News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

#9930
O sa dam ceva maine. Va dati seama ce ar insemna 350 km in 3 ani? :lol: Ar trebui sa termine toate autostrazile care au contract (187 km) - ceea ce e fezabil pana la final de 2020 daca nu se reziliaza nimic si daca deblocheaza ce e de deblocat - si toate autostrazile cu licitatii lansate (170 km).  Cum or avea tupeul sa scoata atat de multe ineptii, minciuni si manipulari?

Daca vom avea 200 km si ceva pana la final de 2020... tot ar fi o realizare pentru astia. Insa in ritmul actual, cu blocaj pe lotul Comsa, cu licitatii facute pe genunchi... si cate si mai cate probleme...

subway

#9931
Iar pe ideile astea iluzorii de marire vor bloca alocarea de fonduri pe alte proiecte fezabile...doar ca sa moara si capra alorlalti
Daca e sa ma intrebi pe mine o geana de speranta ar fi doar dinspre zona Teodorovici (baiat destept cu mintea vioaie)-Rovana(ca decontarea se face la fondurile europene)-MTOIM
Don' Orlando deja a aruncat <buzduganul> cu +/- ul lui, daca nu e eligibil pe fonduri...pa si pu

AdrianB1

Quote from: Ionut on January 29, 2018, 08:00:13 PM
Cum or avea tupeul sa scoata atat de multe ineptii, minciuni si manipulari?
E simplu si se intampla in multe alte locuri: ca prim ministru nu ai posibilitatea fizica sa verifici toate proiectele si cifrele din toate cele X ministere din subordine, fiecare provenind din alte Y surse; pur sis simplu un idiot dintr-o companie trimite niste aiureli la minister, stiind ca nimeni nu le verifica (de ce ar face-o? doar lucreaza la stat) si ajung mai departe pana la varf. Garbage in, garbage out, e un proverb care se aplica in special in asemenea cazuri. Am vazut asta si in companii mari si serioase, cate un CxO care bate campii cu convingere pentru ca astea erau informatiile primite de la oamenii de mai jos. Sigura diferenta e ca daca un CxO se prinde (singur sau de la altii) ca a fost mintit in fata, idiotul zboara din companie, aici e vorba de oameni de partid la conducerea companiilor respective asa ca poti sa fii si prim-ministru, ca nu poti sa te atingi de ei.

PS. Traim in Romania de multi ani, nu stiu de ce e nevoie de asemenea explicatii.

nicolaem

#9933
Nu. E chiar mai simplu de atat. Sunt discursuri politice, scrise la partid, de consilieri ai partidului. Nu au absolut nici o legatura cu realitatea, si nici nu ii intereseaza. Cel mult persoana care a scris, s-a uitat prin calculator daca gaseste ceva referiri prin "programul de guv" sau prin alte ppt gasite pe acolo intamplator. Sa nu ne imaginam ca vreodata se cer pozitii de prin minister.
La fel sa nu credem ca acei "scriitori" ( pun pariu f orgoliosi) se coboara ei la nivelul unui secretat de stat prin minister sa intrebe ce parere are despre "numerele lui". Din contra, textierul simte puterea la el scrie ce vrea in ideea ca cei din minister vor trebui sa respecte "programul de guvernare".
Din pacate "lumina" vine de la sediul partidului si nu invers.

LE Singura propozitie de azi din parlament care merita retinuta apartine lui K. Hunor : "Bucurestiul e singura capitala europeana care nu e legata prin autostrada de nici o alta capitala europeana"

Ionut

E vrajeala asta cu discursurile scrise de consilieri. Ah, da, pot fi scrise de ei, dar cei care le citesc poarta responsabilitatea pentru ele. Daca acei consilieri sunt prosti, pot fi dati afara. Toti sunt la fel de vinovati. Deci NU dati vina pe consilieri.

nicolaem

Pai tocmai ca nu ei nu vor fi considerati vinovati pentru ca ei nu vad nici o greseala. Pur si simplu pt ca planificarea se face din pix la partid fara nici o legatura cu realitatea. si daca ii intrebi vor zice ca "daca atat prevede programul, atat se va face". Declaratile politice nu au legatura cu logica.
Pur si simplu atat am decazut de mult ca societate incat nu mai conteaza realitatea, conteaza sedinta "cincinala" de planificare. Atitudinea lor e schimbam realitatea dupa "program".

Binenteles asta nu inseamna ca nu trebuie condamnata atitudinea printr-o pozitie oficiala API :)

Ionut

Lucian Sova, propus la Ministerul Transporturilor: Apreciez ca minutul de lucru al unui ministru este prea scump pentru a petrece ore in sir calatorind spre diverse santiere. Secretarii de stat si sefii de companii trebuie sa stea mai mult pe teren

Lucian Sova, propus pentru functia de Ministru al Transporturilor, a evitat sa dea termene si sa inainteze estimari de km de autostrada pe care ar putea sa ii deschida in acest an, motivind ca a studiat situatia din Transporturi doar doua zile. Sova a sustinut, in cadrul audierilor din Parlament, ca Ministerul Transporturilor are nevoie de o schimbare administrativa si ca nu va fi condus de catre subordonatii sai. Sova a mai precizat ca nu vor exista schimbari de prioritati in randul marilor proiecte asa cum sunt ele detaliate in MasterPlan.

Ministerul Transporturilor are nevoie de o restartare administrativa si trebuie schimbat modul de functionare a directorilor din companiile din subordine, a declarat Lucian Sova, propus ca ministru al Transporturilor la audierile din Parlament. Sova a declarat ca in multe ministere exista tendinta ca ministrii sa fie condusi de catre directorii din companiile din subordine. "Nu sunt dintre cei care vor fi sau au fost condusi de catre subordonatii lor, iar acest lucru este deja stiut la Ministerul Transporturilor si este deja probat la Ministerul Comunicatiilor. Contributia directa a unui ministru in interactiunea cu functionarii, si nu un comportament doar de demnitar, poate aduce progres", a declarat Lucian Sova la audieri.

"Sunt in executie peste 150 de kilometri de autostrada si lucrul acesta il stiti foarte bine cu totii, insa in cele doua zile am aprofundat atat cat se putea informatia din Ministerul Transporturilor. Stiu ca exista unele probleme privind receptia unor anumite segmente si de aceea am evitat sa dau [la audieri] cifre exacte", a explicat Sova.

Lucian Sova a mai precizat ca vrea sa lucreze foarte mult din minister si sa fie in contact permanent cu subordonatii din institutie, asa cum s-a intamplat la Ministerul Comunicatiilor unde si-a setat ca scop sa petreaca 12 ore pe zi, cinci zile pe saptamana in minister. Intrebat daca va merge si el pe santiere constant asa cum au promis toti predecesorii sai,  Lucian Sova a raspuns ca nu.

"Apreciez ca minutul de lucru al unui ministru al Transporturilor este prea scump pentru a petrece ore in sir calatorind spre diverse santiere. Cred ca secretarii de stat trebuie sa stea mai mult pe teren, apreciez ca sefii de companii trebuie sa isi foloseasca aparatele imense pe care le au, pentru monitorizarea a ceea ce se intampla pe santiere, astfel incat sa evitam situatii cand ajungem la receptie sa vedem ca exista neconformitati", a spus Sova.

Sova a mai precizat ca vrea sa demareze cu Ministerul Justitiei si cu Inalta Curte o serie de discutii privind eficientizarea procedurilor de achizitii publice astfel incat intarzierile cauzate in instante prin contestatii sa fie diminuate.

Hotnews

Ionut

O chestie desteapta spusa de Isarescu la conferinta de ieri la care si noi am fost in panel.




Mugur Isărescu: Lipsa infrastructurii care să conecteze regiunile istorice riscă să devină o preocupare pentru securitatea națională

Guvernatorul Mugur Isărescu atrage atenția asupra adâncirii decalajelor economice între regiunile țării și indică lipsa infrastructurii de transport drept o cauză a situației actuale. Oficialul BNR spune că problema riscă să amenințe securitatea națională și că este nevoie de o concentrare a fondurilor europene pe marile proiecte de infrastructură.

Profit.ro

nicolaem

#9938
tot despre Sova2 via Hotnews:

"portofoliu transporturilor a fost foarte aproape sa-l ia si in 2015, dupa demisia lui Ioan Rus, dar implicatiile sale in dosarul fostului judecator CCR, Toni Grebla, l-au indepartat de numirea in functie. Sova a fost partener de afaceri cu rusul Boris Golovin in Regional Romlines SA Bucuresti, o companie care se ocupa cu transportul rutier, a carei activitate este intrerupta de mai multi ani. Golovin este fost colonel in trupele Spetnatz - GRU - serviciul de spionaj al armatei ruse care s-a stabilit in Romania dupa 1990 si care a infiintat, alaturi de oameni de afaceri rusi Nova Bank dar si Centrul de Afaceri Romano- Rus."


"Datele de la Registrul Comertului 2009 Regional Romlines SRL
Asociati persoane juridice:
- S.C. A.C. MANAGEMENT S.R.L. - 20%
- S.C. NISO TRANSEUROPE S.R.L. - 20%
- S.C. ROMCAR RUSSIAN BUSES S.A. - 20%
Asociati persoane fizice:
- Sova Lucian - 20%
- Boris Golovin - 20%"
________________

Ca si paranteza, mai pun un citat dintr-un interviu cu Neagu Djuvara :

N.D.: ...cumpărasem în cursul anului 1936 înspre primăvară  un Buick de ocazie, care era vechi. Şi cu Buick-ul ăla am mers de la Paris la Bucureşti...

Cât timp lua un drum de la Bucureşti la Paris cu un Buick vechi?

N.D.: Era model din 1927, dar noi nu vroiam să facem turism. Mergeam cât se poate de repede. Făceam două zile, dormeam la jumătate-drum, la Viena de pildă.

Erau aglomerate drumurile atunci?

N.D. Nu se comparau cu acum, dar germanii aveau deja autostrăzi, erau singurii care aveau câteva autostrăzi. Francezii aveau cele mai bune drumuri din Europa, în sensul că erau toate asfaltate. Până la cel mai mic cătun la munte puteai să mergi cu maşina pe asfalt. Drumurile erau bune, nu mai ţiu minte dacă până la Viena sau până la Budapesta. Asfaltul era până la Budapesta cred. De la Budapesta până la Bucureşti erau un chin, pentru că erau drumuri de-astea pietruite.


Dupa 100 de ani dupa un drum Paris Bucuresti cineva ar putea zice exact acelasi lucru.

adiarc

Si Caragiale e la fel de actual....si lipsa de educatie genereaza acelesi probleme....pt care unii merita premiul intai la manipulare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

timisoreanul

Manipularea se realizeaza mult si prin presa. E greu sa mai gasesti ziaristi obiectivi la noi. Unii poate sunt ignoranti, dar altii care inteleg lucrurile si ii apara pe anumiti politicieni,indiferent ce spun, fac sau nu fac acestia, realizeaza de-a dreptul prostitutie intelectuala. Parca sunt niste dulai care pentru un os de ros sunt gata sa sfasie dusmanii stapanului.

Ionut

Am mutat discutia despre Politia Locala pe thread-ul Politiei Rutiere, aici. Este o discutie interesanta, e pacat sa se piarda aici in parcare. Chiar daca se vorbeste de fapt de Politia Locala, e vorba tot de Rutiera (preluare de atributii), deci se poate discuta acolo pe thread-ul dedicat.

:cheers:

adiarc

#9942
Quote from: alecu26 on February 01, 2018, 10:47:27 AM
@FRS: pentru centura Suceava si alte cateva buleuri, trebuie sa ii multumim doamnei Boagiu. Colas nu pot decat sa se bucure cu cei cateva zeci sau chiar sute de milioane de euro castigate la Paris. Noi am ramas...vorba aia...si cu bani luati si cu lucrarea nefacuta.

Inclusiv multe din balbele si bulibaselile de pe Lugoj Deva tot heirupismului lui Boagiu I se datoareaza.

Totusi cat de grav e ca si in 2018  ,grosul lucrarilor se desfasoara tot pe licitatiile lui Boagiu din 2011.?.eu raman la opinia ca a facut si ea gafe,dar tot e cel mai bun Min al Transp de dupa 89...stii ca noi facem totul prin heirup....nu exista planificare...sau strategii pe perioade medii si lungi de timp si asta o arata si joaca de-a  Masterplanul din prezent

Scuze de off
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rizzuh

Quote from: Ionut on January 30, 2018, 08:02:50 AM
Ieri, în Parlament, noul prim-ministru Viorica Dăncilă a spus că "până în 2020 se vor inaugura 350 de km de autostradă, 250 de km de cale ferată modernizată, iar numărul drumurilor modernizate va crește cu 50%". Evident, este încă o declarație vagă, menită să dezinformeze, total iresponsabilă, o altă minciună și o nouă promisiune fantezistă.

Viorica Dăncilă prezintă cum vor arăta cei 350 de km de autostradă pe care îi va construi! HARTA!
http://kmkz.ro/de-ras/viorica-dancila-prezinta-cum-vor-arata-cei-350-de-km-de-autostrada-pe-care-ii-va-construi

Acest mesaj este un pamflet si trebuie interpretat ca atare.

Granata06

De unde atata ....... pentru 350 de km