News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

adiarc

vechea problema cu stationatul pe banda de urgenta....Dumnezeu sa-l odihneasca...si sa-i trezeasca si pe politisiti sa patruleze , iar cei responsabili sa le dea benzina necesara
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

igorashu

Quote from: nicolaem on October 24, 2014, 10:34:42 PM


un video excelent impotriva absenteismului la vot. Sper sa nu deranjeze, e impartial.
Să nu-l uităm și pe Ștefan cel Mare :D

M-Power

Este exact tipul de accident care din pacate in mod tragic ar putea fi destul de obisnuit pe viitoarele drumuri express (cu atat mai mult in absenta benzii de urgenta, a benzilor mai inguste si de ipotetica viteza de proiectare de 120km/h pe care-o vehicula Rus).

dr4qul4

Problema e ca nu am văzut pe nimeni sa ia amenda pentru ca a oprit/mers pe banda de urgenta fara a avea o problema reala, si mai ales fara a monta triunghiul.

Pe de o parte înțeleg, neavand autostrăzi, multi nu stiu ca e interzis acest lucru.
Si eu opream pe A2 când nu erau benzinării.
Mai mult, am oprit si pe A3 anul trecut pentru o problema fiziologica. Noroc ca am găsit o bretea blocata ceva mai departe.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Archi

#2689
In unele cazuri mi se pare mai riscant sa conduci "sub presiune" fiind mai dispus la un accident decat in conditii normale, decat sa te opresti si sa rezolvi problema ( Mai ales in RO unde pana la prima parcare sau nod poti face si 30 de minute). Pana la urma probabil si asta e un motiv pentru numele de banda de urgenta  8)

adiarc

daca nu avea o defectiune tehnica majora , respectivul sofer n-are nici o scuza....la cateva min distanta e spatiul de la Pianu....
in plus nu poate veni cu scuza , ca nu a stiut , fiind sofer profesionist,,,,asa cum nici soferi care au doar categ.B nu pot veni cu aceasta scuza...cel putin pe tronsoanele ca aceste , unde sp.de servicii au o densitate suficienta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Danny550394

Quote from: adiarc on October 25, 2014, 04:00:59 PM
daca nu avea o defectiune tehnica majora , respectivul sofer n-are nici o scuza....la cateva min distanta e spatiul de la Pianu....
in plus nu poate veni cu scuza , ca nu a stiut , fiind sofer profesionist,,,,asa cum nici soferi care au doar categ.B nu pot veni cu aceasta scuza...cel putin pe tronsoanele ca aceste , unde sp.de servicii au o densitate suficienta
Nu pot crede ca avea o defectiune majora (doar a oprit pe banda de urgenta inainte de banda de iesire).
Ar fi trebuit sa iasa de pe autostrada sau daca avea o defectiune majora sa stea dupa parapete.  >:(
Din cate se vede a murit ca statea pe banda 1 langa rezervor. Celalat sofer a lovit din spate deci circula partial pe banda de urgenta. WTF

M-am gandit sa-mi cumpar o camera video care filmeaza fata-spate. Este incredibil de ce specimene am dat pe autostrada si nu o folosesc mai mult de o data pe saptamana.
Unul circula pe banda 1 si partial pe banda 2 (dupa ce l-am depasit si-a reluat trasa).
Altul circla exculsiv pe banda 2 (incetinit in spate, asteptat sa treaca pe banda 1, dupa depasire si-a reluat drumul pe banda 2).
Altul circula pe banda 1 cu 70 Km/h cu avarile aprinse (avea semn de incepator).

boer_escu

Din pacate, cred ca lipsa de educatie rutiera face ca romanii sa fie predispusi la a opri pe banda de urgenta mult mai mult decat este necesar. Iar la lipsa de educatie (ce tine de partea teoretica din scolile de soferi) se adauga si lipsa educatiei prin exemplu: cine a condus pe autostrada in vestul Europei, a remarcat mai mult ca sigur ca acolo poti face si 1000 km si sa nu vezi nicio masina oprita pe banda de urgenta. Sunt convins ca soferii cu experienta drumurilor 'dincolo' se gandesc de doua ori pana opresc pe banda de urgenta pentru un motiv banal.

Iar ca observatie legata de cultura sofatului: am fost mirat sa observ conducand anul trecut pentru prima data pe autostrazile Bulgariei, ca foarte des erau masini oprite pe banda de urgenta, iar in mare parte (probabil chiar 80%) erau de Romania. Concluzia mea a fost ca pana si bulgarii par a avea mai multa educatie rutiera.

Solutia sta atat in educatia din scolile de soferi, cat si in cea 'continua' efectuata de Politie. (desi am unele indoieli ca politistii romani au inca constinta pericolului prezentat de oprirea pe banda de urgenta).  Si, de asemenea, cazuri nefericite ca cel de azi, trebuie prezentate in presa, pentru ca oamenii sa inceapa sa-si dea seama de diferentele dintre un drum national si o autostrada.

bogdymol

Asa cum s-a trimis acea scrisoare in numele forum-ului legata de Masterplan, oare nu am putea concepe o scrisoare + niste "bannere" (poze) pe care sa le trimitem la MT, Politia Rutiera, presa etc. despre cum trebuie sa te comporti pe o autostrada, ce trebuie sa faci, ce nu trebuie sa faci etc. Consider benefica aceasta actiune mai ales ca reteaua romaneasca de autostrazi este in plina dezvoltare si vedem mult prea des chestii de genul asta, opriri pe banda de urgenta, soferi care dau cu spatele + accidentele de rigoare. Este evident ca stam foarte prost la educatia rutiera legata de autostrada.

Pareri?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

adiarc

atata timp cat Politia Rutiera nu patruleaza si opreste la greu , pe principiul Follow Me ,pt toate abaterile, cum ar fii circulatia pe banda 2,nepastrarea distantei in circulatie , franare brusca inainte de intrarea pe banda de decelerare , iesirea de pe banda de accelerare prea devreme pe linie continua , stationare pe banda de urgenta nejustificat , schimbarea benzilor fara a semnaliza si la o distanta prea mica fata de celalalt autovehicol , etc,etc....nu se va intampla nimic....asa s-a facut educatia ( si inca se face ) , in tarile cu traditie  , de zeci de ani
asa ca pt inceput aceasta scrisoare este binevenita si ar trebuii sa contina prp.abateri semnalate mai sus plus altele si sublinierea faptului ca fara patrulare non stop , finalizarea centrelor de supraveghere si alocarea combustibilului necesar nu se rezolva nimic
a sta doar la ciupeala e o greseala majora
pe autostrazi cele mai multe accidente nu sunt datorate vitezei ci indisciplinei in trafic - exemplu clar - Germania - acolo mor cam la fel cati oameni mor la noi in accidente ( la o populatie de peste 80 de mil si multi soferi straini in tranzit ).Totusi majoritatea deceselor au loc pe DN-uri si nu pe autostrazile , care sunt , cam in proportie de 75 % fara limita de viteza...eventual cu viteza recomandata.......
CONCLUZIE
- POLITIA RUTIERA trebuie sa intre in sec 21 si sa inteleaga ca singura metoda pe care o foloseste ( statul la ciupeala ) , NU REZOLVA NIMIC si este mult mai importanta sanctionarea indisciplinei in trafic prezenta sub numeroasele aspecte semnalate mai sus.....lucru ce se rezolva prin supraevegherea continuua a traficului pe autostrazi prin camerele de filmat si patrulare
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Pana acolo mai e mult.
Nu pot sa înțeleg cum, de Paste, când a fost un accident pe A1 pe la km 30 si s-a blocat totul, politia nu le-a luat permisele celor care s-au băgat pe banda de urgenta, blocand-o.
Politia si salvarea incercau sa ajungă la accident dar nu aveau e unde.
Si, desi ii încurcau direct pe ei, nu le-a făcut nimic.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

In București ninge de ore bune, vantul bate puternic si mașină arata -1 grad.masta acum 2 ore. Acum cred ca este mai frig.
Tocmai au închis A2 din cauza unui accident cu 2 mașini răsturnate!
Pentru prima data au o scuza ca i-a prins iarna nepregătiți. E inca octombrie!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

am putea face usor patrulare si supraveghere prin camere video ( chiar si pe noile sectoare , mai putin Buc-Ploiesti avem C.I.C finalizate , dar inca neoperationale )...din amenzile date s-ar putea autosustine.....avem acum tot ce ne trebuie.....mai lipsesc cateva supercaruri...care si acelea pot veni gratuit asa cum s-a intamplat mai ales pe A2 cu marci ca Jaguar , Mercedes care au fost date cu titlu gratuit pt utilizare temporara sau un Porsche confiscat.....peste tot in tara sunt zeci de super masini confiscate
deci avem la ora actuala posibilitatile tehnice si materiale de a face aceste lucruri,....mai trebuie doar vointa factorilor de decizie......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stangabriel

Da,si eu am fost interesat de supercarurile confiscate si am aflat ca.....un S8 aproape nou confiscat de vamesii de la granita catre Moldova s-a vandul in licitatie restrinsa cu 12 000 de euro...Aici e problema. Am aflat si de un M3 din 2012, cu v8 de 4.0. Inca se afla in parcare...Statea bine la Noi in Parcare.

danutzu_1069

Problema nu e sa ai supermasini ci sa ai resurse sa le intretii, si sa mergi cu ele.