[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

QuoteAu reînceput lucrările la Pasajul Doamna Ghica – Chișinău

Bugetul Primăriei Capitalei pe 2012 are prevăzută suma de 30 de milioane de lei pentru acest proiect, care ar trebui încheiat în luna august. De la abandonarea lucrărilor, însă, structura s-a deteriorat.



Amenajarea șoselei Doamna Ghica şi legarea acesteia de Bulevardul Chişinău, printr-un pasaj peste calea ferată, ar face legătura mai uşor între cartierele Colentina şi Pantelimon. În plus, ar dirija o parte din traficul care va intra în Capitala prin Autostrada A3 Bucureşti – Ploieşti şi ar fluidiza traficul între zona de Nord şi cea de Est a municipiului.

După trei ani de la abandonarea șantierului, Primăria Capitalei a decis să reia lucrările. În urma unei licitații restrânse accelerate, la care a participat numai un singur ofertant, PMB a atribuit contractul de proiectare și execuție a lucrărilor asocierii de firme SCT București SA și TECNIC Consulting Engineering SRL.

Cele două societăți vor încasa suma de 46,53 milioane de lei (aprox. 11 milioane de euro).

sursa: B365

Daca in buget sunt 30 mil lei si contractul e pe 47 mil lei... inseamna ca ori vor lucra pe datorie, ori nu vor termina in august. Plus ca e posibil sa fie surprize ca urmare a deteriorarii lucrarilor. Dar e bine ca se face, strapungerea asta este incredibil de utila pentru cei care vin de/intra pe A3 din estul si sudul capitalei.

Ionut

Nu luati in seama abureala cu inelul median, autostrada suspendata si nu-stiu-cate-alte-inele. E un pasaj util, Oprescu insa le leaga de le zapaceste... si n-au legatura unele cu altele.

QuoteOprescu: Lucrările la inelul median care face legătura Colentina-Pantelimon ar putea fi terminate în câteva luni

Directorul Direcţiei Infrastructură din Primăria Capitalei, Mădălin Dumitru, a explicat că în martie, când a fost reîncepută, lucrarea era executată în proporţie de 30 la sută, în prezent stadiul acesteia fiind de 65 la sută.

"Suntem pe final cu exproprierile, care au fost începute înainte de 2008, utilităţile sunt relocate şi intrăm în linie dreaptă cu construcţia de drum şi de pod. Pe parcurs s-au descoperit perne de apă, întrucât se află foarte aproape de lac, însă în prezent acestea sunt rezolvate", a spus Mădălin Dumitru.

Termenul de finalizare a proiectul este sfârşitul anului 2012, constructorul este SCT Bucureşti, iar valoarea contractului este de 37,5 milioane de lei, fără TVA.

sursa: Gandul.info

valexandru

@Ionut Le ignoram, numai sa-o termine odata!
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

MRS

Pasajul e gata. Bastinasii vorbesc de deschiderea traficului pe 8 Decembrie!
Sursa
Ignorati textul idiot.

:cheers:


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Excelent!!! Merci Mrs de vestea perfecta pentru mine. Voi folosi pasajul asta in drum spre A3 (si invers, evident, A3->sud). Si nu numai eu.

tonică

pentru sud si sud est ar fi si mai bun daca s-ar continua cu bulevardul nicolae grigorescu trecand dambovita si ajungand undeva in vitan-barzesti intr-o prima faza iar intr-o a doua in asa zisul bulevard al metalurgiei creand astfel o alternativa la str. luica, gatuita de atatia ani de zile, transformata in centura mica a orasului....

CornelB



Ionut


dr4qul4

Pai si tramvaiul? Ca vorbim de inelul median, si ultimele 2 pasaje de pe el au loc provazut pentru tramvai. Vorbim de Pasajul D-na Ghica peste CF si pasajul NG peste Splai (nefinalizat)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Iulika0069

Probabil ca peste 20 de ani, cand va ajunge tramvaiul acolo, pasajul va ramane cu o singura banda pe sens + linie de tramvai.
Desi, cred ca ar trebui gandit/calculat inca de pe acum pentru sarcina suplimentara?

dr4qul4

Poate vor lasa tramvaiul la sol. Dar pentru asta ar trebui sa faca 2 pasaje, pe modelul celui de la Mihai Bravu. Daca fac un singur pasaj de 16,5 m latime nu mai pot ocoli cu tramvaiul, decat daca fac ca la Piata Muncii; dar asta este o solutie proasta
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Iulika0069

#12
Eu oricum as face pasaj cu doar o banda pe sens (e mega suficient - ganditi-va doar la pasajele peste Centura Buc) + linie de tramvai. Zic asta:
- din considerente de arhitectonica (sa ne imaginam cum arata un mega-pasaj cu linie de tramvai si 2 benzi pe sens)
- plus ca nu prea ai suficient spatiu sa inghesui 2 benzi si tramvai, si sa mai pui si banda de dreapta spre/dinspre Colentina
- vreau sa fluidizez traficul pe inel, dar nu sa il incurajez mai mult decat e cazul ;)

Repet, 1 banda pe sens + banda dedicata pt transport in comun (in cazul nostru, linie de tramvai) ar trebui sa fie suficient aici..

Cristi N

Singura documentatie de pe site-ul primariei ar fi asta: link PMB

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)