Pasajele Mihai Bravu x (Dristor & Baba Novac)

Started by bekxy, July 24, 2023, 08:19:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bekxy

Primăria sectorului 3 face foraje geotehnice pentru pasajele subterane de pe șoseaua Mihai Bravu.

Primăria sectorului 3 începe forajele geotehnice pentru pasajele rutiere subterane pe care vrea să le construiască între intersecțiile de la Vitan și Baba Novac, pe șoseaua Mihai Bravu. Lângă intersecția de la Baba Novac au ajuns primele utilaje pentru investigațiile geotehnice, potrivit informațiilor Economedia. Pasajele vor fi construite cu firma Primăriei sectorului 3, Algorithm SRL la un cost estimat de 300 de milioane lei, dublu față de costul estimat la licitația din 2021. Firma Algorithm a construit pasajele de la Teclu/Ikea și Pallady, intrarea pe Autostrada Soarelui, dar un pasaj subteran este mult mai dificil de realizat, mai ales din cauza relocării rețelelor de utilități și a devierii liniilor STB.

Primăria sectorului 3 încearcă de doi ani să construiască două pasaje rutiere subterane pe șoseaua Mihai Bravu (inelul central al Bucureștiului), chiar în zona sediului Primăriei și a solicitat aprobare de la Primăria Generală pentru dublarea Căii Dudești, artera din fața Primăriei. Prima licitație de aprox. 30 de milioane de Euro a fost anulată în lipsa ofertelor, iar ulterior Primarul Robert Negoiță l-a acuzat pe Primarul General Nicușor Dan că refuză să elibereze avizele pentru lucrări. Pe de altă parte, Nicușor Dan a transmis că proiectul nu are PUZ.

,,Având în vedere traficul intens pe Șos. Mihai Bravu în zona intersecțiilor cu str. Baba Novac – str. Dristorului – B-dul Camil Ressu – Calea Vitan, zone cu risc major de producere a accidentelor rutiere, Primăria Sectorului 3 își propune realizarea obiectivului de investiții ,,Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu" (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul). Proiectul presupune construirea a două pasaje rutiere subterane pe direcția Șoselei Mihai Bravu la intersecțiile:

-Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu;

-Șos. Mihai Bravu – Calea Vitan.

-construirea unui pasaj pietonal subteran din dreptul stației de tramvai Laborator;

-relocarea semaforului, respectiv a trecerii de pietoni de pe șos. Mihai Bravu (intersecție cu str. Baba Novac);

-crearea a două benzi de circulație pe Calea Dudești în vederea măririi spațiului de stocare la semafor și a creșterii capacității de preluare a fluxurilor de trafic din intersecția Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu spre Calea Dudești.

În conformitate cu prevederile HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentatiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice, prin HCLS3 nr. 85/2020 au fost aprobați indicatorii tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul) cu valoarea totală de 347.506.755,23 lei inclusiv TVA, din care C+M 291.692.081,77 lei inclusiv TVA." – comunicat Primăria sectorului 3.

Primele utilaje pentru foraje geotehnice au fost aduse la Baba Novac :


lucian

Inseamna ca s a dat "acceptul" de la ultima intalnire dintre Negoita si Bujduveanu

dr4qul4

sunt pasaje subterane rutiere. Iar intre ele se va face si unul pietonal, care acolo este logic de a fi facut.
Probabil vorbesti fara sa cunosti zona.. spre Kaufland acolo este o "groapa", asadar pasajul va fi subteran doar la captaul dinspre  vest, cel dinspre est fiind doar putin coborat (fata de kaufland/kfc/strada Laborator)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

doar nu ai vrea sa lase trecere de pietoni intre 2 pasaje rutiere subterane!
Eu as desfiinta toate trecerile de pietoni de pe Mihai Bravu/Vacaresti...si le-as inlocui cu semafoare cu buton (dar cu ceva gen 30 de secunde rosu dupa apasarea butonului si 30 secunde verde, dar minim 90 de secunde intre 2 verzi)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

BIGRED1984

Ok cu semaforul dar totusi acesta se pune pentru o trecere de pietoni, acestea nu se pot desfiinta, doar se imbunatatesc.

lucian

Circula ideea ca i s ar fi promis lui Nicusor ca nu va afecta circulatia inelarului in zona si se va lucra doar pe benzi.Poate cel mult un weekend doua sa fie nevoie cand vor avea de lucrat sau treaba in mijlocul intersectiei.

rota

#6
planuri mari la S3 cu pasajele, le termina Negoita in 8 luni de zile :)

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

medicul de garda

@lucian, este imposibil sa nu afectezi linia inelara de tramvai cu lucrarile la pasaj, asta e ineptie totala! In primul rand, ca sa aiba loc rampele in zona Baba Novac, trebuie deviata cu totul linia de tramvai, dat fiind ca blocurile din estul bulevardului sunt super apropiate de benzile auto, nu ai loc sa largesti in directia aia. Si chiar daca nu era asa, doar nu isi imagineaza cineva ca e posibil sa mentii tramvaiul in circulatie in timp ce ai foreza pentru pereti mulati la 1 metru de acesta. :lol:

Linia 1 va trebui intrerupta in zona (pentru a nu stiu cata oara in ultimul deceniu...), si va fi mare miracol daca va se va redeschide circulatia in mai putin de un an in zona Dristor-Baba Novac  :(
Trust me, I'm an east-european doctor!

survola

Poate rampa pasajului nu va fi lângă linia de tramvai, ci o bandă mai încolo.

Sorinus

Se mai aude ceva de topicul asta? Pasajele alea doua ar face un munte de bine pe Inelul Central.