News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

strainu

@cristi5, nu cred că e legală folosirea imaginilor Sentinel pentru a realiza hărți în OSM. Totuși, for future reference, am făcut un filmuleț despre cum se pot folosi acele imagini satelitare ca background în editorul implicit OSM (iD). SPer să se înțeleagă, softul n-a prins chiar toate comenzile.

Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

stangabriel



Poate s-a mai pus, merita reluat.

Germany

Acum pe TVR1, reportaj despre construcția TRANSFĂGĂRĂȘAN ;) 4 ani / 90 km

dr4qul4

@stangabriel, cea mai ieftina si rapida solutie pentru traficul din Bucuresti este introducerea cronometrelor la semafoare.
In Bucuresti sunt multi vanzatori ambulanti, multi spalatori de parbrize sau cersetori. Si foarte multi pietoni.
Sut multi soferi care sunt luati pe nepregatite de schimbarea semaforului. Desi e deja verde, multi inca se mai cauta de marutis prin buzunare. La fel si pietonii. Lucrand la unirii, nu pot sa nu observ cati pietoni sunt inca pe sosea, desi semaforul e deja rosu. Si nu toti au inceput traversarea cand deja era verde intermitent. Pur si simplu, pentru ca o multime sa traverseze 6 benzi este nevoie de mai mult timp decat dureaza intermitentul.
Asadar, stiind cate secunde mai au la dispozitie, unii vor astepta urmatorul semafor, sau se vor grabi mai din timp. Altii vor evita sa traverseze pe rosu, stiind ca in 10 secunde se va face verde.

Chiar nu inteleg de ce nu avem semafoare cu cronometru in Bucuresti(decat exceptii). In alte orase sunt ceva obisnuit.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

JohannDB

Deși sunt semafoare cu afișor de timp pe faza respectivă, TOT GĂSEȘTI "luați prin surprindere" deoarece respectivii sunt ocupați cu  multe.......Vorbitul la telefon (pacostea asta a sec.XXI-mobilul)... Cu tastatul de mesaje sau pur și simplu facebook..... Cu privitul în oglindă și rujat (nu e de râs, am pățit-o).... Cu căutatul în cutia de viteze, fiindcă nu-și găsea a I-a..... Plus multe altele; mare-i grădina "traficului"....
     Pățanie proprie.... Vara lui 1984 la Praga, bulevard central, pe lângă "universalul" lor de la acea vreme Kotva/Ancora, cu "zonă verde pe mijloc/insulă.... Grup de români obișnuiți ca aici să treci "lejer" că ești "suveran" pe trecere (era chestia, la noi cu limita evitării ORICĂRUI PERICOL)... Se face roșu pentru pietoni, dar "ai noștrii" suverani pe trecere, o mai lălăiau, când au început să "zboare" spre trotuar ca potârnichile, deoarece praghezii (la acea vreme) când au avut verde, au plecat ca la "Marele Premiu", trași din tun.... Am și răs, dar am și căzut pe gânduri, găsind că unele prevederi, de atunci, de la noi, nu erau "coșere" (adică în regulă) !!

dr4qul4

Nu am zis ca vor face minuni. Dar ar ajuta.
Mai ales in intersectiile cu semafor de stanga, unde pietonii vad masinile oprite si traverseaza, iar cei care vor sa faca stanga si au verde, nu se uita la semafor ci la pietoni....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

JohannDB

#7986
Păiiiiii în cazul ăsta, stimate coleg dr4qul4, eu aș apela la un alt punct de ajustare de trafic la o intersecție semaforizată (și nu cred să fie vreuna în țară), anume O FAZĂ DE VERDE GENERALĂ PENTRU PIETONI, pe TOATE DIRECȚIILE, astfel ca traficul auto care primește verde pe semafor pe direcția "x" sau "y" nu se mai intersectează cu pietonii....... Stai un minut, un minut jumate la semafor să treacă pietonii pe TOATE DIRECȚIILE și apoi liber la mașini.....

ovicor

#7987
@JohannDB, o asemenea intersectie semaforizata este in Bistrita, zona Piata Decebal . Dar nu este suprimata culoarea verde intermitenta pentru dreapta soferi, soferii pot fi surprinsi de iuteala cu care pietonii se arunca pe carosabil la aparitia culorii verde. Poate ar fi util ca toata intersectia sa fie hasurata, astfel s-ar putea traversa si pe diagonala, adica doua strazi, in loc de una .
PS Interviu cu Corina Cretu, la Strasbourg, A3, intre 9 si 10. Cat o fi de PSD-ista, tot incerca reportera sa rastalmaceasca spusele ei, in scopul acuzarii guvernului Ciolos. Corina Cretu vine in 2-4, parca, in Ro. Va avea discutii cu ministri din cadrul guvernului Grindeanu, in scopul simplificarii procedurilor de accesare a fondurilor europene, inclusiv durata solutionarii contestatiilor. Este evidentiat "modelul polonez", dar e nevoie de parlament pentru crearea cadrului legislativ.

JohannDB

  Ca să n-o mai lungesc, faza cu verdede general pentru pietoni, o vroiam a fi cu suprimarea acelui verde intermitent pentru dreapta la mașini.... Pietonii să nu mai aibă nicio mașină în mișcare pe timpul traversării la fel ca și mașinile să nu mai aibă pietoni pe vreo direcție.
  Și ideea cu o "hașurasre" a intersecției pentru a nu mai traversa pietonii pe direcții ce ajung la trotuare la 90 grade, poate nu ar fi o idee rea!
  O zi bună !

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dumbravaandrei

Curios ce includ ei in pretul autostrazii... presupun ca e doar pret de executie cu teren liber de sarcina si fara autorizatii si alte alea.... Parca s-a mai discutat..

jalemare

13,7 miliarde lei pentru Ministerul Transporturilor, în proiectul de buget.
Cu vreo 2,5 miliarde lei mai mult decât în 2016.
Acum să vedem execuția, anul trecut a fost pe la 8 miliarde lei.

JohannDB

Quote from: Beowulf on January 23, 2017, 12:00:39 AM
"Premierul Borisov: în Bulgaria, un kilometru de autostradă costă de câteva ori mai puțin decât în România"

http://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/premierul-borisov-in-bulgaria-un-kilometru-de-autostrada-costa-de-cateva-ori-mai-putin-decat-in-romania-654618

La bulgari e ceva ca la noi cu "iarna nu-i ca vara".... Ei au avut "tupeul" să spună și să stabilească de vreo 15 ani că 1 euro = 2 leva 91,953xx), plus un alt mod de gândire financiară. Și cu asta liniște și pace, de ani buni

AdrianB1

Nu, ei au zis ca 1 leva = 1 marca. A fost simplu la vremea respectiva, cand marca a fost inlocuita de euro s-a ajuns la paritatea actuala. E un model, nu neaparat mai bun sau mai prost ca altele.

florin74

#7994
Din proiect buget 2017

Bucuresti Brasov 100 milioane (a3), Brasov Oradea 903 mil lei
Centura Nord Bucuresti 110 milioane lei
Largirea la 4 benzi Centura Sud Bucuresti, km 23_600 km 55+520 - 106 milioane.
DN 73 : 107 mil lei
DN 6 : 52 mil lei
Centura Tg mures : 106 mil lei
A10 : 950 mil
Bacau : 200 mil
A1 (Deva Lugoj) : 805 mil
Centura Stei : 49 mil
Centrua Alesd 16 mil
Tg Jiu 100 mil
Satu MNare 137 mil
Mihailesti 32 mil
Carei 23 mil
Caracal : 15 mil
DN5 : 75 mil
Acestea sunt credite bugetare, nu credite de angajament (adica povesti)