News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

carutasul

TibiV, ca să nu îti răspund la DN6, că în definitiv nu are legătură, la capătul lotului Romstrade de pe Dn6 localitatea se numeşte "Mihăieşti", la capătul dinspre Radomireşti, şi Mihăeşti la capătul dinspre Măldăieni :)   Am observat asta in treacăt când m-am întors, dar se poate verifica pe Google Maps, n-aveam somn si m-am uitat acum. Cum te cheamă, măi bădie :)

vancouver

Quote from: pasadia on April 22, 2017, 06:09:11 PM
Ce folos daca in timpul asta pe DN57B vom avea in continuare podete rupte si zone cu caderi de pietre pe carosabil?

Da chiar ce folos? Hai sa o lasam libera si nici televizorul sa nu i se confiste si chiar sa incurajam si alti patroni sa mai dea electrocasnice pe la CNAIR.

Tare asta: " ce folos?"   :o
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ovicor

@vancouver, cred ca pasadia vrea sa spuna ca trebuia sa se previna asta. Faptul ca infractiunea e pedepsita e  foarte bine, dar raul deja s-a facut, iar noi suferim consecintele .

perfidus

Nici noi nu am învățat nimic după Ponta și Șova.
Chiar nu se pot organiza proteste mai ample pentru ca politicul să nu mai pună bețe în roate proiectelor deja în stadii avansate cum ar fi A1 LD Lot 2 sau PiSi sau A3 Bors - Suplacu, Nadaselu - Mihaesti, ciotul A3 din Voluntari sau ca amarata asta de A12?

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

#8389
Esti sigur ca politicul pune bete in roate? Sau sistemul CNADNR e cel care refuza schimbarea?
Sa-ti amintesc ca pe A12, "tehnocratul" Buse visa ca face centura Bals in regie proprie?
Sau ca centura Sud Bucuresti avea planul gata inca de acum 1 an, iar in decembrie s-au gandit ca trebuie sa mai angajeze niste consultanti sa vada daca mai fac si partea de la Jilava la A2 sau fac direct A0.
Cu ce sunt diferite cele 2 situatii? E tot o tragere de timp. Ai planurile gata dar te razgandesti in ultimul moment doar pentru ca iti dai seama ca nu vei taia tu panglica.
Oamenii din CNADNR care le spun ministrilor ce vor acestia sa auda, raman in functie pe viata. Nu mai sunt ei directori Generali, dar raman directori  la departamente, pozitii caldute de unde isi pot face "treaba" bine.
Se pot schimba cate guverne vreti voi, dar cat nu se schimba ceva in CNADNR nu se va face nimic. Degeaba au schimbat numele daca structura si gandirea a ramas aceeasi.
Voi spuneti ca nu se mai fac tunele din cauza ca nu sunt bani. Eu cred ca nu se mai fac tot din cauza de bani, dar din aia primiti de cineva de la Salini, atunci cand au castigat lotul desi oferta lor nu a fost cea mai buna.

Si mai e un aspect: cum naiba sa te astepti tu ca Salini iti va face proiectul pentru tunele, adica sa renunte la cateva milioane de E, si ei nu vor putea licita. Eventual sa vrei proiectul si pe gratis.
Daca se vroiau cu adevarat tunele, trebuia scoasa sectiunea de la inceput din contract si licitata proiectarea separat
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Quote from: vancouver on April 23, 2017, 01:02:31 AM
Quote from: pasadia on April 22, 2017, 06:09:11 PM
Ce folos daca in timpul asta pe DN57B vom avea in continuare podete rupte si zone cu caderi de pietre pe carosabil?

Da chiar ce folos? Hai sa o lasam libera si nici televizorul sa nu i se confiste si chiar sa incurajam si alti patroni sa mai dea electrocasnice pe la CNAIR.

Tare asta: " ce folos?"   :o

Nu ma deranjeaza daca urmaresti sa ma taxezi, dar in fraza de mai sus accentul trebuia pus pe partea boldata. Sau altfel spus, apreciez ca Parchetul si-a facut treaba si a dus dosarul pana la capat in instanta, dar nu apreciez faptul ca DRDP-ul local / CNADNR nu a fost in stare sa repare efectele actiunii (sau inactiunii) acelei directoare. Caci timp ar fi fost suficient...

Si pana una-alta aici suntem pe un forum de infrastructura, e normal sa ne plangem de starea drumurilor noastre. Daca vroiam sa comentez actiunile din domeniul justitiei ma duceam in alta parte...

vancouver

Quote from: ovicor on April 23, 2017, 06:21:50 AM
@vancouver, cred ca pasadia vrea sa spuna ca trebuia sa se previna asta. Faptul ca infractiunea e pedepsita e  foarte bine, dar raul deja s-a facut, iar noi suferim consecintele .

Si cum anume vrei sa previi o hotie inainte ca ea sa se intample, altfel decat pedepsind alti hoti si aratand asta public. Sa spui ca nu are nici un folos condamnarea unei persoane care a incalcat legea, e cea mai mare aberatie. Cu scuzele de rigoare pentru pasadia, pe care-l respect, dar aceasta afirmatie chiar este o prostie. Numai asa (condamnad-o pe doamna de la CNAIR) putem spera ca in viitor alti angajati ai CNAIR nu vor mai accepta mita, in schimbul ascunderii unor nereguli.

Pe langa toate astea, noi nu discutam aici de o crima, in care victima e moarta si nu se mai poate face nimic. Discutam de niste deficiente in constructii. In constructii permanent se fac lucrari insuficient de bune si trebuie remediate. Evident si in cazul de fata, se poate remedia. Banii de remediere pot constituie in anumite cazuri chiar paguba la dosar si trebuie atunci suportata de persoana vinovata. Deci, cu atat mai bine ca a fost prinsa si exista sansa recuperarii costurilor de remediere.

In final vreau sa insist, sa nu cadem in capcana propagandei hotilor (anumite televiziuni), care propaga ideea stupida, ca faptele sunt consumate si ca atare nu are rost mai condamnam pe nimeni - deci hotii sunt chiar niste victime. Saracii. Cand de fapt este exact invers: pentru a preveni fapte viitoare, este esential sa se ajunga la o condamnare. Si pentru ca nici altii sa nu faca fapte asemanatoare totul trebuie facut public.

Prin condamnarea unei persoane din CNAIR poate ca alte 10 sau 100 de fapte de coruptie din CNAIR sunt evitate si alte zeci sau sute de lucrari vor fi urmarite mai bine si vom avea sosele mai bune. Deci cum poti sa afirmi ca nu are nici un folos?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

vancouver

Quote from: pasadia on April 23, 2017, 01:00:11 PM
Si pana una-alta aici suntem pe un forum de infrastructura, e normal sa ne plangem de starea drumurilor noastre. Daca vroiam sa comentez actiunile din domeniul justitiei ma duceam in alta parte...

Cu scuzele de rigoare pasadia, dar nu s-a inteles asta din prima ta postare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

perfidus

Quote from: dr4qul4 on April 23, 2017, 10:41:33 AM
Esti sigur ca politicul pune bete in roate? Sau sistemul CNADNR e cel care refuza schimbarea?
@dr4qul4, nu te contrazic. In tot ce spui tu, daca dai stratul de la suprafata la o parte, totul se rezuma la politic. La modul cum se intretine la nivel central/de minister aparatul functionaresc de tip serparie in compania numita CNAIR. E suficient sa vezi ce baieti s-au instalat recent ca si consilieri sau secretari de stat si cine i-a numit, pe ce criterii. La asta ma refeream. Daca e asa si am identificat problema, hai sa incepem/continuam mai aprig cu proteste pentru depolitiziarea si profesionalizarea CNAIR atunci, sa se iasă cu declarații clare, ce mai fac cu CNIR-ul, cu legile de achizitii publice, samd.

PS. E nevoie de munca de convingere pentru a coaliza niste forte in online dar si ONG-uri sau alti "influenceri".
Sunt laudabile eforturile lui cutter din noua lui pozitie, dar nu ma astept la raspunsuri prompte sau schimbari de opinii din partea ministerului, efortul pare singular si mi se pare o furtuna in paharul cu apa.
Va spun sincer ca asa apare din afara (activez de doar cateva luni pe forum, dar am urmarit presa in domeniul infrastructurii cu multi ani in urma, asa v-am si gasit).

PPS. Ceva ceva s-a miscat cu acel apel comun WWF,  API si altii pentru tuneluri. Asta e directia.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

Eu nu cred ca se rezolva ceva prin proteste.
Doar prin dialog. Poate surd la inceput, dar pana la urma va da roade.
In loc ca "alternativa" sa ia pozitia sefului ei cel procesoman, mai bine si-ar oferii ajutorul.
Eu, daca cineva ma injura, dupa aceea nu am cum sa-l mai ascult. Asa ca acum e si mai greu.
Nu cred ca stanga saboteaza autostrazile. Parca ei au promovat si Sebes Turda si C Turzii Tg Mures. Insa e adevarat ca pe atunci aveau alta culoare. Pe actualul lor stapan il cred in stare sa saboteze A12 si A1. Strategia lui se bazeaza pe altceva decat pe infrastructura.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cristi5

#8395
Au promovat CT-TgM si A10 dupa ce si-au inceput mandatul in forta cu aberatii gen mutat cu cortul pe santier la CoBra si blocat PiSi (care acum cica e proiect prioritar). Daca inteleg bine, "disperarea absorbtiei" a fost motorul principal pt CT-TgM si A10, dupa ce au vazut ca trec anii si nu prea realizeaza nimic.

Acum imi pare ca e la fel, au inceput cu aberatii gen legislatie pt eliminat contestatii, debleuri uriase (care ar intarzia proiectul mult dupa actuala legislatura), cu laude ca va rezolva Cuc la Bruxelles (si a venit de-acolo cu alte idei), acum au lasat-o mai moale gen "nu prea sunt ursi dar trecem peste" si in final vor ajunge la disperarea absorbtiei cu finantarea EU a singurului proiect care a mai ramas cat de cat pregatit, adica Suplac-Bors...

Aberatiile vin probabil de la vot si putere. Isi inchipuie ca daca au luat atatea voturi, trebuie ca sunt mai destepti (mai ales seful mare) decat altii. Cand colo probabil niste directorasi din CNADNR frustrati de fostul guvern si de propria incompetenta (ex frica de tuneluri) ii joaca pe degete. Iar consultantii electorali (care chiar au fost destepti) se pricep la imagine si manipulare, mai putin la chestii constructive gen infrastructura.

Ursii sunt in folclorul acestui partid. PMul de atunci tuna si fulgera despre ursi in 2012 sau 2013. Dupa aia au mai guvernat 2-3 ani. Daca atunci puneau osul sa pregateasca proiectul tunelurilor, acum aveam forajele incepute, daca nu si breakthrough la macar unul din tuneluri.

dr4qul4

Corect ceea ce spui.
Dar te intreb: de ce tehnocratii nu au:
- lansat licitatia pentru tunele LD
- lansat licitatia pt DNCB sud
- desuspendat licitatia pt SF A13
- asteptat atat cu licitatiile pt SF pe A7, pe care le-au lansat in ultimul moment si care au fost atat de bine pregatite incat au fost contestate, suspendate si clarificate incat ne-am plictisit. Si asta inainte de contestatiile de dupa deschidere.

Daca o sa-mi spui ca nu au avut timp destul (desi nu cred ca avem nevoie de ani buni pt o amarata de licitatie de SF), te voi intreba ce au cautat sa-si asume guvernarea pt 1 an? Nu stiau ca vin alegerile si ca sunt pusi acolo doar de sacrificiu?
Nu era mai bine sa-i mai lase pe fostii inca 1 an sa-si rupa capul ?
Sau trebuia cu orice pret sa i se prelungeasca cuiva mandatul?
Daca ramaneau fostii, macar mai aveam cateva panglici taiate asa inainte de alegeri. Fara Ac si alte hartii, dar macar cu asfalt.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

^daca tu crezi ca rosiaticii ar fii deblocat brusc totul si ar fii făcut autostrazi ,in loc de pomeni electorale,atunci părerea mea despre asta,este  :lol:

Înțeleg ca ii iubești pe tehnocrații,dar fiecare Cm de autostrada care va fii inaugurat de ciuma,va fii meritul acestora....la fel cum si plagiatorul a inaugurat ce era dinainte pornit...

Acești măreți ctitori de la putere nu vor inaugura pana in 2020 nici macar un M de autostrada făcut cap-coada de ei ( Si sunt proiecte mai avansate care ar putea fii rezolvate in 3 ani si 8 luni cat ar fii pana la sf de 2020 )....si daca ar vrea ( ceea ce e evident ca nu vor,pt ca sunt in aer cu Finanțele ),primul pas ar fii sa repună pe butuci noul CNIR cu sprijin Asfinag si sprijinul Berd...ceea ce iarasi e evident ca nu vor...

Nu mai visați ca actualul Cnair poate face ceva,se poate restructura ceva,pot apărea nu stiu ce miracole....putem asista la termene decente...NU....trebuie ras
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

#8398
nu cred ca ar fi deblocat nimic. Dar nici LD nici ST nu erau blocate. se lucra pe sest, in purul stil romanesc.
Asa cum UMB, Ts si Porr au lucrat fara AC pana atunci, tot asa ar fi lucrat si dupa. Nu se ducea ISC-ul peste ei.
Nu ma intereseaza discutii despre altceva decat infrastructura. Asa ca nu o sa-ti raspund la partea cu pomenile.
Nu cred ca ar fi facut mare lucru in infrastructura, dar macar ei nu s-ar fi batut cu pumnii in piept ca au deblocat santierele si au eliberat AC-uri.
Nu mi se pare insa normal sa spunem ca rosii saboteaza infrastructura si ceilalti au promovat-o. Eu nu am sesizat vreo promovare anul trecut.
Cred ca se face anul de cand cutter se lauda le fb cu pasajul de la Domnesti si cu proiectul pentru DNCB sud.
Inca nu sunt convins daca Cucu e mai praf ca Buse. Sau ati uitat ca el mai avea putin si facea PiSi ?
Eu zic sa recititi topicul de promisiuni nerespectate. Nu stiu ce e mai rau: sa spui ca faci in regie proprie centura Bals, sau sa zici ca licitezi pe baza sf-ulului pt DX12. La declaratii sunt  campioni cu totii.
Un lucru e clar. Cat timp ei se cearta noi nu avem cum sa castigam.


PS. nu l-as vota niciodata pe dragnea, dar nici pe unii care nu au nici un plan si se pricep doar la proteste.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

Indiferent de conducere e nevoie de o structura de profesioniști ....iar aici totul a fost acum îngropat....

pe mine asta ma doare cel mai mult...nu se dorește profesionalizarea si nici debirocratizarea

Iar la nivel de profesionisti vedem ce oameni avem acum la frâie...cum dreaq sa-ți pui drept consilier,etalonul incompetentei,imaginea eșecului si al autostrăzilor demolate si închise aiurea 11 luni,complicele moral a 11 victime decedate si zeci de familii distruse,adica narcis neaga?e doar un exemplu flagrant din multele care pot fii date?

Repet....fara noul Cnir,făcut de la zero pe noi baze si aceea descentralizare pe DRDP-URI....rezultatele slabe vor.continuua...

Nu am nici o așteptare de la o gașca de hoti cu zero credibilitate care au arătat ce doresc sa faca de fapt si pt.a distrage atenția sunt dispuși sa falimenteze o tara întreaga pt.asta..
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura