Author Topic: Parcare  (Read 1626256 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nicolaem

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 462
  • Karma: +163/-198
Re: Parcare
« Reply #9870 on: January 10, 2018, 11:31:45 PM »
PM Tudose azi pe la tv:
   - proiectul de autostrada Sibiu Pitesti e foarte prost facut
   - Stroe a negociat la Londra cu BERD finantare pt autostrada "Iasi-Bacau-valea Oituzului-Brasov"
   

cutter

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.985
  • Karma: +1394/-264
Re: Parcare
« Reply #9871 on: January 11, 2018, 12:50:42 AM »
”Nea purcică” care a fost prezent în haină neagră, cel din mijloc care se uită la cameră...prezent la ”decepția” pe lotul 3 al A10 care tot dadea ordine, este Dorel Călinescu

Un imbecil notoriu care propunea senin (și la modul serios) ca autostrada Sibiu-Pitești să se facă pe aliniamentul căii ferate Vâlcele-Vâlcea. Niciun argument (de ex. despre gabaritul tunelelor de cale ferată sau viaductelor) nu-l clintea din convingerea că e o idee genială.

Parcă fusese dat afară/schimbat acum vreo 2 ani, a revenit?

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.315
  • Karma: +2829/-577
Re: Parcare
« Reply #9872 on: January 11, 2018, 01:16:45 AM »
Prostia (si forma sa maxima, imbecilitatea) NU sunt considerate boli mentale...

Asdar...  :((

perfidus

  • Hero
  • *
  • Posts: 575
  • Karma: +160/-70
Re: Parcare
« Reply #9873 on: January 11, 2018, 11:12:04 AM »
^^@Vice33 - salariile alea erau din 2014, fii convins ca acum au mai mult, in special Ionita care sa descurcat pentru ca a fost competent cat timp a lucrat la Directia Implementare proiecte DN si Autostrazi .

PS. Nici pe departe sa incerc sa-i iau apararea cumva, dar nu e un lucru bun sa judecam persoane dupa infatisare. Zic si eu asa din fairplay.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12). Date limită evaluare oferte Tr.1 - 15.03.2018, Tr.2 - 21.04.2018, Tr.3 - 22.04.2018, Tr.4 - 30.03.2018.

Vice33

  • Hero
  • *
  • Posts: 586
  • Karma: +130/-165
    • Program gratuit de legislatie ruiera
Re: Parcare
« Reply #9874 on: January 11, 2018, 11:23:41 AM »
Infatisarea spune multe despre caracter, mai ales al unei priviri ”fioroase, reci, si sictirite” cum este al lui ”nea Purcică”...

...sau să luăm de ex. atitudinea ”domnului” Alin Șerbănescu, care uneori la TV apare ca și cum ar fi, rupt de oboseală, total aerian, amețit (de atâtea accidente de pe DN-uri) sau chiar...gânditor la câte prostii trebuie să spună oficial.

Să nu uităm că la conferința de presă a CNAIR din decembrie, la un moment dat se vede cum se abține să râdă în hohote, abia se putea abține să râdă...nu știu de la ce i-a venit dar uneori îl aseamănă cu un drăgălaș animăluț denumit științific ”Spermophilus citellus” (îl găsim și pe plaiurile noastre mioritice).

 
« Last Edit: January 11, 2018, 11:26:08 AM by Vice33 »

dumbravaandrei

  • Hero
  • *
  • Posts: 960
  • Karma: +310/-108
Re: Parcare
« Reply #9875 on: January 11, 2018, 11:45:13 AM »
Sa fie intr-un ceas bun. Daca se aplica filosofia de ieri de la m.a.i, ar trebui sa avem rezultate frumoase
Ca la cate gogosi a servit cnair mt-ului si guvernului mai departe....

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/premierul-a-trimis-corpul-de-control-la-cnair-858153
Nadlac - Munchen - 8 ore, legal (900 Km) | Brasov - Nadlac - 6 ore, Ilegal (470 Km)
Satu Mare  - Munchen - 11 ore, legal (1100 Km) | Satu Mare - Iasi - 9 ore, Ilegal (500 km)
Brasov - Mangalia - 4,5 ore, legal (430 Km) | Brasov - Dorohoi - 7 ore, Ilegal (380 km)
Infrastructura, frati si surori!

Vice33

  • Hero
  • *
  • Posts: 586
  • Karma: +130/-165
    • Program gratuit de legislatie ruiera
Re: Parcare
« Reply #9876 on: January 11, 2018, 12:51:42 PM »
News:Asteptam vremuri mai bune.

Englezii au o vorbă: ”No news, good news...

 :drunk: :popcorn: :whistling: :cheers:

ioio_viola

  • Youngster
  • *
  • Posts: 33
  • Karma: +20/-6
Re: Parcare
« Reply #9877 on: January 11, 2018, 01:32:09 PM »
din tolba de promisiuni:

http://www.ziare.com/economie/infrastructura/tudose-spune-ca-face-autostrazi-de-10-miliarde-de-euro-sa-putem-iesi-din-tara-1496832

Tudose spune ca face autostrazi de 10 miliarde de euro, sa putem iesi din tara

"Vom scoate Romania din zona in care a fost in ultimii 27 de ani, cu o autostrada de la Ungheni la Iasi, in zona Oituzului pana la Brasov, si de acolo sa se conecteze cu restul, sa putem iesi din tara. Apoi, un drum rapid sau autostrada care sa plece din Suceava spre Focsani, prin Buzau, pana la Bucuresti o parte si cealalta parte spre Constanta", a declarat Mihai Tudose, la Antena3.

Premierul a amintit si despre "o autostrada despre care nu s-a vorbit, care sa plece din Bucuresti - Craiova - Caras Severin - Timisoara".

"Si la sud de Carpati tot tara nostra este. Toate acestea sunt discutate cu BERD, cu Banca Mondiala si ne apucam de treaba. Am vobit si la Bruxelles, o sa vorbim si noi cu domnul presedinte Junker. Este vorba de 10 miliarde de euro. Intre timp, trebuie sa continue si sa incepem efectiv anul asta Brasov - Bucuresti, ca sa fie gata. Asta in domeniul infrastructurii rutiere", a mai spus premierul.

nicolaem

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 462
  • Karma: +163/-198
Re: Parcare
« Reply #9878 on: January 11, 2018, 01:35:56 PM »
alta noua :

Tudose a trimis Corpul de control la Compania de Autostrazi pentru suspiciuni de frauda la constructia unor tronsoane de autostrada - surse Hotnews

se dau in gat intre ei

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.315
  • Karma: +2829/-577
Re: Parcare
« Reply #9879 on: January 11, 2018, 02:12:20 PM »
Ionut,
pun aici pentru ca este mai vizibil, te rog sa muti tu postarea unde crezi ca se potriveste mai bine...

https://www.agerpres.ro/economic/2018/01/11/curtea-de-conturi-europeana-a-constatat-deficiente-pe-programul-jaspers-in-romania-si-alte-trei-tari-europene--34626

Quote
Curtea de Conturi Europeană a constatat deficienţe pe programul JASPERS în România şi alte trei ţări europene
2018-01-11 13:31:10

Curtea de Conturi Europeană (CCE) a constatat deficienţe în definirea obiectivelor principale ale programului JASPERS în patru ţări, printre care şi România, care au antrenat anumite probleme la nivelul activităţilor şi care prezentau un risc pentru asigurarea răspunderii de gestiune, se arată într-un comunicat de presă al instituţiei remis, joi, AGERPRES.

 Auditorii au vizitat Croaţia, Malta, Polonia şi România, auditul acoperind perioada cuprinsă între 2006 şi sfârşitul anului 2016.

 "S-a constatat că existau deficienţe în definirea obiectivelor principale ale JASPERS şi a rolurilor şi responsabilităţilor acestuia, care au antrenat anumite probleme la nivelul activităţilor şi care prezentau un risc pentru asigurarea răspunderii de gestiune. La începutul perioadei 2014-2020, JASPERS a început să ofere sprijin şi pentru proiecte majore aflate în întârziere, care au trebuit să fie reportate din perioada anterioară de programare, şi a încurajat statele membre să utilizeze pe scară mai largă asistenţa sa gratuită în cursul implementării proiectelor, chiar dacă niciuna dintre aceste posibilităţi de utilizare nu constituia o prioritate. Curtea a identificat deficienţe semnificative în ceea ce priveşte structurarea noii funcţii de analiză independentă a calităţii (IQR) pentru perioada de programare 2014 - 2020", menţionează sursa citată.

În opinia Curţii, faptul că aceeaşi persoană valida, atât analizele IQR, cât şi activitatea de consultanţă, a afectat independenţa analizelor de calitate realizate de JASPERS. A fost observat, de asemenea, un risc ridicat de lipsă de imparţialitate în relaţia cu funcţia consultativă a JASPERS.

 "Asistenţa acordată de JASPERS a fost destul de cuprinzătoare, a contribuit la aprobarea mai rapidă a proiectelor şi, în general, a avut un impact asupra calităţii proiectelor majore auditate. Auditorii au constatat însă că JASPERS a avut un impact limitat sau nu a avut niciun impact asupra sferei, a rezultatelor sau a calendarului planificat de implementare a acestor proiecte. În perioada 2007 - 2013, Comisia a avut nevoie de mai puţin timp pentru a aproba proiecte majore dacă acestea beneficiaseră de asistenţă prin JASPERS. Cu toate acestea, s-a constatat că, în general, JASPERS nu a putut avea un impact asupra absorbţiei fondurilor UE. Această situaţie se explică în primul rând prin întârzierile de implementare survenite la nivel de proiect', informează Curtea de Conturi Europeană.

De asemenea, s-a constatat că, de-a lungul timpului, JASPERS a pus un accent din ce în ce mai puternic pe consolidarea capacităţii administrative a statelor membre. Impactul său asupra capacităţii administrative nu a dus însă la niveluri mai ridicate de independenţă faţă de asistenţa oferită. Autorităţile naţionale şi beneficiarii proiectelor au declarat că JASPERS avusese un impact pozitiv asupra capacităţii lor administrative, dar auditorii nu au identificat dovezi care să confirme dacă această îmbunătăţire se materializase într-adevăr.

 'JASPERS nu şi-a direcţionat suficient asistenţa, lucru care a condus la un număr ridicat de intervenţii anulate şi suspendate. Concepută pentru perioada 2007 - 2013 şi prelungită ulterior, iniţiativa JASPERS nu dispune de obiective măsurabile clare care să indice dacă scopul său a fost atins', a declarat Oskar Herics, membru al Curţii de Conturi Europene.

 Potrivit comunicatului, sprijinul regional JASPERS acordat de Comisie şi de Banca Europeană de Investiţii (BVB) trebuie să fie mai bine direcţionat.

 'Curtea consideră că iniţiativa de 'asistenţă comună în vederea sprijinirii proiectelor în regiunile europene' (JASPERS - Joint Assistance to Support Projects in European Regions) a făcut posibilă aprobarea mai rapidă a proiectelor, dar nu a putut avea un impact asupra absorbţiei fondurilor UE. În opinia Curţii, sprijinul acordat prin JASPERS ar trebui să fie mai bine direcţionat. Comisia Europeană şi Banca Europeană de Investiţii au creat iniţiativa JASPERS cu scopul de a furniza statelor membre care au aderat la UE după 2004 o consultanţă gratuită şi independentă în vederea pregătirii unor propuneri de înaltă calitate pentru proiecte regionale de investiţii de mare anvergură', informează Curtea de Conturi Europeană.

JASPERS este finanţat în comun de Banca Europeană de Investiţii (BEI), de Comisia Europeană (din bugetul UE) şi de Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare.

perfidus

  • Hero
  • *
  • Posts: 575
  • Karma: +160/-70
Re: Parcare
« Reply #9880 on: January 11, 2018, 02:26:55 PM »
^^ In lumea buna se fac astfel de analize si cand aparent treburile merg foarte bine. E de bun simt, atunci cand vrei sa lucrezi mai bine si mai eficace. Ai nostri se lauda atunci cand nu fac nimic sau treaba merge inapoi.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Urmeaza Drumul Expres CrPit (DX12). Date limită evaluare oferte Tr.1 - 15.03.2018, Tr.2 - 21.04.2018, Tr.3 - 22.04.2018, Tr.4 - 30.03.2018.

Zuy

  • Toddler
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +23/-1
Re: Parcare
« Reply #9881 on: January 11, 2018, 09:37:06 PM »
Astăzi am făcut un drum Timișoara - Deva și retur. De la coborărea de autostradă și până la Săcămaș și retur o grămadă de ”reisări” (depășiri pe linie contiuă, curbe, tot tacâmul).
Surpriză... În fiecare localitate erau comitete de ”premiere” .  :D

La ce trafic era pe ambele sensuri singurul câștig al lor erau punctele de amendă.

NGC

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.508
  • Karma: +2109/-35
Re: Parcare
« Reply #9882 on: January 11, 2018, 09:38:03 PM »
Am o veste proasta, despre ceva ce s-a intamplat la sfarsitul anului trecut.

Mai astept pana maine pentru ca sa vad daca ne spun ceva oficial printr-un comunicat. Daca nu, va spun maine, desi vestea este intr-un fel deja publica.
National Geographic Channel

reed

  • Officer
  • ***
  • Posts: 187
  • Karma: +38/-17
Re: Parcare
« Reply #9883 on: January 12, 2018, 02:17:51 PM »
Hai NCG..da-ne motiv sa bem pe weekend

tom_sawyer

  • Senior
  • ****
  • Posts: 265
  • Karma: +46/-6
Re: Parcare
« Reply #9884 on: January 12, 2018, 03:05:02 PM »
^ vezi in topicul de centuri