Author Topic: Traficul aerian in direct  (Read 2027 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 14.008
  • Karma: +2950/-588
Traficul aerian in direct
« on: January 06, 2017, 11:47:37 AM »
Dupa modelul thread-urilor traficului rutier si feroviar... discutam despre traficul aerian in direct.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 14.008
  • Karma: +2950/-588
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #1 on: January 06, 2017, 11:50:06 AM »
Deci mi se pare inadmisibil ce a facut Wizz azi. Din ce inteleg, au oprit toate zborurile de pe OTP (si nu numai) pentru ca au refuzat sa degivreze avioanele. Bai, pe bune? Chiar asa nesimtire? Adica toata lumea zboara, doar ei nu. Abia acum 15 minute am vazut un Wizz spre Treviso care aparea pe FlightRadar24. Rusine sa le fie. Respect zero fata de pasageri.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

iuli

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 4.202
  • Karma: +612/-74
    • My blog
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #2 on: January 06, 2017, 12:29:53 PM »
Respect doar pentru bani, ce te asteptai?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.420
  • Karma: +3342/-80
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #3 on: January 06, 2017, 03:36:20 PM »
WIZZ, Ryan, Tarom, toate au anulat curse
Wizz face retur la bani sau da bilete gratuite la urmatoarea cursa.
 Sustin ca fac degeaba degivrarea la ce cantitate de zapada vine de sus si nu pun in pericol siguranta zborului.
Nu as zice ca e nesimtire.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

dr4qul4

  • Legend
  • *
  • Posts: 5.447
  • Karma: +2520/-1105
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #4 on: January 06, 2017, 03:38:11 PM »
Ce cantitate vine de sus, la Otopeni?
la 11:15 doar mai fulguia si fantul batea normal. Nici urma de viscol.
My plan:  Prioritate 0: DNCB. 1. A1  2. A10  3. A3 TgMures-Nadaselu+Suplacu-Bors  4. A7-8 Ploiesti - Iasi 5. A12 7. CoBra

ciprebbe

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 6.420
  • Karma: +3342/-80
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #5 on: January 06, 2017, 03:52:47 PM »
E vorba de cursele ce trebuiau sa decoleze intre 6 si 7 AM.
Dupa ora 12 au reluat zborurile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

cavver

  • Junior
  • **
  • Posts: 62
  • Karma: +16/-6
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #6 on: January 06, 2017, 10:45:21 PM »
Ce cantitate vine de sus, la Otopeni?
la 11:15 doar mai fulguia si fantul batea normal. Nici urma de viscol.

+SN înseamnă multă zăpada . 20kt înseamnă vânt care bate cu 36kmh . As zice ca a fost suficientă zăpada si vânt ca sa conteze.
Quote
LROP 060700Z 03015KT 0400 R08R/0800V1300D R26L/0800V1200D +SN BKN004 OVC007 M03/M04 Q1011 NOSIG

LROP 060600Z 03016KT 0400 R08R/1000V1900D R26L/1300V1900D +SN BKN006 OVC008 M03/M04 Q1010 NOSIG

LROP 060500Z 03022KT 0600 R08R/1400N R26L/1500U +SN BLSN BKN004 OVC007 M03/M04 Q1009 TEMPO 04020G30KT 0350 +SN BLSN

LROP 060400Z 04020KT 0600 R08R/0900V1700D R26L/1300V2000D +SN BLSN OVC007 M02/M03 Q1009 R08R/490294 TEMPO 04020G30KT 0350 +SN BLSN

lupu.irimie

  • Officer
  • ***
  • Posts: 104
  • Karma: +75/-29
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #7 on: January 07, 2017, 03:32:51 PM »
Deci mi se pare inadmisibil ce a facut Wizz azi. Din ce inteleg, au oprit toate zborurile de pe OTP (si nu numai) pentru ca au refuzat sa degivreze avioanele. Bai, pe bune? Chiar asa nesimtire? Adica toata lumea zboara, doar ei nu. Abia acum 15 minute am vazut un Wizz spre Treviso care aparea pe FlightRadar24. Rusine sa le fie. Respect zero fata de pasageri.

Ionut, cu tot respectul meu, dar Wizz a procedat ca la carte refuzand sa decoleze daca avionul nu este degivrat. (Inteleg din ce ai scris tu, ca sa refuzat cererea de degivrare!!?? )
 Lipsa degivrari la sol, poate duce la consecinte dramatice ulterior. Pe NTSB poti gasi niste rapoarte de la accidente produse datorita tocmai acestui fapt, de o sa ti se zbarleasca mustata.
Cum au decolat restul fara a avea degivrarea efectuata, incepe sa imi puna serioase semne de intrebare. Din punctul meu de vedere este o crima premeditata!!
« Last Edit: January 08, 2017, 08:22:51 PM by Ionut »
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 14.008
  • Karma: +2950/-588
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #8 on: January 07, 2017, 05:09:44 PM »
Cine a zis ca s-a decolat fără degivrare?
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

frunzaverde

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.530
  • Karma: +1561/-185
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #9 on: January 07, 2017, 05:29:15 PM »
Ionut, cu tot respectul meu, dar Wizz a procedat ca la carte refuzand sa decoleze daca avionul nu este degivrat.

N-ai inteles: exista capacitate de degivrare disponibila pe OTP, si era folosita de toti concurentii Wizz, care au decolat in conditii perfect acceptabile (cu intarzierile de rigoare).

Wizz Air, per politica lor operationala, a preferat ca in loc sa plateasca pentru degivrare sa anuleze o gramada de zboruri (practic tot ce era cu baza in OTP).

Au calculat ca conditiile vor fi suficient de rele incat sa aiba probleme operationale pe OTP toata ziua si ca este mai ieftin sa opreasca tot, si sa plateasca compensatii (mai ales ca e o perioada din an cu minimum de incarcare) decat sa functioneze in conditii de intarzieri masive, cu compensatii la nivel similar.

Asta zice Ionut - ca au preferat strategia "lasat pasagerii cu curu-n balta" pentru a-si minimza pierderile.

lupu.irimie

  • Officer
  • ***
  • Posts: 104
  • Karma: +75/-29
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #10 on: January 07, 2017, 08:05:01 PM »
@frunzaverde
Aha, acum inteles la ce facea referire. Pana la urma si la final, ceea ce a facut Wizz, este politica lor de companie, si daca lor le ieseau mai bine calculele asa... Este dovada de "seriozitate" maxima fata de clientii ei.
« Last Edit: January 08, 2017, 08:22:18 PM by Ionut »
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

craiovean

  • Toddler
  • *
  • Posts: 1
  • Karma: +0/-0
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #11 on: January 14, 2017, 06:10:54 PM »
Nu scrie nicaieri ca trebuie dejivrare Obligatorie. Comandantul iasa si inspecteaza aeronava, daca el constata ca are depuneri de gheata solicita dejivrare, daca este zapada uscata care zboara la viteza de rulaj nu dejivreaza. Mai exista si varianta in care compania nu vrea sa plateasca pentru asta, ca ajunge undeva la 400-500 de euro in functie de marimea aeronavei. Si asteapta pranzul sa se topeasca gheata. Stiu si alte exemple, nu este singular. Carpatair practica astfel de  chestii si nu vroiau sa plateasca, si stateau cu avionul la soare cateva ore pana se despreindea gheata de pe el. Era oarecum ceva scandal pe aceasta tema.

hitsasu

  • Youngster
  • *
  • Posts: 39
  • Karma: +21/-8
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #12 on: October 19, 2017, 11:07:03 PM »
https://www.flightradar24.com/
Trafic aerian în direct

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.090
  • Karma: +2740/-570
Re: Traficul aerian in direct
« Reply #13 on: January 19, 2018, 07:45:25 PM »
Destul de lamuritor pentru furtuna din Europa...

http://aeronews.ro/video-aterizare-spectaculoasa-pe-crosswind-la-dusseldorf/

Quote
VIDEO / Aterizare spectaculoasa pe crosswind la Dusseldorf
Filmarea a fost facuta ieri, 18 ianuarie, cand Europa de Vest a fost maturata de vanturi extrem de puternice. La Dusseldorf, unde s-a inregistrat cea mai puternica furtuna din 2007 si pana acum, rafalele au atins si 110 km/h.
Aeronava Dash 8 Q400 Eurowings (D-ABQD) venea din Sylt (Germania), operand zborul EW9141.