News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Liviu M

Quote from: Ionut on February 01, 2018, 08:19:52 AM
:lol: Ce tare e asta. Uitati-va la video, foarte misto facut.
Ce cauta aia cu camera la plimbare pe autostrada?  :jawdrop: :headbash:

perfidus

E reciclata de pe vremea lui Sova I.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

rizzuh

Stiu, dar este la fel de actuala si astazi :((

alecu26

#9948
@adiarc

Pai tocmai, ca trebuiau sa se termine demult lucrarile daca se faceau niste studii calumea. Dar ce e drept, pana la acea data, si noroc cu criza, nu prea ne-au interesat fondurile europene.

In momentul lansarii licitatiilor se stia ca nu exista studii de mediu, ca nu sunt ok. Ca studiile si proiectele sunt facute de-amboulea. Am mai pus pe aici planse pe unde era traseul initial hotarat de CTE, si unde s-a facut studii geo, si dupa aia s-au sucit. Poate atunci inca 6 luni de rabdare ne aduceau mai multe beneficii.
Drumurile noastre POATE;

carutasul

Nu vreau să deviem prea tare, dar și eu sunt de părere că Anca Boagiu a făcut ce a putut. Se știa că problemele sunt nenumărate dar aveau nevoie de bani europeni cât mai repede și asta a făcut. In plus, nici nu era clar că o să stea ministru suficient cât să poată face o pregătire ca lumea ( ceea ce s-a și dovedit adevărat) așa că pentru momentul istoric respectiv a fost cea mai bună soluție. Ceea ce nu înseamnă că pentru momentul actual e la fel; acum de bine de rău avem niște proiecte în derulare care se pot pune pe picioare, iar cele viitoare pot fi pregătite bine în timpul ăsta.

Goldmund


Citesc cu placere randurile voastre si m-am tot gandit precum  adiarc:
in Romania ar trebui incepute 1000 km de autostrada, azi si nu maine, cu studii de fezabilitate clare, cu finantare clara, si incepute tot azi inca o mie km de sosele rapide, expres!
Dar cateodata citesc si inteleg cata amaraciune exista printre randurile voastre si-mi pare rau. Imi pare foarte rau pentru tara noastra si pe ce maini a ajuns.

Forumul acesta este foarte important, iar importanta lui creste odata cu voi, membrii forumului.
Inca o data, mersi pt. reportaje, pentru poze, pentru explicatii.

mihaihedes

Scuze de off topic dar dacă tot e mai liniște în perioada asta a anului DRDP Cluj face spectacole de K1. Poate îi vedem și la nivel international

http://evz.ro/k1-la-cnair-cluj-sefii-isi-bat-subalternii-pe-holurile-instituti.html

Trimis de pe al meu ONEPLUS A5000 folosind Tapatalk


NGC

Quote from: Ionut on February 01, 2018, 08:34:26 AM
Cat a durat, o zi? :lol:
Traiasca, traiasca!!! Uraaaaaa!!!




Şova a fost întrebat ce probabilitate există ca, până în 2020, să fie terminaţi 350 km de autostradă, aşa cum a afirmat recent premierul Viorica Dăncilă, în condiţiile în care ritmul lucrărilor este foarte lent.

"Pentru a compensa acest aspect, adică lentoarea ritmului, nu am decât şansa de a organiza mai bine. Sigur că doamna prim-ministru a făcut o afirmaţie corectă, care vine în concordanţă însă cu programele pe care ministerul le are, care au fost setate în ultimul an care a trecut şi care este în concordanţă cu proiecte care sunt aproape de a fi mature, unele dintre ele aflate în construcţie, unele dintre ele aflate în stadii avansate de finalizare, unele dintre ele la nivel de finanţare sau proiectare. Deci fără a spune dacă este vorba de 350, de 320, de 370 de km de autostradă, aceasta este o cifră care constituie un obiectiv, pe care noi îl considerăm ca realist. Însă pentru a-l atinge, eu conştientizez că trebuie să apropii de ceea ce înseamnă perfecţiune mecanismele de funcţionare ale companiei de drumuri, cât şi în interiorul ministerului", a spus Şova.

News.ro

Quote from: NGC on August 21, 2017, 12:25:28 PM
Vazuta de la mare inaltime, parea sa fie o comisie mixta MT / CNAIR.



Nu se stie de ce si-au dat jos echipamentul de protectie.

Quote from: NGC on August 21, 2017, 12:29:05 PM
Au inspectat rigolele si terasamentul.



Quote from: NGC on August 21, 2017, 12:31:05 PM
Bineinteles ca seful a cautat umbra.



Vulturul era batran si nu a putut stabili clar daca era vorba despre ministrul transporturilor, directorul CNAIR sau altcineva.

Quote from: NGC on August 21, 2017, 12:45:34 PM
De la distanta parea ca sunt multi reprezentanti ai MT si CNAIR, precum si reprezentanti ai guvernului si parlamentari, care asteptau cu nerabdare taierea panglicii.



Oare nu era mai bine cu Daea ministru la transporturi? Cel putin ar fi stiut sa tina conducerea din scurt. :lol:

TibiV

 :lol: :lol: :lol:
Geniala trecere in revista a principalelor probleme agro-infrastructuriste !!!
Dar cred ca ai ratat niste schimbari majore de functii (odata cu noua politica din MT) intre oaia 7 din stanga si oaia 12 din dreapta (in poza 5)...
Schimbarile sunt "mai mult decat evidente" !
(Te rog sa fii mult mai atent/grijuliu data viitoare, ca sa nu induci idei gresite pe forum !... Sa nu incurcam behaitoarele din CNAIR intre ele !)
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Ai ratat-o pe aia cu lebada. Ferma animalelor. :lol:

(Romanul critică nu numai coruperea revoluției pe care conducătorii ei o practică, dar și modul în care indiferența, răutatea, ignoranța, lăcomia și miopia distrug orice posibilitate a unei utopii. În timp ce acest roman înfățișează conducătorii corupți ca fiind un defect al revoluției (și nu revoluția însăși), arată și modul în care ignoranța și indiferența posibilă față de problemele din cadrul unei revoluții pot permite să se întâmple orori dacă nu se face o trecere calmă către un guvern al clasei muncitoare.)

elphax

aia e autostrada ?
:P

Liviu M

#9956

Sigur, bascalie putem face pe orice comentariu/post, numai ca la "normalitate" nu vom ajunge decat cand von taxa toate "exceptiile". Faptul ca-s de la TV nu-i scuteste sa respecte legile. Nu-i mare diferenta intre astia cu TV-ul si cei care fac picnic pe banda de urgenta.
Dupa parerea mea, televiziunile sunt deosebit de "nocive", inducand senzatia ca pusul masinilor aiurea e OK.
Nu e singura data cand vad "care de reportaj" oprite de-a-mboulea si incurcand teribil numai pentru un prim-plan "de senzatie".

RaduC

Apropos de centura Carei, se pare ca lucrurile sunt foarte tensionate la DRDP Cluj din pricina asta. Angajata a serviciului, bătută de șeful ei în timpul unei ședințe tehnice
https://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3772123

Liviu M

Quote from: perfidus on February 02, 2018, 11:37:31 AMSi de restul sa se ocupe altcineva, nu noi aici pe forum.
Pai si-atunci la ce mai e bun forumul? Numai pentru poze?

PS Postul pe care-l combati a fost mutat dintr-un alt topic. In lipsa contextului, poate fi mutat linistit la cosul de gunoi. Impreuna cu postul asta, de altfel.

perfidus

Probabil ca da, daca totul ar fi normal in CNAIR si in general, infrastructura ar creste cu cate 100km de autostrada pe an, iar reteaua de DN-uri ar fi toata reabilitata si cu centuri ocolitoare, iar .... etc.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat