acordului de Mediu, Autoritatea Contractanta va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.



asta e o modalitate de intarziere in caz de nevoie?
care e logica sa risti neatribuirea sau chiar anularea licitatiei? cand poti doar sa ramai pe "stand-by" cu contractul semnat intarziind doar proiectarea


Nu a citit nimeni ca se pune in contracte clauza: CNAIR poate sa nu semneze cu castigatorul licitatii?

Pornirea proiectelor e de bine (toate: A1, DX12, A0), dar ca sa fie la tv si sa dea bine la imagine.
In rest scopul este: amanarea la infinit nu e nici o graba, pentru ca daca nu ati auzit: nu sunt bani!

Zic ca mai bine sa stim decat sa ne facem sperante desarte:

Privaţii construiesc în ritm alert, în timp ce guvernul PSD a pus cruce investiţiilor

Volumul lucrărilor de construcţii a scăzut în primele cinci luni ale acestui an, atât ca serie brută, cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, cu 8,6%, respectiv cu 8,9%, faţă de perioada similară din 2016, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică. Explicaţia este dată de lipsa lucrărilor de infrastructură, în contextul în care construcţia de locuinţe a explodat în această perioadă.

Cele mai mari scăderi au avut loc în cazul construcţiilor inginereşti, unde intră lucrările de infrastructură. Ca serie brută, acest sector a scăzut cu 29%, iar ca serie ajustată cu 26,3%, în primele cinci luni din an. În aceeaşi perioadă, construcţia de clădiri rezidenţiale noi a crescut cu 67,2% ca serie brută, respectiv cu 53,5%.


http://www.capital.ro/constructiile-scad-puternic-in-lipsa-investitiilor-publice.html

Europiu

Quote from: NGC on July 15, 2017, 12:54:34 PM
De astazi NGC20 devine doar NGC. :D

Sa fie cu noroc! Poate n-ar fi rau, intr-o zi cand ai timp, sa ne spui 'the story behind your nick'...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

Cred ca a implinit 21 de ani !.... ;)

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC


NGC

Quote from: Europiu on July 15, 2017, 01:37:50 PM
Poate n-ar fi rau, intr-o zi cand ai timp, sa ne spui 'the story behind your nick'...

NGC = National Geographic Channel

E scris in fiecare mesaj de-al meu. Alte explicatii nu sunt necesare. ;)

Europiu

Nu stiu de ce, dar parca mi-e greu sa-mi imaginez ca esti channel-ul in sine...  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Pai cam e... Un fel de enciclopedie de infrastructură.
Plus că are stoluri de vrăbiuțe foarte bine antrenate.

Dominik

NGC puteai lucra in spionaj lejer (FBI, KGB)  :D The best informer/inside man we got on this forum  :D
You're in Steelers Country